کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

ببین چه‌قد ذهن این بچه پاک و معصومه‌ها!

دارم با خودت باش در خیابان راه می‌روم. اشاره می‌کند به پسر جوانی که کمی جلوتر از ما است و یک باکس هدیه مشکی، پر از قلب‌های قرمز در دست دارد و می‌گوید: چه‌قد این پسره باکلاسه؛ برای باباش چی خریده‌ها!!!

من🙄😁
پسره☺
باباش😒
ولنتاین😶
روز پدر 🤨
خودت باش😌
آبان ...
۲۶ بهمن ۰۰ , ۲۲:۳۳

شاید پدرش دوست داشته کادو ولنتاین بگیره  کی می دونه :)(

پاسخ :

شایدم مامانش گفته از طرف من برای بابا هدیه ولنتاین بگیر 😁


آبان جان خیلی کم‌پیدا شدی
صخره نورد
۲۶ بهمن ۰۰ , ۱۳:۰۳

قشنگ بود :)))))

پاسخ :

قشنگ خوندی 😘
یاسی ترین
۲۶ بهمن ۰۰ , ۱۲:۳۰

بگردمت که تو دنیای مجازی اسیر چه آدمایی شدی 🤣🤣🤣🤣

یکیش من 

خدایا در توبه رو نبند لای در میمونم 😭

 

 

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂😂
اصن فسق و فجور ازتون چکه می‌کنه... منم بین شماها و خودت باش دچار تناقضات شدید شده‌م.😂
یاسی ترین
۲۶ بهمن ۰۰ , ۱۲:۱۷

خدایا 

معصوم کی بودی 😂😂😂😂😂

پاسخ :

ببین یاسی من تو دنیای واقعی با همچین ادمای معصومی می‌گردم که خودمم انقد از فسق و فجور دورم‌ها 😂😂😂
حامد سپهر
۲۶ بهمن ۰۰ , ۰۰:۵۶

نوبت اونم میرسه که یه باکس بزنه زیر بغلش :))

پاسخ :

اصلا همچین چیزی تو وجودش نمی‌بینم :)
خودت باش
۲۵ بهمن ۰۰ , ۲۳:۲۰

ببین من چقدر مثبت اندیشم!

پاسخ :

اصن مثبت‌اندیش فقط خودت😂😘


+ نمی‌دونی چه‌قدر بابت امروز ممنونتم❤
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۲۵ بهمن ۰۰ , ۲۱:۵۳

واهای چقدر کیوت😄😂

پاسخ :

واقعا 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan