من سرویس اینترنتم آسیاتکه. فکر کنم یه هفتهای هست شارژش تموم شده و هر چی میام دوباره شارژ کنم، نمیشه. یعنی همون یوزر پسوردی که رو گوشیم ذخیرهس و همیشه ازش استفاده میکردم رو میزنم و هنوز روی گزینه ورود نزده مینویسه نام کاربری یا رمز شما اشتباه است!😳
میرم قسمت بازیابی رمز، رمز جدید میزنم الکی میزنه تکرار رمز جدیدت همخوانی نداره.
الان زنگ زدم ۱۵۴۴ (شماره آسیاتک)، بعد کلی "برای ارتباط با فلان قسمت ۱ رو بگیر و ۲ رو بگیر" و این حرفا، رسیدم به اونی که باید جوابم رو بده.ولی یه صدای ضبط شده میگه: این روزا یه کم مشکل پیش اومده، واسه شما هم سیستم با اختلالات همراهه. مرسی که صبوری میکنید. خدافظ!
من اصلا زنگ زده بودم تو از صبوریم تشکر کنی!😐😐😐😂
- پنجشنبه ۲۸ مهر ۰۱ , ۱۱:۰۷