کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

لقمان ادبش را از دست داد و ایوب صبوری‌اش را!

من سرویس اینترنتم آسیاتکه. فکر کنم یه هفته‌ای هست شارژش تموم شده و هر چی میام دوباره شارژ کنم، نمی‌شه. یعنی همون یوزر پسوردی که رو گوشیم ذخیره‌س و همیشه ازش استفاده می‌کردم رو می‌زنم و هنوز روی گزینه ورود نزده می‌نویسه نام کاربری یا رمز شما اشتباه است!😳


می‌رم قسمت بازیابی رمز، رمز جدید می‌زنم الکی می‌زنه تکرار رمز جدیدت همخوانی نداره.


الان زنگ زدم ۱۵۴۴ (شماره آسیاتک)، بعد کلی "برای ارتباط با فلان قسمت ۱ رو بگیر و ۲ رو بگیر" و این حرفا، رسیدم به اونی که باید جوابم رو بده.ولی یه صدای ضبط شده می‌گه: این روزا یه کم مشکل پیش اومده، واسه شما هم سیستم با اختلالات همراهه. مرسی که صبوری می‌کنید. خدافظ!


من اصلا زنگ زده بودم تو از صبوریم تشکر کنی!😐😐😐😂

محمد حسین
۰۶ آبان ۰۱ , ۲۳:۴۵

همشون همین چیزن

پاسخ :

:/
محبوب حبیب
۲۸ مهر ۰۱ , ۲۱:۵۰

می‌خواسته بگه بدان که همه به همین درد مبتلاییم

 

که صبرت بره بالا. 

پاسخ :

لابد 😂
** دلژین **
۲۸ مهر ۰۱ , ۱۵:۰۴

هم همراه اول هم رایتل 

شاتل کلا قطع میکرد 

پاسخ :

آهان.
خیلی بده واسه یه اینترنت ساده این همه باید سختی بکشیم
نرگس بیانستان
۲۸ مهر ۰۱ , ۱۱:۱۳

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

ناموسا؟؟

پاسخ :

ناموسا😐😐😐😐
** دلژین **
۲۸ مهر ۰۱ , ۱۱:۱۰

منم نتم شاتله 

این ماه تموم شه تمدید نمیکنم 

نت خط به صرفه تره 

پاسخ :

از نت همراه اول استفاده می‌کنی؟
من همراه اولم اصلا خوب نیس. رایتل بدک نیس
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan