کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

وقتی یه نفر ازتون تعریف می‌کنه...

بدترین کاری که می‌تونید بکنید اینه که سعی کنید بهش ثابت کنید که این‌طوریام نیست و اتفاقا شما خیلی هم تو اون مورد خوب نیستید یا اگه هم هستید خیلی مهم نیست یا به جاش هزار تا عیب و ایراد دیگه دارید.


همه این‌ها نشون‌دهنده اعتماد به نفس پایینه و حس خوبی به طرف مقابلتون القا نمی‌کنه.


در عوض این کارها، با مهربونی و لبخند ازش تشکر کنید و به خودتون اجازه بدید از تعریف و تمجیدی که ازتون شده لذت ببرید.

x
۱۱ اسفند ۰۰ , ۲۰:۵۹

واسه اون دوستی که پرسید چی جواب بدیم به جای نظر لطفتونه 

 

اگر بحث هندونه زیر بغل گذاشتن باشه که طرف در قبالش کاری ازم بخواد که غیرمعقول یا سخت باشه میگم ممنون بعد سریع جیم میشم که به مطرح کردن خواسته و نرسه 🤣

 

اگر تعریفش واقعی باشه میگم ممنون از دقت نظرتون . 

یا میگم ممنون ... در ادامه اش منم یه نکته مثبت از رفتارش که دیدم و خیلی به دلم نشسته رو بازگو میکنم 

پاسخ :

@تسنیم
بـقـچـه ‌‌
۱۱ اسفند ۰۰ , ۲۰:۱۴

من معمولاً بعد از مل‌مل دادن چشم‌هام و گشاد کردن نیشم و تشکرات فراوان به جا آوردن، با ذکر «خوبی از خودتونه.» یا «شما خودت خوبی، همه رو هم مثل خودت خوب می‌بینی.» و یا «عزیـــزُم، شُمو هم خیلی ماهی. (با لهجه‌ی شیرازی هرچه غلیظ‌تر!)» سعی می‌کنم حس خوبی که گرفتم رو به خودشم انتقال بدم :) 

پاسخ :

چه عالی 😍

اینم نمونه جملات برای @تسنیم
تسنیم ‌‌
۱۱ اسفند ۰۰ , ۱۶:۴۷

بجز اصطلاحاتی مثل "نظر لطفتونه"، "لطف شما رو می‌رسونه"و ممنونم و تشکر و سپاس و اینا، چه اصطلاحات دیگه‌ای به ذهن شما و خوانندگانتون می‌رسه؟ بنده چون خیلی ازم تحسین و تمجید میشه و در هر نوبه هم مثل رگبار تمجید می‌کنن، تو جواب تمجید چهارمی و پنجمی به بعد نمی‌دونم چی بگم و همه‌ش تکراری میشه 😁😅🤣😎😎😎

پاسخ :

الان کلاس گذاشتی برامون؟! 😂

والا من به شخصه از مواجهه آدمایی که تو هر گونه تعارف، زیاده‌روی می‌کنند خوشم نمیاد و وقتی هم ناچار به مواجهه بشم تا یه جایی پا به پاشون پیش می‌رم بعد دیگه سکوت معنادار پیشه می‌کنم یا بحث رو عوض می‌کنم.
یاس ارغوانی🌱
۱۱ اسفند ۰۰ , ۱۴:۱۶

عجب!.

من بشدت اعتماد به نفسم پایینه. اصلا فکر کنم ندارمش. از کجا میشه خرید؟!🤔

پاسخ :

از مغازه تمرین و تکرار! :)
فاطمه صاد
۱۱ اسفند ۰۰ , ۱۳:۵۶

من که اصلاً لال میشم و در لحظه ذهنم قفل میکنه :/ و احتمالاً طرف فکر میکنه مغرور و بی ادبم -_-

پاسخ :

تمرین کن تشکر کنی. کم کم عادت میشه
🎼 کالیستا
۱۱ اسفند ۰۰ , ۱۳:۲۴

پیوند شد. :)

پاسخ :

خوشحالم که دوست داشتید :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan