کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از دفترچه خاطرات یک عمه (۲۰): آرتمیس

۱. دارم تصویری با آرتین حرف می‌زنم. آرتمیس اخمو و جدی آمده جلو زل زده به من. هر چه‌قدر جنگولک‌بازی درمی‌آورم اهمیتی نمی‌دهد. به حرف زدنم با آرتین ادامه می‌دهم و آرتمیس دوباره خودش را در کادر قرار می‌دهد و با دقت زل می‌زند به من؛ بدون هیچ واکنشی. در نهایت متوجه می‌شویم فکر می‌کند فیلم است!!!😂


۲. ول‌کنِ کلیپی که در آن بهش گفته‌ام بگو عمه و او گفته پیشی نیست! هی می‌بیند و غش غش می‌خندد. از بس خوب کاری کرده تازه ذوق خودش را هم می‌کند!😒😅


۳. می‌خواست صدایم بزند گفت: بابا... مامان... خاله... همه را قاطی کرده بود.


۴. امشب دو سه بار خاله صدایم کرد 😡😂 (یادتان هست قبلا ذوق کردم که خاله هایش را عمه صدا می‌کند؟! چوب خدا صدا ندارد!)


۵. به جای هر فعل منفی می‌گوید: "نَقون!" و البته منظورش "نکون" به لهجه اصفهانی و "نکن" به زبان رسمی است! بهش می‌گویم: بیا برویم توی هال. می‌گوید نقون... می‌گویم عمه دارد می‌رود خانه. می‌گوید نقون. می‌گویم برو عروسکت را بیاور برای عمه. می‌گوید نقون!


۶. دستش رو بوس کردم. کشید عقب و بوسم را پاک کرد! با صدای دلخور گفتم: آرتمیس! دوباره دستش را آورد جلو که بوس کنم!😍


۷‌. نمی‌دانم آهنگ هندی بامبارا بام را شنیده‌اید یا نه. گوگل کنید می‌اورد. آرتمیس عاشق ۲۰ ثانیه اول این اهنگ است و با آن غش غش می‌خندد.


۸. عین بابایش می‌رقصد!


۹. (بسی خواهرشوهرانه😂:) از یک طرف قیافه آرتمیس کپی برابر اصل ما عمه‌ها است است و باعث مسرت و شادمانی است که همسر عزیز برادرمان بعد از نه ماه بارداری و تحمل رنج زایمان، هر روز و شب قیافه‌ی خواهرشوهرها جلوی چشمش است!🤣🤣🤣 از طرف دیگر آرتمیس خیلی بچه سربه‌راهی است که خودش خودش را از شیر گرفت و خیلی زود شروع کرد دستشویی‌اش را بگوید و با این که پوشکش نمی‌کنند، به ندرت خودش را خیس می‌کند و تازه همیشه هم بعد از بازی، به طور خودجوش اسباب‌بازی‌هایش را جمع می‌کند! و خب این‌ها برای یک خواهرشوهر اصیل اصلا رضایت‌بخش نیست!😡🤣🤣🤣

(آقا این مورد آخر صد در صدش شوخی است‌ها🤣)

  • ادامه مطلب
خودت باش
۲۲ اسفند ۰۰ , ۲۲:۵۵

فقط اونجاش که شبیه باباش می‌رقصه!!!

پاسخ :

😅😘
نگار
۲۱ اسفند ۰۰ , ۰۹:۴۶

من خودم دو تا عمه دارم ماااه. هی بهشون میگم شماها خاله‌اید، عمه نیستین.. خاله‌هام، عمه‌ان🤣

پاسخ :

خدا حفظشون کنه.
خاله‌هات عمه‌ن!!!! 😂😂😂😂
نیــ روانا
۲۱ اسفند ۰۰ , ۰۸:۰۸

من الان فقط دلم میخواد بخورمش🧿🧿🧿🧿🧿❤️❤️❤️❤️ 

پست رو سه دور خوندم 😍😂

پاسخ :

عزیز دلم ❤❤❤❤


ای جانم 😍😄
Reyhane R .
۲۱ اسفند ۰۰ , ۰۰:۲۱

ای جانم (:

حالا خودمونم میدونیم هیچوقت عمه جای خاله رو نمیگیره ولی بازم خودمونو گول میزنیم که نع این بچه منو خیلی دوست داره 😁🤭✋

مورد ۹ حسود نباش😏😂

پاسخ :

جانت سلامت💚
😂
ولی خب شایدم آرتمیس در مورد من فکر کرده که این عمه خیلی خوبه اصلا بهش نمی‌خوره عمه باشه. بیشتر شبیه خاله‌هاس! 😂😂😂

حسود نیستم خواهرشوهرم! 🙄😂
صخره نورد
۲۰ اسفند ۰۰ , ۲۲:۱۶

فقط مورد آخر :)))))

چطور باور کنیم شوخی بود وقتی انقدر دقیق و با جزئیات نوشتید؟ :دی

پاسخ :

😂😂😂
 بالاخره خواهرشوهری گفتن! 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan