کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

حرف زدیم

انتظار نداشتم بگوید معذرت می‌خواهم یا کارش را جبران کند. در شروع حرف‌هایم گفتم که فقط می‌خواهم گفته باشم چون دلم نمی‌خواهد دلخوری‌ام روی روابطمان تاثیر بگذارد. حرف‌هایم را شنید. دلایلش را گفت. توضیح داد. یک جاهایی مقصر بودنش را پذیرفت. ولی قانع نشدم و بهش گفتم که حرف‌هایش را درک نمی‌کنم. در نهایت به توافق خاصی نرسیدیم. ولی من از این که سکوت نکردم و حرف‌هایم را قاطعانه گفتم حس خوبی گرفتم. اگر چند سال پیش بود، می‌ریختم توی خودم و بعد ممکن بود یک جاهایی با گوشه و کنایه به رویش بیاورم

خودت باش
۰۷ اسفند ۰۰ , ۲۳:۰۶

این قاطعانه حرف زدن خوبه، ولی خیلی وقتا باعث دلخوری میشه!

پاسخ :

اگه آدم به روش درست، قاطعانه حرف بزنه نمی‌شه و اگه هم بشه دیگه مشکل ما نیست!
هـیوا .
۰۵ اسفند ۰۰ , ۱۶:۳۶

نیارم ینی ناپلونی ره ؟

پاسخ :

نه :))
ن. ..
۰۵ اسفند ۰۰ , ۰۱:۵۲

عحب

پاسخ :

به جمالت
سین
۰۵ اسفند ۰۰ , ۰۱:۴۱

چقدر خوب

من اگر صحبت کنیم، و اون‌طور که می‌خوام پیش نره، دلخورتر میشم که بهتر نمیشم متاسفانه :(

برای همین مدتهاست که با آدم‌های یک‌درجه دور از نزدیک‌ترین لایه، خیلی صحبتی از رنجش‌ها نمیکنم... صرفا آرام آرام به لایه بعدی سوق میدهمشون. 

و باید اعتراف کنم که دلم برای روابط پیشینی‌ام با اون آدم‌ها واقعا تنگ میشه:(

پاسخ :

منم قبلاً این‌جوری بودم. می‌فهمم چه‌قدر حس بد داره😔
یاسی ترین
۰۴ اسفند ۰۰ , ۲۲:۳۷

به‌به 😍

 

پاسخ :

فدات 💓
Reyhane R .
۰۴ اسفند ۰۰ , ۲۱:۵۵

👌😘

پاسخ :

❤❤❤
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan