کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

از دفترچه خاطرات یک عمه (18): آرتمیس

۱. حلقه‌ی بالای عروسک آویزی‌ام را از چشم دکمه‌ای عروسک دیگرم آویزان کردم تا واکنش ارتمیس را ببینم. زور زد تا عروسک را دربیاورد و بعدش اصرار داشت که عروسک آویزی را از چشم خودش آویزان کنیم، به هیچ صراطی هم مستقیم نبود 🤣

۲. در آینه خودش را نگاه می‌کند. می‌زنم روی تصویرش توی آینه و می‌گویم: آرتمیس. می‌خندد و از من تقلید می‌کند. با این تفاوت که به جای آرتمیس می‌گوید: آپتپیس!😂

۳. عاشق نقاشی است ک بیش‌تر وقتش را به نقاشی کشیدن می‌گذراند. بهش می‌گویم عمه را بکش. یک دایره کج و کوله کشیده و خودش ذوق می‌کند و می‌گوید: عممممه!

۴. خاله‌هایش را عمه صدا می‌زند.🤭

۵. در کتاب رنگ‌آمیزی‌اش می‌رسد به تصویر اسب. گردنش را می‌کشد بالا و جوری که انگار دارد زور می‌زند دندان‌هایش را فشار می‌دهد. مانده‌ایم که این چه کاری است! ناگهان من حدسی می‌زنم و صدای شیهه اسب درمی‌آورم. ارتمیس همان حالت قبلی را تکرار می‌کند این بار با صدا! منظورش شیهه بوده است!🤭

۶. مامان می‌خواهد بهش ماست بدهد. دهانش را باز نمی‌کند. قاشق را می‌دهد دست من و می‌گوید: عمه بگیر. همین که قاشق را می‌گیرم، آرتمیس دهانش را باز می‌کند و ماست می‌خورد. قاشق بعدی را دوباره مامان به سمتش می‌برد. همان‌طور که سرگرم نقاشی کشیدن است، دهانش را باز می‌کند. اما همین که مامان می‌گوید: آفرین؛ فوری دهانش را می‌بندد و ماست را نمی‌خورد. چون فهمیده است که عمه نیست. بقیه ماستی را که حتی از دست مامان و بابایش نمی‌خورد، از دست من می‌خورد 😍

۷. هر بار که می‌آید، باید همه کارهایی را که در چند هفته اخیر انجام داده‌ایم، یک دور مرور کند: عکس‌های مردهای خانه را از داخل میز تلویزیون بردارد و نگاه کند؛ با کبوتر دکوری بازی کند، پتوی سبزی را که پر از ابر و خرگوشک است وسط اتاق پهن کنیم و یکی یکی به خرگوش‌هایش اشاره کند و بگوید نی‌نی. بعد کمی روی پتو بخوابد و بلند شود برود سمت رختخواب و پشت به آن بایستد تا من بنشیتم روی رختخواب و او را هم بلند کنم و روی آن بنشانم و در حالی که رختخواب را تکان می‌دهم پیتیکو پیتیکو بخوانم و در همین حین او را کم کم سر بدهم پایین و وقتی کاملا روی زمین قرار گرفت شیهه بکشم! تا او غش غش بخندد، بعد برود توی آشپزخانه و دست‌هایش را سمتم دراز کند تا بغلش کنم و سه تا خرس روی در یخچال را با گفتن "پیشی" چک کند. بعد با گل‌های ضربه‌گیر پشت درها ور برود و در بغل من، تاقچه‌ی اتاق‌ها را چک کند، بعد قاب عکس آرمین را بخواهد و وقتی گرفتش با ذوق بگوید بابا. بعد نی‌نی بخواهد که باید برویم از اتاقم بیاوریم. بعدتر برای آوردن هاپو می‌رویم. در نهایت هم کاغذ و مدادرنگی‌ها را از داخل کشو درمی‌آورد و با هم "چش چش ابو" و پیشی و هاپو و نی‌نی و توتو و عمه می‌کشیم. البته موقع خداحافظی هم مراسم بازدید از توتوهای واقعی را داریم! راستی هر وقت هم من بهش آب می‌دهم حتما باید بنشانمش روی ماشین لباسشوئی. چون اولین باری که بهش آب داده‌ام همین کار را کرده‌ام!
  • ادامه مطلب
خودت باش
۲۳ بهمن ۰۰ , ۲۱:۴۵

خیلی فرقی نداره. اتفاقاً تو قضیه عمه بیشتر بایست مواظب حرف زدنت باشی!!!

پاسخ :

چه بگویم :)
خودت باش
۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۲:۰۳

فقط اونجاش که خاله رو عمه صدا میکنه! خاله‌ها خیلی حرص میخورند(وی این مورد را بسیار تجربه کرده و فحش خورش توسط خاله‌ها ملس شده)

پاسخ :

اتفاقا خاله‌هاش خودشون با خنده برام تعریف کردن. ظاهرا که حرص نمی‌خورن🤭


ولی خودمون ربطی به محبوبیت عمه نداره. عمه راحت‌تر از خاله‌س.
بـقـچـه ‌‌
۲۱ بهمن ۰۰ , ۱۹:۵۰

توی ایموجی انتهای مورد چهارم یه شیطنت و خرسندی خاصی موج می‌زنه :))

پاسخ :

دقیقا همینه 😉
جهانِ هیچ
۲۱ بهمن ۰۰ , ۱۷:۱۱

یاد این افتادم که میگه یه عمه دارم اونقدر خوووبه کاش خالم بود :)

پاسخ :

بله من از همون عمه‌هام😁
x
۲۱ بهمن ۰۰ , ۱۲:۲۱

#وی درخواست پست های بیشتری از آرتمیس می کند ^_^

پاسخ :

چشم 😍
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۲۱ بهمن ۰۰ , ۱۲:۱۳

خب شما خاله خوبی بودین دیگه، که در نتیجه ش با دختر برادرتونم مث خواهر زاده هاتون رفتار میکنین :دی

پاسخ :

😍😍😍
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --
۲۱ بهمن ۰۰ , ۱۲:۰۵

عجب عمه مهربون و باحوصله ای داره!~

خودشم چقدر بامزه ـست خدایا="

پاسخ :

بیش‌تر شبیه خاله‌م تا عمه 😂😂😂
لطف داری عزیزم
De Sire
۲۱ بهمن ۰۰ , ۱۰:۴۷

عزیزدلم چه شیرین و دلبر... و چه عمه مهربونی 

 

با توجه به اینکه من الان همه چی رو از زاویه دید مامانا می بینم ان شاء الله کی بچه به این سطح از امکان سرگرم شدن میرسه🤭🤭؟

 

پاسخ :

مرسی عزیزم😍
آرتمیس الان یک سال و هفت ماهشه. شاید دو سه ماهه که به این سطح رسیده 😊
میرزا مهدی
۲۱ بهمن ۰۰ , ۰۷:۵۵

خدا حفظش کنه

پاسخ :

سلامت باشید 🌺
یاسی ترین
۲۱ بهمن ۰۰ , ۰۱:۱۹

ای جانم 😍😍😍😍😍

 

جالبه آلما هم کوچیک بود می‌رفت خونه مادربزرگاش باید همه‌ی کارایی که همیشه می‌کرد یک دور انجام می‌داد 😂

پاسخ :

جونت سلامت عزیز دلم😍


خیلی بانمکن این فسقلی‌ها😂😍😍😍
لیلی
۲۱ بهمن ۰۰ , ۰۰:۵۲

عمه یا خاله مجرد بهترین نعمت خانوادگی دنیاست

پاسخ :

دایی مجرد هم عالیه 😍😊
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan