کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از دفترچه خاطرات یک عمه (۲۱): آرتمیس

۱. می‌گه آب. یه لیوان پر از آب می‌کنم می‌برم طرف دهنش. می‌گه نریزی!🤣🤣🤣 اصلاً کرک و پرم ریخت!


۲. یه کتاب تو اتاقم پیدا کرده قشنگ می‌گه کتاب و برمی‌داره ورق می‌زنه عکساش رو می‌بینه. یه جاش تصویر کارتونی یه آقاست که داره می‌رقصه. تو صفحه مقابل یه خانم داره یه دختر بچه رو می‌بوسه. اشاره می‌کنم به آقا و می‌گم: این باباس. بابا داره می‌رقصه. بعد اشاره می‌کنم به عکس خانم و می‌گم: اینم عمه شارمینه. عمه داره آرتمیس رو بوس می‌کنه. از همون لحظه تا ده دیقه بعد، مدام با اشاره به تصاویر، تکرار می‌کنه که: بابا می‌هَسّه! مامان بوس می‌قونه... هر چی می‌گم این عمه‌س و مامان نیست تو کَتش نمی‌ره!🤣


۳. بهش می‌گم به توتو غذا بده. دونه‌های برنج رو می‌گیره دستش می‌خواد شخصاً بکنه تو حلق توتو! اصلاً حاضر نیست بریزه زمین خود توتو بیاد بخوره!


۴. هم‌چنان بهم می‌گه خاله! 😐😂 تازه از الان برای عید رفته‌ن شهر زن‌داداشم و دو سه هفته وسط خاله‌ها زندگی می‌کنه! فکر نکنم من دیگه برای آرتمیس عمه بشم!🤣

  • ادامه مطلب
صخره نورد
۲۸ اسفند ۰۰ , ۲۲:۵۹

ممنونم، سلامت باشید :)

روابط با ایرانیان عزیز اوکی نمیشه! :)) یعنی من هر بار دوستامو میبینم فقط دارم حرص میخورم انقدر که توقعات غیرمنطقی میشنوم!

نه که فکر کنید منظورم اینه که روابط خارجیا اوکیه! اونا شانس آوردن زیاد باهم رابطه ندارن والا همه جا همینه :))

پاسخ :

😂😂😂
نمی‌دونم والا... تو فامیل ما روابط نسبتا اکی هست (با خانواده‌های شوهرها). نه که بگم عالی‌ها! ولی بدم نیست به اون صورت... در واقع فاجعه نیستن اکثرا
خودت باش
۲۸ اسفند ۰۰ , ۲۱:۵۷

مورد چهار=انتقام سخت!!!!

پاسخ :

عمه زن روزهای سخته😂
صخره نورد
۲۸ اسفند ۰۰ , ۲۰:۲۳

درست حدس زدید، خواهرشوهر نیستم، ایضا عمه و خاله هم نیستم و نخواهم شد، نه که خواهر و برادر نداشته باشما، دارم، هیچکدوم علاقه به ازدواج و بچه و این چیزا ندارن، مثل خودم :)) البته واقعا خوشحالم که ازدواج نمیکنن، چون روابط آدم ها تو ایران خیلی مسخره و آزاردهنده است! هر چقدر این روابط رو گسترده تر نکنی بهتره! خواهرشوهر این، عروس اون، مادرزن اون یکی، پدرشوهر این یکی! :)) والا! با این نوناشون :))

پاسخ :

خدا خودت و خواهر و برادرات رو حفظ کنه...

به نظر من اگه روابط با هم اکی باشه خوبه که گسترده باشه.
:)
سین
۲۷ اسفند ۰۰ , ۰۱:۲۰

ای جان دلم 😍

چقدر دوست داشتنیه این آرتمیس بلا!

در راستای خاله و عمه، نمونه خیلی بدترش رو ما در یکی از نزدیکان داشتیم، اینا ازدواج فامیلی کرده بودن (دختر دایی و پسرعمه)، بعد فرزندان خانواده به تبعیت از مادرشون، به مادربزرگ پدری میگفتن عمه! خیلی جدی :))

پاسخ :

فدات 😘

وای اون دیگه فاجعه بوده 😂😂😂

البته آرتمیس هم یکی دو بار وقتی بین بچه‌های داییش بوده، به مامانش گفته عمه! ولی انقدرام جدی نبوده 🤣🤣🤣
غزل سپید
۲۷ اسفند ۰۰ , ۰۰:۱۴

عزیزم...عاشقشم

پاسخ :

فدای تو
صخره نورد
۲۶ اسفند ۰۰ , ۱۶:۲۳

حالا حالاها خاله هستید! چوب خدا صدا نداره :))

چقدر این بچه رو اذیت میکنید آخه! میگه مامانشه، یعنی مامانشه! چرا میخوایید نقش خودتون رو تو زندگیش به زور بولد کنید؟! نمیشه! نقش خاله-عمه خود را بپذیرید :))

پاسخ :

😂😂😂
وقتی بهش می‌گم من عمه‌م همون موقع اشتباهش رو اصلاح می‌کنه ولی ۵ دیقه بعد دوباره می‌گه خاله😐😂

از حرف زدنت معلومه خواهرشوهر نیستی! باشی هم خواهرشوهر اصیلی نیستی!😂😂😂
حامد سپهر
۲۶ اسفند ۰۰ , ۱۴:۰۸

از اینهمه شیرینیهاش تا میتونید استفاده کنید یه خورده که بزرگ میشن شیرینیشون میره:))

خدا حفظش کنه

پاسخ :

بچه‌ها تو هر سنی یه شیرینی دارن... ولی تو این سن دیگه اوج خوشمزگی‌ان. من عاشق بچه‌های این سنم

سلامت باشید.
یاسی ترین
۲۶ اسفند ۰۰ , ۱۱:۴۸

ای جااااان فندق خوشمزه 😍😋

آخه چقدر این بچه تو رو دچار بحران هویت می‌کنه 🤣🤣🤣🤣

پاسخ :

واقعا😂 موندم بزرگ بشه چی‌کارم می‌کنه 🤔🤣
هستی ...
۲۵ اسفند ۰۰ , ۱۵:۱۲

من خواهر ندارم بنابراین خاله نمی‌شم و تو بچگی از این که عمه بشم ناراحت بودم؛ فکر می‌کردم عمه‌ها دوست‌داشتنی نیستند البته خودم عمه ندارم. الان که بچه برادرم بهم می‌گه عمه؛ دلم براش ضعف می‌ره و با تمام وجودم می‌گم جانم عزیزم.

با تمام این خاطرات همذات‌پنداری می‌کنم.

پاسخ :

خدادبرادرزاده‌ت رو حفظ کنه 😘

منم با این که خودم عمه‌هام رو دوست دارم، همیشه فکر می‌کردم اصلاً جذاب نیست یکی عمه صدات کنه. به داداشم می‌گفتم هر وقت بچه‌دار شدی، یادش می‌دم منو خاله صدا کنه! ولی الان بهم می‌گه خاله جواب می‌دم خاله خودتی! من عمه‌م 😁
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۲۴ اسفند ۰۰ , ۱۶:۰۸

منی که عاشق این دفترچه خاطراتتونم:"))

 

ولی اینکه بهتون میگه خاله یجورایی بامزسTT

میشه بپرسم چند سالشه؟TT

پاسخ :

عزیزم😍

والا من که هر بار بهم می‌گه خاله از نو احساس شکست عشقی می‌کنم🤣🤣🤣

یک سال و هشت ماهشه
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan