کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

استاتوس

وقتی جای جدید رو اجاره کردم، صاحب ملک یه شماره بهم داد گفت زنگ بزنید بیاد پکیج رو درست کنه. 


یه آقای حدود ۴۵ ساله بود شاید. یه روز اومد درست کرد و رفت. یه بارم زنگش زدم گفتم هنوز مشکل داره دوباره اومد. من تو اتاق مشاوره بودم کارش که تموم شد زنگ زد دو تا توصیه کرد. فرداشم واتساپ پیام داد گفت اکی بود؟ گفتم بله.


اینا رو گفتم تا کل محدوده‌ی برخوردمون دستتون بیاد.


امروز یه عکس از آرمین استاتوس کردم که روش نوشته بود:

تو فقط آمده بودی که دل از من ببری؟

بروی دور شوی، قصه و رویا بشوی؟


بعد این آقای محترم، با همین محدوده‌ی برخوردی که خدمتتون عرض کردم، ریپلای زده نوشته:

توضیحات؟


😳😳😳

سین
۲۶ بهمن ۰۰ , ۱۴:۲۸

جدی حرص نخوردی؟ چقدر خوب!

چون با توجه به کامنتها، این اتفاق در اغلب آدم‌ها همون واکنشی رو برانگیخته که در وهله اول در من. 

اما خوب عاقبت باید یه تفاوتی باشه بین شما روانشناسها و ما عوام ؛) 

پاسخ :

نه برام مهم نبود زیاد...
البته خوشم نیومد. ولی حرص هم نه.
غ ز ل بانو
۲۵ بهمن ۰۰ , ۱۱:۲۶

بعضیا خیی خوبن :))))

 دستش درد نکنه که باعث شد بخندیم

پاسخ :

همینو بگو 😂
شادی
۲۵ بهمن ۰۰ , ۱۰:۰۲

وااای خدا مُردم از خنده. چقدر مردم بی‌جنبه و با اعتمادبنفس هستند. واقعا تو این مواقع فقط برخورد فیزیکی با پشت دست جواب میده.

پاسخ :

😂
ربولی حسن کور
۲۴ بهمن ۰۰ , ۲۳:۰۳

سلام

از این به بعد باید پای هر عکسی بنویسین:

بدانید و آگاه باشید عکسی که میبینید متعلق است به ...

پاسخ :

سلام.
والا 😂


بهترید آقای دکتر؟
سین
۲۴ بهمن ۰۰ , ۲۱:۲۹

بعد از خوندن این متن، اولین برخوردم این بود که وا! چه بی‌ادب این دیگه چه سوالیه 

اما بعد که بهش بیشتر فکر کردم دیدم همه‌ ما یه جاهایی بدون فکر عمل میکنیم و این لزوما به این معنا نیست که همیشه بی‌ادب و بی‌شعوریم، حالا کاری به این آقا ندارم، صرفا این‌ها رو گفتم که بگم شاید با این یاداوری‌ها گاهی هم‌دلی بیشتری با آدم‌ها داشته باشیم و اینجوری کمتر حرص بخوریم از کارهاشون

پاسخ :

والا من قضاوتی در مورد خود شخص نکردم. حرص هم نخوردم. واکنشم تعجب و خنده بود
رویا
۲۴ بهمن ۰۰ , ۰۸:۱۶

جالب بود .

دوست صمیمی ام انقدر با من صمیمی نیست که بنویسه توضیحات :))جالب بود ‌‌.

شبیه لحن بازجویی بود بیشتر و مواخذه 

حالا بعد این توضیحات رو مفصل برای هر پست و استوری بنویس گناه داره.

پاسخ :

آره انگار بابام تو جیبم سیگار پیدا کرده😂

حتما باید همین کار رو بکنم ملت نگران نشن 😂
آرا مش
۲۳ بهمن ۰۰ , ۲۲:۳۷

سلام :) 

چیزی نیست فقط واسه خودش رویاپردازی کرده و الان توی این مرحله است که باید غیرتی بشه😂

وای به حال مرحله‌ی بعد😐😄

پاسخ :

😂😂😂
حامد سپهر
۲۳ بهمن ۰۰ , ۲۰:۲۱

به این میگن تعمیرکار باوجدان که به فکر همه مسائل مشتریاش هست:))

پاسخ :

دقیقا 😂
جانان
۲۳ بهمن ۰۰ , ۱۵:۱۷

سلام و درود شارمین خانوم عزیز 

این پست رو ک دیشب خوندم ب خودم گفتم : یعنی وقتی منم برای (متن‌ها ـ عکس و فیلمی ک برام فرستاده میشه ، علامت سوال (؟) می‌زارم و یا توضیح می‌خوام ـ طرف مقابلم چنین فکر یا برخوردی می‌کنه ؟

آخه اونقدر مزخرفات و دروغ (گاهی هم برداشت‌های شخصی) توی این شبکه‌های اجتماعی رد و بدل میشه ک حد و حساب نداره ! 

😂 خب بنده‌ی خدا سوال کرده و شما هم می‌تونستید کوتاه جوابش رو بدید (البته پاسخ ندادن هم خوش نوعی جواب هست)

ریچارد پرشت در کتاب «چرا همه چیز وجود دارد و هیچ ، وجود ندارد» میگه : (نقل ب مضمون) .... متاسفانه ذوق پرسشگری بسیاری از انسان‌ها از همون بچگی چنان از سوی خانواده و یا جامعه سرکوب میشه ک بتدریج روح ناپرسشگری جای پرسشگری طبیعی رو می‌گیره ...... 

امیدوارم نظرم مستحق (برو تو اطاقت و کمی فکر کن) نباشه ! 🤣 

شاد و سلامت باشی الهی 

پاسخ :

سلام.
این که عکس و فیلم استاتوس شده باشه خیلی فرق داره با این که مستقیما برای خود آدم بفرستن.

سوال به جایی نکرده. در مورد چیزی پرسیده که ربطی بهش نداره و حتی طرز سوال پرسیدنش، اونم از یه غریبه، مودبانه نبود.

پرسشگری باید تشویق بشه نه دخالت.

ممنون. همچنین شما
یاقوت
۲۳ بهمن ۰۰ , ۱۳:۱۴

د آخه فکر نکرده آب قند لازم میشی از این همه غیرت و داداشی بودنش:))) .. 

پاسخ :

والا... 😂😂😂
‌‌ Mobina
۲۳ بهمن ۰۰ , ۱۰:۳۱

چقدر همه عجیب شدن توضیحاتِ چی عمو برو خونتون

به قول معروف پیشده😐😂🤦🏻‍♀️

پاسخ :

😂😂😂
خیلی خوب بود کامنتت
De Sire
۲۳ بهمن ۰۰ , ۰۷:۳۷

یا خدا :))

پاسخ :

🙄😁
میرزا مهدی
۲۳ بهمن ۰۰ , ۰۷:۳۲

:))

پاسخ :

🤭
نرگس بیانستان
۲۳ بهمن ۰۰ , ۰۱:۲۶

خب نتونسته منظورش رو خوب بیان کنه :))))

پاسخ :

ای بابا 😂
یاس ارغوانی
۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۳:۱۴

خب چرا ازش اجازه نگرفتین آخه :/

باید به شماهم توصیه کرد؟! :(

بهتر نیست برید تو اتاق به کارای بدتون فکر کنید؟!

 

😂😂😂😂😂 

ساقی ها جدیدا جنسای عجیبی میدن دست مردم.

پاسخ :

😂😂😂

والا
مریم بانو
۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۳:۱۲

منظورش از توضیحات چی بود؟

 

پاسخ :

فکر کنم می‌خواست بدونه عکس کیه و جریان چی بوده.
x
۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۳:۰۲

باید می‌زدی « چه توضیحاتی عزیزم » 🤣

پاسخ :

😂
جوابی ندادم.
خودت باش
۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۲:۱۴

انگار مردم یه چیزی شون هست!!!!

پاسخ :

واقعنا
یاسی ترین
۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۱:۵۹

یا خود خدا 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

پاسخ :

یاسی حس کردم بابام تو جیبم سیگار پیدا کرده 😂
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۱:۴۷

عجب0_0

پاسخ :

والا 😲
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan