کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

عنوان

۱. دلم می‌خواهد در پاسخ به این پیام مدیر گروهمان، در گروه اساتید، که نوشته است: 

"باسلام واحترام،حق التدریس مهرماه به حساب واریز شد."

از این‌ها بگذارم:

💃💃💃


۲. خانمی که با بچه‌اش از رو به رویم می‌آمد سلام کرد و طوری ایستاد که من هم بایستم. فکر کردم می‌خواهد آدرسی چیزی بپرسد. ولی او جوری نگاهم کرد که انگار مرا می‌شناسد و گفت:

شما خانم شارمین امیریان هستید؟

با لبخند جواب دادم:

بله.

گفت:

من پیجتون رو دنبال می‌کنم.

توی دلم ذوق کردم که فالورهای گلم مرا می‌شناسند!☺


۳. با مهدی و سارا نشسته‌ام رو مبل و داریم آهنگ دانلود می‌کنیم. آرتمیس آمده دستم را گرفته و هی می‌گوید بیا... بیا. بلند شدم باهاش رفتم توی هال. دیگر نمی‌دانست چه کارم کند! فقط مهم این بود که پیش او باشم نه مهدی و سارا!😂

  • ادامه مطلب
غزل سپید
۱۶ اسفند ۰۰ , ۰۱:۳۴

۱. خوشا به حالت...مال ما رو فکر کنم اواسط سال بعد بدن!!!

۲. بابا آدم معروف!!!😂

۳.واای عاشق این بچه م

پاسخ :

این ترم این طوری شد فقط. جالبه اون یکی دانشگاه که همیشه زود واریز می‌کرد هنوز نکرده. این دانشگاه که همیشه دیر واریز می‌کرد این دفعه زود شد.

۲. 😎😄

۳. عزیزم😍☺
بانوچـه ⠀
۱۴ اسفند ۰۰ , ۱۸:۲۴

من یه روز یه مبلغی برای یه بنده خدایی قرض دادم بعد یادم رفت که این کار رو کردم و دو ساعت بعد پیامک انتقال رو که دیدم نمی‌دونم چه فعل و انفعالاتی در مغز من رخ داد که فکر کردم پیامک واریزه و اونقدر خوشحال شدم که کم مونده بود کل خانواده رو شام مهمون کنم و یه ضرر دیگه هم بهم برسه :))

پاسخ :

ای بابا 😂
منم پیش اومده اسمس واریز رو بدون کم کردن یه صفرش، به تومن خونده‌م یه مدت واسه خودم ذوق‌زده بودم حسابی
حامد سپهر
۱۴ اسفند ۰۰ , ۰۹:۰۵

پیامک واریز یکی از لذت‌بخش‌ترین پیامکها میتونه باشه اینروزا حتی لذت‌بخش‌تر از اینکه یکی برات بنویسه I love you  :)) بشین بابا دم عیدی حال داری:))

حسادت بچه‌ها خیلی شیرینه:)

پاسخ :

والا😄 خود اون آی لاو یو کلی آدم رو تو خرج می‌ندازه اصلا... چه کاریه!😂


 من همه‌ش حواسم بود مهدی و سارا روی آرتمیس حساس نشن. حالا باید این فسقلی رو هم حواسم باشم دیگه 😂
یاسی ترین
۱۴ اسفند ۰۰ , ۰۸:۰۹

آره میرم تو فاز استند بای دوباره برمی‌گردم 🤣

ولی حواسم بهتون هست 😎😏

پاسخ :

😄
این‌جوری که گفتی حس کردم وسط فسق و فجور، مچم رو گرفتی😂
niloo niki
۱۴ اسفند ۰۰ , ۰۰:۰۰

واو کاش ما هم یروز ببینیمتون 

پاسخ :

عزیزم☺
یاسی ترین
۱۳ اسفند ۰۰ , ۲۳:۱۵

من قبلا پیام بانک میومد می‌فهمیدم حقوقمو ریختن دلم میخواست ریپلای کنم ممنون 😍😍😍🤣🤣🤣🤣

پاسخ :

😂😂😂

کم‌پیدایی یاسی💓
خودت باش
۱۲ اسفند ۰۰ , ۲۳:۰۰

۱.اگه میذاشتی شاید از این به بعددو برابر واریز کنه...

۲. ندیده بازی در نیا😜

۳. چرا اون دوتا اعتراض نکردند؟؟؟

پاسخ :

اخراج می‌شدم 😂
حسود نباش😝
چون گوشی رو دادم دست خودشون و رفتم!😄
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan