کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بعد از یک هفته کار سخت، نشستم دو تا فیلم دیدم

دلم یه فیلم خارجی سفت و سخت و بی‌رحم می‌خواست. نشستم هکر رو دیدم و واقعا از خودم انتظار نداشتم از یه همچین فیلمی خوشم بیاد!ماجرای یه پسر نوجوونه که شروع می‌کنه از راه هک و کارهای غیرقانونی یه عالمه پول دربیاره. خب این واقعا برای من جالب نیست. نمی‌دونم چرا دوسش داشتم. شاید چون یه حالت روایت‌گونه داشت و اتفاق‌ها سریع پیش می‌رفت و کلا فیلمش کش نمی‌اومد. البته آخرش به نظرم بی‌مزه شد.


ولی به هر حال بعد از یه همچین فیلم سفت و سختی، نیاز داشتم یه فیلم عاشقانه ببینم! (نمی‌دونم این نیازها از کجا در میاد!). نشستم "نوامبر شیرین" رو دیدم. 


اگه بخوام موضوع فیلم رو لو ندم باید بگم ماجرای یه مرد به شدت موفق در شغلشه که همه زندگیش شده شغلش تا این که با یه زن عجیب و غریب آشنا می‌شه که باعث اتفاقاتی در زندگیش می‌شه.


ولی از اون‌جایی که من عادت دارم فیلم رو لو بدم، ترجیح می‌دم بگم درباره زن جوونیه که هر ماه یه مرد رو می‌بره خونه‌ش تا در طول اون ماه، بهش در لحظه و با عشق زندگی کردن رو یاد بده! :/


من که اصلا دوست نداشتم؛ کلا من فیلم عاشقانه دوست ندارم، نمی‌دونم چرا امروز فکر کردم لازمه ببینم :))) به نظرم خیلی لوس و بی‌مزه بود. ولی دیدم دیگه.



+ از نظر دسترسی به شبکه‌های اجتماعی به حدی ناجورم که حتی شبکه‌های داخلی هم بیش‌تر روز برام قطعه، دو سه روزه دوباره تلگرامم وصل نمی‌شه، گوگل هم بگیر نگیر داره، یه کم خوبه یه کم نیست.

یاس ارغوانی🌱
۲۸ مهر ۰۱ , ۱۹:۱۳

من تو فیلمای عاشقانه خیلی از دختره همش لجم میگیره که خیلی ضعیف بازی در میاره و خنگه و اینا... معمولا فقیر هم هست. ولی اینایی که رابطه معقولانه دارنو دوست دارم. 

 

خواهش میکنم. گاهی اینرنت گوشی بهم میریزه یه ریست هم بکنین خوبه قسمت تنظیمات رو.

حالا خوبه اسمم ارغوانیه😂😅

پاسخ :

من ترجیح می‌دم فیلم حول محور عشق نباشه. یعنی موضوعش این نباشه. ولی حالا اگه اون گوشه کنارا یه عشقی‌ام بود خوبه:)

مهم اسم واقعیته :)))
ربولی حسن کور
۲۸ مهر ۰۱ , ۱۵:۴۸

سلام

امیدوارم نت همه وصل بشه به جز شما

تا حداقل چهارتا پست توی وبلاگتون بگذارید!

پاسخ :

سلام.
خیلی ممنون از لطفتون 😂
** دلژین **
۲۸ مهر ۰۱ , ۰۷:۳۷

خخخ 

اخر نفهمیدم قصه نوامبر چی شد :دی

+چنان وصلم به همه چیز که دوستهام بهم میگن نفوذی 😂😂😂

پاسخ :

ببین این آقاهه که خیلی کار می‌کنه، کل نوامبر می‌ره با اون خانمه زندگی می‌کنه و متحول می‌شه 😐🙄😂

+ 😂 اتفاقا منم دیروز داشتم به دانشجوهام می‌گفتم فکر کنم منو آشوبگر تشخیص دادن داخلی‌هامم قطع کردن!
عارفه صاد
۲۸ مهر ۰۱ , ۰۶:۴۷

پدیگه هیچ vpn کار نمیکنه برا من :/

پاسخ :

واسه من از اولش نکرد 😑
یاس ارغوانی🌱
۲۷ مهر ۰۱ , ۲۳:۰۰

منم نمیتونم با فیلم عاشقانه کنار بیام :/

ولی اگر یه فیلمی که میبینم یه قسمت رمانتیک داشته باشه بیشتر دوست دارمش.

بعصی فسبما خیلی قشنگ عشق رو به تصویر میکشن ولی خب تعداد بشیار اندکه. 

+توی قسمت نقاط قابل دستیابی گوشیتون اون سیمکارتی که باهاش به نت وصل میشی رو بزنید بعد قسمت پروکسی و درگاه رو صفر کنید احتمالا مشکلتون حل بشه. 

پاسخ :

خدا متو ببخشه همیشه زن‌های عاشق تو فیلما رو که می‌بینم به نظرم میاد چه قدر ضعیفن. اگه عشقشون رو پس بزنن بیشتر خوشم میاد 😂

+ برم امتحان کنم. مرسی عزیزم
+ من این‌جا تو رو با نرگس بیانستان قاطی می‌کنم😐😂😂😂
آقای همکار
۲۷ مهر ۰۱ , ۲۱:۱۹

فکر کنم تنها کسی که تو این دنیا از فیلم و سینما بدش میاد من باشم :/

پاسخ :

منم اهلش نبودم. یکی از دوستان وبلاگی سابق منو آورد تو راه :)
واران ..
۲۷ مهر ۰۱ , ۲۱:۱۲

سلام 

اگر قند شکن:))  بقول دوستان داری با اینترنت داده میتونی به تلگرام وصل بشی ! 

با پروکسی منم تو این چند روز نتوستم متاسفانه وصل بشم.

اگر قند شکن نداری بهم بگو که بلکه تونستم کاری کنم بهت بتونم برسونم :)

 

 

 

پاسخ :

سلام عزیزم.
ندارم :/  قبل از این ماجراها یه سای.فون داشتم خوب بود. بعد که همه چیز فی.لتر شد به امید یه بهتر، پاکش کردم! بعد دیدم خود گوگل استور هم فیل.تره و تو بازار هم چیز خوبی پیدا نشد. هیچ ندوم کار نمی‌کردن.
یکی دو تا هم از داداش و دوست و فامیل گرفتم اصلا رو گوشیم نصب نشد
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan