کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

این یکی رو عمراً متوجه بشید خوابه!🤫😂

آقا کار خواب‌های من داره به جاهای باریک می‌کشه!


دیشب خواب می‌دیدم نوشین تو اتاق بود من دم در و حرف می‌زدیم. بعد دو تا جن پشت در بودن هی سعی می‌کردن در رو ببندن که ما حرف نزنیم با هم.😨 


منم کم نمی‌آوردم از این ور هل می‌دادم و تازه زورمم از جن‌ها بیش‌تر بود. در رو می‌چسبوندم به دیوار لهشون می‌کردم! ولی اونا هم دست‌بردار نبودن.


جالب‌تر این که نوشین یه قدرتی داشت که می‌تونست جن‌ها رو ببینه ولی من هر چی پشت در رو نگاه می‌کردم چیزی نبود. 😐


بعدش با همه خواهرا و داداشم رفتیم یه جایی که پر از جن بود تا یه مراسمی برای فراری دادن جن‌ها برگزار کنیم 😑


تو راه عسل تعریف کرد که یه بار با شوهرش و نوشین و آرتین اومدن این‌جا کلی جن‌ها رو اذیت کردن و بعد یه مسافت طولانی فرار کردن. چون آرتین یه جاذبه‌ای داره که جن‌ها از فاصله‌ی دور هم می‌تونن بگیرنش!🙄😶


دیگه خلاصه همگی رفتیم یه ساختمون ناتموم تاریک، هر کدوم به یه کاری برای دفع اجنه مشغول شدیم!🤐 من هی اعوذبالله من الشیطان الرجیم می‌گفتم!😌


بعد که تموم شد همه رفتن فقط من و شیرین موندیم همون‌جا نشستیم به حرف زدن و به این نتیجه رسیدیم که چون گناه تو جامعه زیاد شده، جن‌ها تونستن بین آدم‌ها نفوذ کنن! 🤪😂

  • ادامه مطلب
صبا ..
۲۴ فروردين ۰۱ , ۱۳:۴۲

قشنگ کرکره اینجا رو کشیدی پایین و رفتی👀😒

پاسخ :

هستم؛ پست‌ها رو می‌خونم؛ کامنت می‌ذارم؛ کامنت جواب می‌دم. فقط خودم پست نمی‌ذارم!😐
مهربانو
۲۰ فروردين ۰۱ , ۱۵:۳۶

خب آقا جان سر در پستت بنویس اگه ناراحتی قلبی دارید نخونید . حس فیلک جنگیر بهم دست داده بود:))

پاسخ :

من نه این که خودم با جن‌ها راحتم، فکر نکردم کسی حس بد بگیره🙄😂
یاقوت
۱۹ فروردين ۰۱ , ۱۴:۳۶

آقا درگیر کانالی دیگه .. 

یه خیر بده نگرانت شدم عزیز

پاسخ :

خوبم عزیزم. مرسی از احوالپرسیت.😍😘💚
صخره نورد
۱۳ فروردين ۰۱ , ۱۵:۳۴

سال نوتون مبارک، ان شالله سال پرخیر و برکتی باشه برای شما و عزیزانتون :)

 

کم کم داری میترسونیمون! اینا جن نداشته باشه بیاد یقمونو بگیره؟ :))

پاسخ :

سال نو شما هم پر از خیر و برکت و اتفاق‌های خوب...

😂
نه این‌جا امن و امانه🤭
لیلی
۱۱ فروردين ۰۱ , ۲۰:۵۷

چه تصور ملیحی از جن داری.فکر خواب جن دیدن منو می ترسونه

پاسخ :

بله من کلاً مشکلی با جن ندارم :)))
یاسی ترین
۱۱ فروردين ۰۱ , ۱۳:۱۲

صد بار گفتم از موتوری ناشناس جنس نگیر 😂😂😂😂

 

صد بار گفتم برنج آبکش کردنی بسم الله بگو 😂😂😂😂

پاسخ :

دیگه یه وقتا چاره‌ای نیس🤣🤣🤣

خدایی برنج رو اولین باره می‌گی 😂😂😂😂
حامد سپهر
۱۱ فروردين ۰۱ , ۱۰:۳۵

فکر کنم کم‌کم به مرحله‌ایی برسی که خون‌آشامها و گرگینه‌ها و فرشته‌ها هم وارد خوابت بشن:)) مثل سریال سوپرنچرال:)

پاسخ :

آره واقعا😂... دیگه کم کم شبا می‌ترسم بخوابم😁
محمد حسین
۱۰ فروردين ۰۱ , ۱۸:۳۶

سلااام

:)))
عجب

چرا دیگه به خاطر همون فیلمه است که بازیگرش با اون فیلمه یکی بود

شایدم واقعا شیاطین اطرافتون زیاد شدن :)

با شیاطین نمیشه به صلح پایدار رسید آیا؟

 

پاسخ :

سلام.
آهان "روح کامرانی" رو می‌گی؟!🤣🤣🤣
یادم به اون نبود.

شیاطین به من نزدیک نمی‌شن کلاً 🤭
زری ...
۱۰ فروردين ۰۱ , ۱۶:۴۰

مطمئنین کتابی فیلمی چیزی راجع به جن اینا تازگی نخوندین :)))))؟؟؟

😂😂😂😂

پاسخ :

مطمئنم زری 😂
صبا ..
۱۰ فروردين ۰۱ , ۱۶:۲۴

یا حضرت اسرافیل😏

 

جن آخه؟🤔 اخیرا بحث جن کرده بودین آیا؟

پاسخ :

😂
نه‌ واقعا
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۱۰ فروردين ۰۱ , ۱۵:۲۴

یا خدا😂 کتاب یا فیلم عجیب غریبی قبل خواب نخونده/ندیده بودید؟😶

پاسخ :

نه والا... من اصلا اهل این چیزا نیستم😂
آرا مش
۱۰ فروردين ۰۱ , ۱۵:۱۲

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

ورود پرافتخار از ما بهترون رو به خوابت تبریک عرض می‌نمایم😂

 

+ سلام سال نوتون مبارک❤️

 

پاسخ :

بسم الله چرا گفتی همه‌شون رفتن 😂😂😂

عزیزم ستل نو شما هم پربرکت
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan