کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

در "نظر"بازی ما بی‌خبران حیرانند!🙄

صحنه اول:

همان طور که پاهایم راهشان را به سمت خیابان نظر کج می‌کردند، خیلی جدی و محکم برای خودم توضیح دادم که:

"این فقط یک پیاده‌روی معمولی و تماشای ویترین مغازه‌ها است و قرار نیست خرید کنیم."

بعد به خودم گفتم: 

"چشم!

و یواشکی در ذهنم کفش‌ها و شلوارها و مانتوها و روسری‌ها و حتی لباس‌های خانگی‌ام را مرور کردم و تصدیق کردم که واقعا به چیزی نیاز ندارم. 

به موجودی کارتم هم فکر کردم و بیش‌تر از قبل قانع شدم.


صحنه دوم:

داخل اتاق پرو، خودم را با مانتوی لش قرمز جیغ برانداز کردم و در همان حال، یکی که صدایش شبیه دختربچه‌های لجباز و یکدنده بود، در ذهنم با صدای بلند گفت: 

"من که می‌خرمش... دوست دارم که بخرم... بعله... همینه که هست... من اینو می‌خرم.... خیلی‌ام دوسش دارم... دلم خواسته اصلاً..."

آن‌قدر بلند گفت که چیزی از صدای والد درونم نشنیدم هیچ؛ تازه توی صورت دخترک هم لبخند زدم و ذوقش را کردم!


صحنه سوم

با کیسه‌ی حاوی مانتوی قرمزم، خوشحال و شاد و خندان به پیاده‌روی ادامه دادم و نمی‌توانستم لبخند پت و پهنم را جمع کنم. دلم خنک شده بود انگار! کلی کیف کردم. 

تا الان هم چند بار پوشیده‌ام و عکس گرفته‌ام! حرکت غیرمنتظره و خلاف عرف شخصی خودم را دوست دارم... مانتوی لش قرمز جیغم را هم!😏😊

  • ادامه مطلب
غ ز ل بانو
۱۹ اسفند ۰۰ , ۱۴:۲۶

اصلا خرید باید یهویی باشه

و مانتو قرمز فریاااااد 

:))))

 

مبارکت باشه شارمین قشنگم

پاسخ :

خیلی می‌چسبه.
قرمز فریاااااد 😂😂😂


فدای تو عزیز دلم❤
خودت باش
۱۷ اسفند ۰۰ , ۲۳:۴۴

میگم شما هم وقتی لباس نو میخری می‌پوشی و باهاش برقصی؟

پاسخ :

نه 😅
ولی جلوی آینه خودم رو در موقعیت‌های مختلف تصور می‌کنم. :)))
یاسی ترین
۱۶ اسفند ۰۰ , ۲۲:۱۹

مبارکت باشه عزیزم 😍😍😍

من هر وقت اینطوری چیزی خریدم، انقد دوسش داشتم و پوشیدمشششششش 😁 دیگه ولش نکردم.

پاسخ :

مرسی گلم😘😘😘

وای دقیقا منم! البته لازم به ذکره برای من دومین باره که اتفاق افتاده. دفعه اول ۸_۷ سال پیش! بود که یه پانچو سبز گرفتم هنوز با عشق می‌پوشمش
مریم بانو
۱۶ اسفند ۰۰ , ۲۰:۱۰

امان ازاین خرید های انتحاری:)

پاسخ :

خیلی می‌چسبه😍
حامد سپهر
۱۶ اسفند ۰۰ , ۰۸:۴۹

مبارکت باشه ایشالا به شادی بپوشی:)

اصلا اسفند ماهه و خریدش دیگه:)

پاسخ :

مرسی. سلامت باشید.
بله :)
Reyhane R .
۱۶ اسفند ۰۰ , ۰۵:۱۷

عخییی. مبارکه 🥰

منم تو بهمن بعد مدت ها ناپرهیزی کردم یه مانتو صورتی خوشکل واسه خودم خریدم ولی فعلا که قسمت نبود و رفت ته کمد و حتی یه بارم نپوشیدمش هنوز🙄😶

پاسخ :

سلامت باشی عزیزم😍

مبارک باشه. ان‌شالله به زودی توی شادی‌هات ازش استفاده کنی...
اتفاقا من دلم یه مانتو صورتی هم می‌خواد 🙄
x
۱۶ اسفند ۰۰ , ۰۲:۲۵

منم هیچ وقت نمی تونستم برای خرید کردن منطقی فکر کنم و صدالبته که راضی ام از اعمال احساسات :)) 

خیلی خیلی موبارک باشه :) 

 

امیدوارم وقتایی که این لباس های جیغ رو می پوشی ٫ شادی ها در درونت جیغ بکشن ^_^

پاسخ :

من برعکس! همیشه خیلی منطقی و عاقل بودم تو خرید. نمی‌دونم چه‌م شد یهو... ولی راضی‌ام... بهم چسبید. 
دومین باره این کار رو می‌کنم. رفعه قبل هم یه پانچو سبز خریدم هنوزم دارم باهاش حال می‌کنم😂


مرسی چه دعای باحالی😍😂
غزل سپید
۱۶ اسفند ۰۰ , ۰۱:۲۸

وووااای عاشقتم...مبارکه

پاسخ :

فدای تو... مرسی عزیزم
یاس ارغوانی🌱
۱۵ اسفند ۰۰ , ۲۳:۴۷

مبارک باشه. :))

گاهی نشاط لازم است.😂😂😂

پاسخ :

سلامت باشی نرگس جون.

والا 😂 
لیلی
۱۵ اسفند ۰۰ , ۲۳:۳۴

این کودک درون ما علاقمند به خرید اینترنتی است و با پیاده روی و بستنی خوری نمی توانیم گولش بزنیم

پاسخ :

کودک درون شما خیلی قرتیه خانوم! 😁
من تا حالا به جز کتاب و یه بسته روان‌شناسی، هیچی آنلاین نخریدم🙄
رویا
۱۵ اسفند ۰۰ , ۲۲:۱۲

مبارکت  باشه .

پاسخ :

مرسی رویا جون
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan