کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

اولین پست قرن!

سلام.
سال نو مبارک... الهی دلتان همیشه شاد و آرام و لبتان همیشه خندان باشد.
بالاخره قرن جدید هم از راه رسید و عبارت پرکاربرد "آخرین.... قرن" به "اولین ..... قرن" تبدیل شد!😉


گفته بودم که آرتمیس اخیراً مرا خاله صدا می‌زند و حالا هم رفته شهر مادری‌اش و دو سه هفته بین خاله‌ها زندگی می‌کند و این عمه دیگر عمه نمی‌شود؟!

عرضم به خدمتتان که امروز با آرتین حرف می‌زدم. گفت: 
آرتمیس به خاله‌هایش می‌گوید عمه! 😂 
حالا به من که می‌گفت خاله، همین که تذکر می‌دادم که من عمه‌ام، خودش اصلاح می‌کرد. ولی در مورد خاله‌ها، تازه لج می‌کرده و هر چه می‌گفته‌اند بگو خاله، هی تکرار می‌کرده: عمه😂😂😂

دیگر این که دیشب آرتین به آرتمیس گفته:
می‌خواهیم به عمه زنگ بزنیم.
ولی بعد کار پیش آمده و نزده. آرتمیس هم گریه کرده و هی می‌گفته عمه😎


خلاصه که دوباره نام عمه زنده شد؛ آن هم وسط جمع خاله‌ها!


حالا بماند که در تماس تصویری، آرتمیس فقط زل زده بود توی چشم‌هایم و در برابر جنگولک‌بازی‌ها و قربان‌صدقه‌رفتن‌های من، کم‌ترین علامت حیاتی از خودش نشان نمی‌داد. فقط دو دقیقه‌ی اخیر کمی خندید. 🙄😁


+ اعتراف: کانال را بیشتر از وبلاگ دوست دارم!
  • ادامه مطلب
مهربانو
۰۹ فروردين ۰۱ , ۰۹:۳۲

سلام عزیز دل سال نوت مبارک . امیدوارم بهترین ها سهم تو و عزیزانت باشه.

نه خیررررم هیچی وبلاگ نمیشه:(

پاسخ :

سلام مهربانو جان.
مرسی عزیزم. امیدوارم سال نو برای تو و مهردخت و نفس و همه شمعدونی‌ها پر از عشق و آرامش باشه 😍🤗

نگو که تلگرام نداری مهربانو :)))
Reyhane R .
۰۸ فروردين ۰۱ , ۰۱:۳۹

سلام.من اگه برادرزاده ام منو خاله صدا کنه ناراحت که نمیشم هیچ،خوشحالم میشم.چون هنوز عادت ندارم به اینکه یکی بهم هی بهم بگه عمه فلانی 🙄😁

همون خاله راحت ترم 🤪

 

+ یکی از دیس لایکا کار من بود😏

چون گفتی کانالو بیشتر از اینجا دوست داری😒

پاسخ :

سلام عزیزم.
منم قبلا می‌گفتم ترجیح می‌دم خاله صدام کنه. خودمم اون اوایل هی اشتباهی بهش می‌گفتم خاله، مامانش تذکر می‌داد که: عمه!😂 بعد که عادت کردم بگم عمه، یه وقتا اشتباهی به خواهرزاده‌هامم می‌گفتم عمه😂 الان که من به تعادل رسیدم ارتمیس قاطی کرده😉

اتفاقا جات تو کانال خالیه...من اون‌جا حداقل روزی ۳_۴ تا پست می‌ذارم. پاشو بیا دیگه (ستاد ترغیب به نصب تلگرام😉)
Mina
۰۵ فروردين ۰۱ , ۲۰:۲۰

سلام عیدتون مبارک.

حس کردم شاید بخواین وبلاگو رها کنین( و چون کانالتون رو هم ندارم کلا دیگه نمیتونم نوشته هاتونو بخونم)و دلم خواست نگفته هام و حسمو درباره وبلاگتون بهتون بگم : ممنونم. ازتون خیلی چیزا یاد گرفتم و خیلی افکار و نظراتتون برام جالب بود. 

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و خدا عزیزانتون رو حفظ کنه

پاسخ :

سلام عزیزم. عید شما هم مبارک.
یه سری دوستان رو فقط این‌جا دارم؛ مثل خودت. به خاطر همین برنامه‌ای برای ترک وبلاگ‌نویسی ندارم و ان‌شالله این‌جا هم هستم. فقط چون تو کانال لحظه به لحظه می‌نویسمو ذهنم آزاد می‌شه، شاید این‌جا به نسبت قبل کم‌تر بنویسم. :)


فدای تو عزیزم. خیلی ممنون که حست رو نوشتی و مرسی که بهم لطف داری. 
ان‌شالله تو هم همیشه شاد باشی و کنار خونواده در آرامش و عشق زندگی کنی😍😍😍
یاسی ترین
۰۵ فروردين ۰۱ , ۱۴:۴۵

امیدت به خدا باشه خواهر 😂😂😂

پاسخ :

😒😂😂😂
لیلی
۰۵ فروردين ۰۱ , ۱۲:۱۵

من هم عمه هستم و هم خاله ولی نمی دونستم باید حساس بود به یکی

پاسخ :

خدا خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌هات رو حفظ کنه.

من ۱۷ ساله خاله‌م و حرصام رو سر این که بهم بگن خاله خورده‌م😂
ولی فقط ۱ سال و ۸ ماهه که عمه‌م و برادرزاده‌م از این دختراس که خیلی کم بقیه رو تحویل می‌گیره. یه واکنش این‌جوریش ادم رو ذوق‌زده می‌کنه
یاسی ترین
۰۵ فروردين ۰۱ , ۱۱:۵۹

باشم ، دلیل نمیشه 🥺 وبلاگو ول کنی بری سراغ کانال؟ وای بر تو 😱

پاسخ :

وبلاگی‌ها ناامیدم کردن آخه! همون کانال هم اونا که علامت حیاتی نشون نمی‌دن رو کم کم حذف می‌کنم :)
یاسی ترین
۰۵ فروردين ۰۱ , ۱۰:۴۱

به خاطر اعتراف وقیحانه‌ت :(

 

پاسخ :

یاسی تو که تو کانال هستی 🤦‍♀️🤭
یاسی ترین
۰۵ فروردين ۰۱ , ۱۰:۰۲

حقته که آرتمیس بهت محل نده :/

برو عامو 

ریپورتی 

تمام 

😂😂😂😂😂

پاسخ :

چرا خب؟!😳😳😳😂😂😂
یاقوت
۰۵ فروردين ۰۱ , ۰۱:۱۱

نه اتفاقا من برعکس..می خوام شناخته شم😜

پاسخ :

از این که همین‌جا هم آدرس وبت رو نمی‌ذاری کاملا مشخصه 😏🙄🤭
آتنه
۰۵ فروردين ۰۱ , ۰۰:۳۴

اون پیرمرده که خنده‌ش درد داره😂🥲

پاسخ :

🤦‍♀️😁
خلاصه که فکرات رو بکن خبر بده😏😁
البته تو کانال هویتت فقط برای من افشا می‌شه‌ها... کامنت نذاری کس دیگه‌ای اسمت رو نمی‌بینه
آتنه
۰۴ فروردين ۰۱ , ۱۹:۳۰

منم مثل دکتر،یدونه اکانت اصلیم هست واسه کانالای درسی و اینا،ولی شما لطف کنید بدید،یه زمانی اگر شانس یار بود خیلی سوسکی میام جوین میشم نفهمید من بودن یا بغلی:-)))

پاسخ :

دیگه نمیشه که هم خده رو بخواین هم خرما رو 😂

نه دیگه... من باید بدونم کی تو کانالمه😏
یاقوت
۰۴ فروردين ۰۱ , ۱۵:۰۲

سال نو خودت مبارک با همین دعاهای خوب .. کانال خیلی بده(خواهرزادم تو کودکی عاشق سیگار کشیدن بود بعد همش به دروغ می گفت سیگار بده اخه فلانه)

پاسخ :

مرسی عزیزم.
😂
حالا اگه بخوام بهت لینک بدم که مث بقیه می‌گی نمی‌خوام شناخته بشم 😒☺
ربولی حسن کور
۰۴ فروردين ۰۱ , ۰۱:۰۰

وبم چیزی نشده پس؟

پاسخ :

پست‌ها رو پاک کردید
تسنیم ‌‌
۰۴ فروردين ۰۱ , ۰۰:۰۹

جدی جدی دیسلایکو فعال کردین؟ چه دموکرات :)))

پاسخ :

جدی جدی دیسلایک کردی تسنیم؟!🙄
برو تو اتاقت به رفتار زشتت فکر کن😏
تسنیم ‌‌
۰۳ فروردين ۰۱ , ۲۲:۴۶

تلگرام دارم، ولی کانال‌هاشو تحریم کردم :)) فقط به عنوان پیام‌رسان ازش استفاده می‌کنم.

پاسخ :

🙂
ربولی حسن کور
۰۳ فروردين ۰۱ , ۲۲:۳۴

سلام دوباره

تلگرام دارم اما با اسم و عکس واقعی خودم

طبیعتا به این راحتی نمیتونم عضو کانالتون بشم!

پاسخ :

سلام.
اهان یادم به سیاست‌های امنیتی نبود :)


اقای دکتر وبتون چی شد پس؟؟؟
نگار
۰۳ فروردين ۰۱ , ۲۲:۲۶

اگه سرچ کنید من با تو سخن می‌گویم_نگار. گوگل وب منو بالا میاره.

پاسخ :

پیداش کردم
تسنیم ‌‌
۰۳ فروردين ۰۱ , ۲۲:۱۴

اون دیس‌لایکِ رِ بدین من بزنم برم. (بابت خط آخر)

پاسخ :

ای بابا :)))
اگه تلگرام داری بگو لینک بدم
ربولی حسن کور
۰۳ فروردين ۰۱ , ۲۰:۳۸

سلام

دلیلی نداره آدم همیشه کاری را انجام بده که بیشتر دوست  داره :-)

پاسخ :

سلام. 
:))) تحت تاثیر قرار گرفتم.
تلگرام دارید آقای دکتر؟
آتنه
۰۲ فروردين ۰۱ , ۲۲:۲۹

عید شماهم مبارک،تموم ارزوهای خوبتون،واسه خودتون نیز هم!:-)

خدا حفظش کنه،من به برادرم گفتم بچه هات باید منو خاله صدا کنن،اساسا به خاله های شیطون و پایه میخورم تا عمه:-)))

کلا وبلاگ یه حالت رسمی داره واسه‌م،حس میکنم بقیه پلتفرم ها از این نظر ادم راحت تره+_+

پاسخ :

مرسی عزیزم...


منم تا وقتی داداشم بچه نداشت همین رو بهش می‌گفتم :))


منم تو کانال راحت‌ترم. اگه تلگرام داری و مایلی بگو که آدرس کانالم رو برات بذارم
غ ز ل بانو
۰۲ فروردين ۰۱ , ۲۰:۱۰

عمه احیا شد :))

 

دوباره سال نو مبارک

پاسخ :

بله😉😍

سال نو تو هم مبار‌ک عزیز دلم
نگار
۰۲ فروردين ۰۱ , ۱۸:۳۶

حالا که آدرس ندادین، منم در اتاق رو به روتون قفل می‌کنم:)))

پاسخ :

🙈
نتونستم وارد وبت بشم خب.... دوباره ادرس بذار عزیزم
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan