کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

تغییر جهت

شما که در جریانید. اتفاق رایج خواب‌های من این است که سگی، خرسی، ببری دنبالم می‌کند و این که کفش‌هایم را گم می‌کنم!


دیشب توی خوابم می‌خواستم از خانه خاله بروم خانه خودمان و از بابا خواستم همراهی‌ام کند. دم در، یک بچه گرگ را بسته بودند به دوچرخه تا کسی را اذیت نکند. سر کوچه‌مان هم یک سگ بود ولی چون با بابا بودم کاری به کارم نداشت و من هم نترسیدم.


در ادامه خوابم هم یک جفت کفش خاکستری خیلی خوشگل خریدم و پوشیدم. 


بعد هوپ مرا برد پیش کارشناس دروس دوران دانشگاهم که سه چهار سال است بازنشسته شده و حالا توی خوابم، یواشکی کفش می‌فروخت و کفش‌هایش ارزان و باکیفیت بود و من یک جفت کفش هم آن‌جا پسندیدم (هوپ ولی هی می‌گشت و نمی‌پسندید!). 


البته کفش‌هایی که من پسندیدم هم یک لنگه‌اش کمی فرق داشت و خانم کارشناس داشت دنبال  لنگه‌ی درست می‌گشت که بیدار شدم.


خلاصه که معضل فرار از دست حیوانات و گم کردن کفش فعلا حل شد!



+ آمار پست‌هایم بالا رفته. هر پست جدیدی را می‌خوانید، دو سه تا قبل‌ترش را هم نگاه کنید شاید پشت سر هم پست گذاشته باشم و نخوانده باشید. ☺

حامد سپهر
۰۳ اسفند ۰۰ , ۰۹:۱۰

دم عیده کفش لازم میشه ایشالا که خوبه:))

پاسخ :

مرسی :)
خودت باش
۰۲ اسفند ۰۰ , ۲۲:۱۲

کلا بایست تو خوابات حیوونا یه خودی نشون بدن!!!

پاسخ :

آره... حالا خوبه گربه نبود😁
یاسی ترین
۰۲ اسفند ۰۰ , ۲۱:۱۵

خوب دیگه چی 😏😏😏😏😏😏

چشمم روشن 

پاسخ :

کار بدی نکردم ☺
صخره نورد
۰۲ اسفند ۰۰ , ۲۰:۱۰

خواب های من همیشه ژانر وحشته! و کاملا انعکاس ذهن و زندگیم :))

چه با جزئیات هم یادتونه!

پاسخ :

اخی 😥
خیلی چیزاش رو هم نمی‌نویسم تازه!😉
یاس ارغوانی🌱
۰۲ اسفند ۰۰ , ۱۹:۳۴

گرگو به دوچرخه بستین. ولی از سگ میترسیدین😂😂😂😂😂

وایی خدایااااا😂😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

من که نبستم. من فقط دیدم یه گرگ بسته شده به دوچرخه. اتفاقا نگران هم بودم که نکنه یه بچه بره طرفش و آسیب ببینه‌. ولی خب خودمم می‌ترسیدم و کاری از دستم برنمی‌اومد😁
تار و پود √
۰۲ اسفند ۰۰ , ۱۴:۲۰

گرگ رو بسته بودن؟! نکنه ترس های ذهنی مراجعین بهت/به شما سرایت کرده! :)

پاسخ :

لابد :)
واران ..
۰۲ اسفند ۰۰ , ۱۳:۲۰

چرا اولش متوجه نشدم؟! :))

کفش خاکستری و مشکی خوبه فقط تو خواب کفش زرد خوب نیست :)

مبارکه به هر حال شیرینی ماها یادت نره ؛))) 

 

پاسخ :

لابد عاشقی 😏😁

این چیزا که شیرینی نداره آخه 😏
صبا ..
۰۲ اسفند ۰۰ , ۱۱:۳۳

نه عزیزم، اون تعبیرش این هست که با ایشون رفتید پشت حلقه ای بخرید🤣😄 که یه وقت حلقه ای که دوستش داری از تو دستت درنیاد👌

 

به مامان بزرگت سلام برسون🌷🙂

پاسخ :

😂 عاشقتم که انقد ذهن خلاقی داری😂


عزیزم بزرگیت رو می‌رسونم😘
واران ..
۰۲ اسفند ۰۰ , ۱۱:۳۲

پس باید بگیم مبارکه :دی 

حالا کفش ات چه رنگی بود ؟!😉😂😂😂😂😂😂

 

پاسخ :

😂
یه خاکستری زیبا 😉
هوپ ...
۰۲ اسفند ۰۰ , ۰۹:۱۸

عه هر چی میکشم از سخت پسندیمه!!

پاسخ :

بیبین کارادا
صبا ..
۰۲ اسفند ۰۰ , ۰۸:۱۳

از قدیم گفتن کفش خریدن و کفش کلا یعنی شوووَور کردن :)))

 

خدا رو شکر انگار جفت مناسب هم پیدا شده :))) البته اگر آقا گرگه نیاد ببرتش :))) که اونم خدا رو شکر به دوچرخه وصله نمی تونه جایی ببرتش :)) 

 

تعبیر خاکستری بودن کفش هم اینه که همه ما شخصیت خاکستری داریم! حتی شما دوست عزیز یا آقای لِنگه :)))

 

اون کارشناستون هم بعد از بازنشستگی زده تو کار همسریابی برای جوانان. با توجه به دسترسیش به خیل عظیمی از دانشجویان خیلی ها رو میشناسه و میتونه دختر یا پسر مناسب معرفی کنه :) 

 

اینکه با بابات بودی و سگه و گرگه کاریت نداشتن هم یعنی بابای عروس خانم هم راضیه :))) 

 

بزن اون کِل قشنگه رو :)) 

پاسخ :

تو رو به عنوان خوابگزار اعظم انتخاب می‌کنم صبا 😂😂😂

الان اگه مامان بزرگم این‌جا بود کلی دعا به جونت می‌کرد و می‌گفت ببین خارج‌رفته‌ها هم همین حرف رو می‌زنن😂😂😂😂


راستی این که من کفش خریده بودم و دوسشم داشتم ولی هوپ منو برد دوباره کفش بخرم یعنی این که هوپ منو به سمت خیانت می‌بره؟؟؟!!!😂😂😂
De Sire
۰۲ اسفند ۰۰ , ۰۷:۵۸

سلام 

چه جالب که انقدر خواب می بینید و البته فکر کنم باید بگم چه جالب که خواباتون انقد یادتون می مونه :)

پاسخ :

سلام عزیزم.
البته یه وقتایی هم فقط می‌دونم خواب دیدم ولی یادم نمیاد چی بوده😁
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan