کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

تلگرام۲

سلام.

اونایی که می‌شناسمشون و با هم در ارتباطیم، کامنت خصوصی بذارید لینک کانال تلگرامم رو براتون بذارم. البته نمی‌دونم تصمیم دارم ادامه‌ش بدم یا نه. فعلا آزمایشیه...
نگار
۲۵ اسفند ۰۰ , ۰۸:۵۹

آخ جون، تهدیدم جواب داد.

آره،درسته.

پاسخ :

چه فایده که وبلاگت باز نمیشه؟!😏
نگار
۲۵ اسفند ۰۰ , ۰۰:۰۷

من که تو اتاق میرم براتون چی پس؟لینک بهم تعلق نمیگیره. اگه نه که شما رو میبرم تو اتاق و در رو میبندم روتون😆

پاسخ :

😂
می‌فرستم عزیزم



بعدا نوشت:
وبلاگت باز نشد برام. 😓 ادرس درسته؟
آبان ...
۲۴ اسفند ۰۰ , ۱۴:۰۵

سلام 😊

پاسخ :

سلام عزیزم. 💚
Reyhane R .
۲۴ اسفند ۰۰ , ۰۹:۰۱

سلام.تلگرام نداریم خو 🤷‍♀️🙈🤪✋

پاسخ :

اتفاقا همون اول کار سرچت کردم برات لینک بفرستم دیدم نیستی 😓🤒😱😶
خودت باش
۲۴ اسفند ۰۰ , ۰۸:۳۱

منم خصوصی بدم یا معرف حضورم؟

پاسخ :

ادت کردم. 
نمی‌دونم چرا فکر می‌کردم تلگرام نداری!😐🤭
دلساخته های آنی
۲۳ اسفند ۰۰ , ۱۹:۵۱

سلام رفیق بلاگی ، توی نسخه ی دسکتاپ هستش

پاسخ :

سلام عزیزم. ممنون🌺🌺🌺
یاس ارغوانی🌱
۲۳ اسفند ۰۰ , ۱۷:۰۴

سلام. روی اون دایره آبی بزنید که برای ارسال پیام به مخاطبینه. اونجا یکی از گزینه هاش همون اول لیست نوشته نیوچنل.

کانال میخواین بزنید؟

پاسخ :

سلام عزیزم. مرسی. 🌺🌺🌺
کانال زدم ولی هنوز مرددم. کلا نمی‌دونم می‌خوان با نوشتنم چی کار کنم!
Amy :)
۲۳ اسفند ۰۰ , ۰۸:۰۱

X plus دارم که پیشنهادش میکنم..

مشکل خاصی نداره، همه چیزش در حدی هست که کار راه بندازه

الان چک کردم دیدم چنل و گروه جدید هم میشه زد

پاسخ :

مرسی ایمی جان.
مشکل حل شد 💚
کژال ..
۲۳ اسفند ۰۰ , ۰۰:۳۸

عه الان نگا کردم دیدم مال منم نیو چنل نداره وقتی با پروکسیم! چه جالب

پاسخ :

کژال جان کامنت امیر آقا رو بخون
دُردانه ‌‌
۲۳ اسفند ۰۰ , ۰۰:۲۷

من امروز تلگراممو به‌روز کردم و نداره. ولی تا یه هفته پیش داشت.

پاسخ :

کامنت امیر آقا رو بخون عزیزم
امیر +
۲۲ اسفند ۰۰ , ۲۳:۳۷

سلام 

در همون قسمت صفحه‌ی اصلی پایین سمت راست یک آیکن مداد هست روی اون کلیک کنین 

سه تا گزینه میاد که یکیش چنل هست و یکیش گروه و ...

 

اگه نیست هم نمی‌دونم دیگه 😶

پاسخ :

سلام.
مرسی.... بله همین بود 👏🏾
من از طریق سه تا خط بالا سمت چپ می‌رفتم گزینه نیو گروپ رو فقط داشت.

حل شد دیگه. دستتون درد نکنه🌺🌺🌺
نیــ روانا
۲۲ اسفند ۰۰ , ۲۳:۰۸

سلام 

داره که

من همون بالا سمت راست اون علامت قلم کاغذه رو زدم نیو چنل هم بود تو صفحه ای که آورد 

پاسخ :

پس چرا مال من نداره🤔
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan