کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

عطف به پست قبل!

حالا صابخونه فعلیم کلا حوصله منو نداره. هر وقت زنگش می‌زنم فقط نمی‌گه وای دوباره تو!؟

اصلاً شماره‌م رو هم ذخیره نداره! من ۵ میلیون از پول پیش و کل اجاره ماه قبل رو تازه امروز واریز کردم؛ اصلاً تو این مدت سراغش رو نگرفته بود! یعنی کلاً سراغی نگرفت!

نظرتون چیه کلاً ملکش رو بالا بکشم؟!😎😁

خودت باش
۱۱ اسفند ۰۰ , ۲۲:۴۰

حواست هست خر شانس شدی؟

پاسخ :

😂
صبا ..
۱۱ اسفند ۰۰ , ۱۴:۴۰

اینا رو خواب می بینی یا واقعی هستند؟😆😀

پاسخ :

فکر کنم واقعی باشن 😂
یاس ارغوانی🌱
۱۱ اسفند ۰۰ , ۱۲:۳۸

راز موفقیت خانم دکتر؟!

پاسخ :

ایمان، تقوا، عمل صالح 😏😂
حامد سپهر
۱۱ اسفند ۰۰ , ۱۰:۱۶

این صاحب ملکها رو از کجا گیر میارین!!:))

در عالم واقعی اصلا اینجوری نیستن:)

پاسخ :

😁
خدای مهربان سر راهم قرار می‌ده. شما هم اگه ایمان، تقوا، عمل صالح داشته باشید تجربه‌ش می‌کنید! :)))
واران ..
۱۱ اسفند ۰۰ , ۰۹:۱۶

من متوجه منظور میرزا شدم ولی میذارم خودش بیاد بگه :))

بعد کامنتشون رو طنز طور با توجه به متن این پستت ، بخون :))

 

 

+

نظرم به نظرت نزدیکه :)))

 

پاسخ :

فکر کنم می‌خوان تو ملکی که بالا می‌کشم شریک بشن :) 

پس بزن قدش✋
میرزا مهدی
۱۱ اسفند ۰۰ , ۰۷:۱۲

حالا که این متنت رو خوندم در درونم احساس کردم که باید خودم رو بهت نزدیک تر کنم D:

چند متره؟ :))

پاسخ :

چرا؟ متوجه منظورتون نشدم
niloo niki
۱۱ اسفند ۰۰ , ۰۰:۲۲

همین که گیر نمیده خوبه 

پاسخ :

بله همین طوره :)
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۱۰ اسفند ۰۰ , ۲۳:۴۹

پیشنهاد خوبیهD:

پاسخ :

برم تو کارش😁
x
۱۰ اسفند ۰۰ , ۲۳:۱۶

#شارمین خوش شانس :) 

#اونم طرفش رو می شناسه 

پاسخ :

زری ...
۱۰ اسفند ۰۰ , ۲۲:۵۷

چه صاحبخونه هایی گیر تون میاد :))))

پاسخ :

واقعا 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan