کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

خدایا خودم و اتاقم رو به تو می‌سپرم...😭

دیشب برای سومین بار خواب دیدم که مامان بدون خبر دادن به من، در اتاقم رو به روی کلی مهمون باز کرده و همین طور می‌رن و میان و بچه می‌خوابونن و سر وسایلم می‌رن و... و من در حد مرگ حرص می‌خورم و غر می‌زنم و گریه می‌کنم و هیج کس کم‌ترین اهمیتی نمی‌ده.


تو خواب دیشبم انقد اذیت شدم که دیگه آخر بار هی چشمام رو گشاد می‌کردم و خودم رو تکون می‌دادم و خلاصه زور می‌زدم بیدار بشم 😂😂😂 و موفق هم شدم!!!


صبح به مامان می‌گم راستش رو بگو. چه نقشه‌ای داری؟ می‌خوای اتاقم رو چی‌کار کنی؟ خودت بگو که من انقد خواب نبینم بشینم منتظر تعبیرش!😂


تا الان که چیزی اعتراف نکرده. ولی مگه میشه سه شب همین خواب رو ببینم و بی‌دلیل باشه؟!!!



به نظر شما تعبیرش چیه؟

  • ادامه مطلب
صـَ ـبا
۲۷ بهمن ۰۰ , ۲۳:۰۳

کلی خندیدم به پیام آقای سپهر و پاسخ شما😅

پاسخ :

😂
خودت باش
۲۷ بهمن ۰۰ , ۲۱:۲۹

علی رغم میل باطنیت در تدارک یه عروسی باشکوه برای شماست...

پاسخ :

این بار یا خود خدا و ۱۲۴ هزار پیغمبر و ۱۲ امام و همه امامزاده‌ها و کلیه فامیل‌های وابسته!!!😫😂
محمد حسین
۲۷ بهمن ۰۰ , ۲۰:۴۹

فعلا که نوبت ها پره :)))

ولی اصلا روانکاری نمیدونم من، تصمیم گرفته م به پیروی از حضرت بارلو فقط درمان های مبتنی بر شواهد و ترکیب علمیشون را پیش برم نه یه روش خاص یا نه روش های مبتنی بر تجربه، من با ساختار مشکل دارم ولی بی ساختار هم مشکل دارم.

پاسخ :

من آشناما!😒
چقدر خوبه که به این چیزا فکر می‌کنی
رویا
۲۷ بهمن ۰۰ , ۱۷:۳۵

چقدر مثل من خواب می بینی :)) من همسرم خوابهاش یادش نمیاد.

پاسخ :

دیگه شور خواب دیدن رو دراوردم.😂
آره بعضی بچه‌ها هم همینو می‌گن این‌جا
محمد حسین
۲۷ بهمن ۰۰ , ۱۷:۳۴

سلااام

بعد من که میگم خیلی عجیبه انکار میکنید :))

 خود خواب داره میگه من فان نیستم جدی ام.
چند تا چیز خیلی توی فهمش اثر داره، اولی تداعی درباره عناصر خواب البته عناصر خواب که مرتبط به خوابند نه درباره کلماتشون، مثلا اون اتاق و اون خونه، اون بچه ها و مامانشون و مهمونا، مادرتون، تغییر توی خونه و .... را یکی یکی همه چیزهایی که وقت فکر کردن بهشون به ذهنتون میرسه را باید بنویسید. دومی خود احساسات توی خواب، مثلا ناراحتی، این که اهمیت نمیدن و خیلی چیزا که از این متن نمیشه فهمید. بعد آرزوهای توی خواب چه اتفاقی افتاد و چه اتفاقی باید میافتاد و چه اتفاقی نباید میافتاد. بعد ترکیب این اطلاعات. نتیجه هم میشه یه پیام. مثلا پسری بود که خواب دختری با یه سری ویژگی ها را میدید بعد این مراحل در کنار بقیه چیزا فهمیدن یه جنبه های آنیمایی داره که نادیده گرفته شده. باید این تضاد را حل کنه.

پاسخ :

سلام.
نه دیگه بهت ایمان آوردم🙄 باید یه وقت مشاوره بگیرم بیام پیشت 😉
یاسی ترین
۲۷ بهمن ۰۰ , ۱۶:۳۸

به نظرم قراره همون بچه رو از پرورشگاه بیارن. چادر مسافرتی بگیر که تو حیاط مستقر بشی زمستون هم داره تموم میشه ایشالا نمیلرزی ☺️😈 

پاسخ :

گرماپز می‌شم😁
 نگرانم یاسی... نکنه بندازنم بیرون 😂😂😂
حامد سپهر
۲۷ بهمن ۰۰ , ۱۵:۲۷

بیایین اعتراف کنید چی توی اتاقتون قایم کردین که اینقدر نگرانش هستین:))

پاسخ :

یه کم لواشک دارم فقط 😂
صبا ..
۲۷ بهمن ۰۰ , ۱۴:۵۸

تعبیر خاصی نداره، یه روز میایی همین خواب رو تو واقعیت می بینی، بعد که معترض میشی مامانت میگه والا هی اومدی خوابت رو واسم تعریف کردی، من گفتم شاید روت نمیشه مستقیم بگی همه رو دعوت کن تو اتاق من که داری رو خودت و متعلقاتت و حساسیت هات کار میکنی😀😁😁

پاسخ :

یا خود خدا و ۱۲۴ هزار پیغمبرش!!!😳😳😳😂😂😂
x
۲۷ بهمن ۰۰ , ۱۲:۲۷

میخواد زورکی شوهرت بده 

ترفندش هم اینه که غیر مستقیم عمل می کنه جوری که خودت فراری بشی از خونه 

خبر نداره کلینیک هست ٫ اتاقت نباشه میری کلینیک :) 

پاسخ :

اتفاقا در جوابم گفت حالا شایدم تعبیرش اینه که یه اتفاق خوبی تو راهه. گفتم مثلا چی؟ گفت یه اتفاق خوب دیگه 🙄😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan