کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

اعتراف

من هفته‌ای دو سه بار تصمیم می‌گیرم جمع کنم از بلاگستان برم. بعد نقطه اوجش اون‌جاست که هفته‌ای پنج شش بار پست می‌ذارم و هر بار به خودم می‌گم شارمین چه خوب شد موندیا!😳😂

یاسی ترین
۲۹ بهمن ۰۰ , ۰۲:۰۶

خاک عالم چی دیدی ازم 🤣

گرچه من همیشه رد داده هستم 😁

پاسخ :

یه سری کلمات نسبتا رکیک😂
مثلا به "از هم گسیختگی سلول‌های تحتانی" با اسم عامیانه و بدون سانسور اشاره کرده بودی 🙄😂
نگار
۲۹ بهمن ۰۰ , ۰۰:۰۷

گفتم مثل اون آقاهه نباشم که نوشته بود توضیحات؟😂😂

از تو اتاق رفتنم خسته بودم

پاسخ :

عزیزم😂😂😂
یاقوت
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۳:۳۵

بنویس .. گفتم یا نه الان ولی میگم دوس دارم نوشته هاتو و ایضا خودتو .. اگه کامنت نمی دم دلیل بر دوست نداشتن پستات نیست حال حرف زدن ندارم 

پاسخ :

عزیزم 😍😍😍
قطعا دل به دل راه داره...

بیا شونه‌هاتو بمالم😁
نگار
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۳:۱۳

خانم دکتر، با احترام و ادب.

بشینید سرجاتون.

یعنی جمع کنم برم😒

پاسخ :

ولی تحت تاثیر ادب و احترامت قرار گرفتم نگار😂😂😂
دُردانه ‌‌
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۳:۰۲

من به هر پست با شمارۀ مضرب 10 که می‌رسم می‌گم خب دیگه رند شد تعداد پستات، دیگه برو. عمر وبلاگ‌نویسیم مضرب ده یا یه عدد رند که میشه می‌گم خب دیگه وقت رفتنه. هفته یا ماه که تموم میشه می‌گم حالا وقت رفتنه. همین چند روز پیش که وبلاگم چهارده سالش شد همین تصمیمو گرفتم. تقریباً هفته‌ای یکی دو بار حس رفتن بهم دست میده ولی یه کم بعد پست می‌ذارم بازم. همین الانشم که به پست 1717 رسیده‌ام به‌نظرم عددیه که میشه وبلاگ‌نویسی رو تو اون متوقف کرد :|

پاسخ :

خب پس نگران نباشم. منم طبیعی‌ام :)))
خودت باش
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۲:۵۶

نرو اگه بری جات خالیه...

پاسخ :

با این توصیفی که کردم تو خودم نمی‌بینم برم
یاسی ترین
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۲:۴۳

خدا همه خوددرگیرا رو شفا بده 🤣🤣🤣🤣

پاسخ :

یاسی 😂😂😂😂

دارم آرشیوت رو می‌خونم فهمیدم الان مودب شدی😉😂😂😂
تسنیم ‌‌
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۲:۱۷

بله خوب شد موندید و خوبه که بمونید :)

پاسخ :

فدات
آرا مش
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۲:۱۳

پس نقاط عطف زیادی رو در طول یک هفته تجربه می‌کنی😂

پاسخ :

زیااااااد 😂
یاس ارغوانی🌱
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۲:۱۰

😒

پاسخ :

🤦‍♀️
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan