کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

پایان

کامنت‌های خوبی بابت چالش دریافت نکردم. ترجیح می‌دم نوشتنم رو در جمع کوچک و خصوصی کانال ادامه بدم. شاد باشید.

+ کامنتها بدون تایید نمایش داده میشه
مهرداد تکلو
۰۸ ارديبهشت ۰۱ , ۰۳:۴۵

شدیداااا پشت پرده داره وبلاگه. 

البته تمام پشت پردش در کامنت ها هست، 

که هفتاد درصدش شعرهای ارسالی هست که دوستان زحمت میکشن و میفرستن ، که متاسفانه ذره ای از قواعد و اصول شعر رعایت نشده، 

بیست درصدش فحش و بد و بیراه هست که چرا شعر منو نمیذاری.

هفت درصدش هم نفرین و اه و ناله کردن ، که با خوندن این شعر یاد کسی افتادن. 

سه درصدشونم تشکر کردن. 

حداقل هم روزی هفتاد هشتاد تا کامنت هست .

 

البته خیال خودمو راحت کردم و اصلا نمایش نمیدم و جواب نمیدم🤣🤣🤣.

 

این تمام پشت پرده ی وبلاگ من بود. میتونم اسکرین یا بعضی از کامنت ها رو بذارم ببینید، هم کلی میخندید ، هم کلی ناراحت میشید. 

مخصوصا شعرهای که تقدیم میکنن به دوستانشون 🤣🤣🤣🤣

مهرداد تکلو
۰۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۰:۴۳

بلاخره فهمیدم موضوع چالش چی بوده ، 

 

از پشت صحنه وبلاگ مطلب و داستان میخوای ، نگم براتون 🤣🤣🤣

خداشاهده 

حداقل هزارتا نامه ی عاشقانه هست ( البته برا من نه ها ، برای مخاطب های خودشون ) 

دو سه هزارتا فحش و بد و بیراه به یاری که بهشون خیانت کرده و این پست من باعث شده دوباره یاد طرف بیفته 

 

درخواست گذاشتن یه مشت مزخرف ( به قول خودشون شعر )  با اسم و فامیل خودشون در وبلاگ 

 

پیشنهادات وسوسه انگیز که پول میدم این شعر منو بذار، دوست دخترم یا دوست پسرم میاد وبلاگ شمارو میخونه . .... و هزاران مورد دیگه 🤣🤣🤣 چه چالش خوبی بود کاش شرکت میکردم 

پاسخ :

طاهر وبلاگتون خیلی بی‌حاشیه به نظر میاد. ولی گویا "باشد اندر پرده بازی‌های پنهان!
مهربانو
۰۵ ارديبهشت ۰۱ , ۱۳:۲۰

یعنی انقدر سرگرم شیرینی پزون و مخلفات دیگه ی زندگی بودم که نفهمیدم اینجا پست چالش گذاشتی و یه مسائلی بعد از اون پیش اومده:((

چی شده شارمینکم؟؟

پاسخ :

من یه پست گذاشتم که بیاین پشت صحنه‌های وبلاگتون رو بنویسید چند تا مثال هم زدم که انگار یه کم نامناسب بود دوستان مورد نوازش قرارم دادن😂 منم حسااااااس🤕🙄😂



مهربانو میشه تو پیجت بیشتر از تامی و دارسی عکس بذاری؟🤦‍♀️ به خاطر آرتمیس می‌گم😂
ربولی حسن کور
۰۳ ارديبهشت ۰۱ , ۱۴:۳۹

سلام

من هم نمیدونم جریان چی بوده و از حذف وبلاگتون ناراحتم. اما به تصمیمتون احترام میگذارم.

اما مطمئنم که برمیگردین!

برای همین دست کم تا مدتی لینکتون توی وبلاگم سر جاشه!

مهرداد تکلو
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۲۰:۵۰

من از اتفاقی که افتاده کاملا بی خبر هستم.

و نمیدونم موضوع و داستان چالشتون  چی بوده .

ولی یاد دو سال پیش افتادم که یه گروه درست کرده بودید.  چله  .

و اون چالشتون که در خدمت خانواده باشید. والا هنوزم یادش میوفتم خسته میشم

مهرداد تکلو
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۲۰:۲۵

خب الان ما داستان خواب های شما رو از کدوم رسانه دنبال کنیم.

 

مارو دور ننداز 😭😭😭

 

لینک کانال و اگه امکانش هست برام بفرستید 

یاسی ترین
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۱۴:۱۸

من بهت حق میدم ناراحت بشی. ولی چرا وبتو جمع کنی؟

هرکس ناراحته نیاد اینجا، تمام.

هرکس ناراحته پستت رو بخونه و در سکوت راهشو بگیره بره.

مگه اسلحه گذاشتیم رو شقیقه کسی که بیاد پشت پرده‌شو رو کنه؟

 

من واقعا متوجه نمیشم.

 

تو یه چیزی نوشتی، ممکنه یه عده بدشون بیاد. خب بیاد.

نه اونا باید واکنش شدید نشون بدن، نه تو باید واکنش شدید نشون بدی و جمع کنی کلا.

یاقوت
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۱۲:۱۵

وبتو باز کردم با دیدن این پست شوک شدم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیر +
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۱۰:۲۷

چالش چی بوده؟

 

اینکه هر چالشی مخالف داشته باشه طبیعیه ولی اگه به توهین و این‌ها کشیده شده باشه که خب حق دارین به نظرم. 

هوپ ...
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۱۰:۱۶

من میام اونور ببینم چی شده

آرا مش
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۰۹:۳۹

سلام شارمین جان 

اگر صرفا کامنتهای خوبی بابت چالش دریافت نکردی، نهایت بنظرم باید از برگزاری چالشه صرف‌نظر می‌کردی نه کلا نوشتن در اینجا.... نمی‌دونم البته این نظر منه و من جای شما نیستم!!

ولی بنویس و خودتو از نوشتن توی خونه‌ی خودت محروم نکن :))

زری ...
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۰۳:۲۹

وا /:

کامنتا تا اونجایی که خوندم چیز خاصی نبودن...

حالا مگه اینکه خصوصی عی یا جدید اضافه شده باشه...

حالا اینارو ول کنیم اگه با کانال راحت ترین که هوچی...صرفا تغییر بستر دادین

ناشناس
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۰۲:۱۹

@میا 

سلام 

میشه لطفا خودت وبلاگ شارمین رو  ترک کنی و لطفاااا اینجا پیداتون نشه ؟!!

و حداقل تو این ماه رمضان  دست از قضاوت کردن برداری !!؟!

وجدانا من یکی خوشحال میشم شما (@میا )رو اینجا دیگه نبینم !!

 

 

 

 +

@

شارمین جانم 

سلام

لطفا بخاطر امثال ایشونم شده برگرد لطفا و پیش شون یه قدمم کم نیار و کوتاه نیا و  لطفا برگرد و بنویس دوباره !!

حالا آدرس رو خواستی عوض کن که امثال ایشون نیان اینجا و روح و روان ما رو هم با کامنتاشون اذیت نکنن !!

بنویس لطفا لطفا !!

 برو مرخصی ولی لطفا برگرد و بنویس !!

ممنونم 

دُردانه ‌‌
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۰۲:۰۱

خب تو یه پیشنهادی دادی که از اولشم معلوم بود که مخالف خواهد داشت. ولی دلیل نمی‌شه قهر کنی یهو بذاری بری. من فکر می‌کنم چون تحصیلات و شغلت جوریه که آدما میان حرفاشونو باهات در میون می‌ذارن، این انتظار یا این پیش‌فرض در تو شکل گرفته که برای همه ممکنه (امکان‌پذیره) حرف زدن راجع به مسائلی که تا حالا به کسی نگفتن. اما سخته. چالشت اگه در حد شوخی باشه جالبه ولی جدی بخوایم به داستان نگاه کنیم شدنی نیست. اکثر پشت صحنه‌ها دردناکن و این چالشت مثل شکافتن جای زخمه. من حتی با اون چالشِ رازی که تا حالا به کسی نگفتی هم کنار نیومدم. یادم نیست چالشِ کی بود.

محمد حسین
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۰۰:۱۱

سلااام

تا دیروز که مثبت بود نظرا
کسی چیزی گفته؟
بازخورد ها و قضاوت ها معضل بدیه توی وبلاگ چون حد خصوصی بودن یا عمومی بودنش معلوم نیست

x
۰۱ ارديبهشت ۰۱ , ۲۳:۵۲

یادت باشه من رو نبردی کانالت)آیکون ایش گفتن!(

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۰۱ ارديبهشت ۰۱ , ۲۳:۱۹

تو هر چیزی یه سری ادما هستن که مخالفن و کامنتای هیت میدن..امیدوارم واقعا به خاطر همچین افرادی وبلاگ نویسی رو ول نکنید، ارزش ندارن واقعا.

آتنه
۰۱ ارديبهشت ۰۱ , ۲۳:۰۴

درکتون میکنما،مثل شروع کانال،اصلا خودمم از همون اولین روزی که وبلاگ رو شروع کردم،هر بار کا پنل رو باز میکنم میگم کاش جمع کنم کلا برم،ولی با این حال حس میکنم و امیدوارم یا سرکار باشیم،یا دروغ شروع اردیبهشت باشه!،یه وقت اینجوری نرین ها:-"

مریم بانو
۰۱ ارديبهشت ۰۱ , ۲۲:۱۰

سلام

راستش درکت نمیکنم شارمین 

بخاطر چهارتا کامنت بی ارزش این مدلی پایان دادن به وبلاگت منطقی نیست

دقیقا کی شاد باشه؟ 

اگه برات مهمه اون کامنتا که بیا یه پست درجوابشون بنویس 

اگه هم اهمیتی ندارن که واقعا ندارن نادیده بگیرشون

بعدشم من پست خوندم چالش بود مثلا چه کامنت بدی باید بخاطرش بگیری؟

اصلا همونا پشت صحنه س دیگه:)

میا
۰۱ ارديبهشت ۰۱ , ۲۰:۰۰

شمافقط دنبال دیده شدنی گلم

دقت کردم وقتی کم کامنتو بازدید میخوری بهت برمیخوره

همونجا که هستی شاد باشی این داستانو اینجا ادامه ندی بهتره برات دکتر

حامد سپهر
۰۱ ارديبهشت ۰۱ , ۱۹:۱۲

ای بابا چی شد پس؟؟

کسی چیزی گفته؟

شما که وبلاگ نویس قدیمی هستین نباید با حرف چند نفر مخالف پست رو حذف کنید!

.. میخک..
۰۱ ارديبهشت ۰۱ , ۱۸:۳۳

حالا چی بود این چالش جدید شاید میخواستیم شرگت کنیم ماهم؟

برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan