کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

تناقض🤦‍♀️

من:

مامان! خیلی دلم آرتمیس رو می‌خواد.

مامان:

می‌خوای امروز بریم خونه‌شون؟

من:

نه! دو روز دیگه به دوستاش که فحش می‌ده، بهش می‌گن عمه‌ته؛ هر هر می‌خنده! 😒😂 

حامد سپهر
۰۳ اسفند ۰۰ , ۰۹:۱۲

این مصونیت خاله‌ها از کجا ناشی میشه!!؟؟:)

پاسخ :

احتمالا از این جا که هر مامانی حامی خاله‌س ولی باباها خودشون رو وارد این مسائل نمی‌کنن😉
خودت باش
۰۲ اسفند ۰۰ , ۲۲:۰۸

😁😁😁

پاسخ :

والا 😉😁
یاسی ترین
۰۲ اسفند ۰۰ , ۲۱:۱۶

اصفهانی از ته دلم بگن 

عممممممدسسسسسس

 

پاسخ :

😂😂😂
هـیوا .
۰۲ اسفند ۰۰ , ۰۸:۱۶

مگه فلسفه وجود عمه غیر از اینه ؟ :دی

پاسخ :

نه والا...
من خودمم هر وقت خواهرزاده‌هام یه چیزی می‌گن به جای این که بگم عمه‌ته می‌گم عمه‌ی آرتمیسه😂
x
۰۲ اسفند ۰۰ , ۰۱:۲۵

من : دلم براش تنگ شده 

 

ایکس بزرگ : دوست داری زنگ بزنم بیاد ؟! 

 

من : لازم نکرده !  حوصله داریا . 

پاسخ :

😂🤦‍♀️
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan