کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دلم آروم شد

خسرو شکیبایی بازیگر محبوب دوران نوجوانی‌ام بود؛ برای صدایش که می‌مردم! وقتی در نهایت تاسف و تاثر خبر فوتش را شنیدم یکی از اولین چیزهایی که به ذهنم رسید این بود که دیگر شعر جدیدی نمی‌خواند.


چند شب پیش از توی اتاقم صدای شکیبایی را از تلویزیون شنیدم. ولی خودش نبود؛ بلکه جوانی بود که در آن سریال، نقش درب و داغان یک آدم دودره‌باز بی‌همه‌چیز را به بهترین نحو ایفا می‌کرد. لجم گرفت که این صدای او است! 


امشب فهمیدم آقاهه واقعا پسر شکیبایی است! ذوق کردم! سرچ کردم عکس خارج از فیلمش را دیدم. و راستش را بخواهید حس کردم شکیبایی زنده است! حس قشنگی بود که دلم خواست با شما به اشتراک بگذارم!😏

  • ادامه مطلب
یاس ارغوانی🌱
۱۴ بهمن ۰۰ , ۲۰:۳۷

خوبه. 

به هرحال ما دموکراسی کاریم😂😂

اصن هرچی شما بگی😂 فقط میتونم دلیل مخالفتتونو بدونم؟!

 

پاسخ :

😂😂😂

به نظرم اون ملاحتی که باباش داره رو نداره :)
یاس ارغوانی🌱
۱۴ بهمن ۰۰ , ۱۴:۴۲

شهاب حسینی بستگی داره به اینکه توچه نقشی بازی کنه سید میگیره. مثلا تو شوق پرواز چون نقش مثبت داره سید شهاب الدین حسینیه. ولی توی شهرزاد اسمش شهاب حسینی😂😂😂

پس رهبانی ام اکی هست😂👌

عابد زاده که واقعا پسر گرندارد نشان از پدره. خود جنسه🤣

 

بچه امین حیایی هم خوبه ها! دارا. واقعا بچه مستعد و همون نشان از پدره😂 🤣🤣

 

پاسخ :

جدی؟؟؟؟ نمی‌دونستم 😂 تو اولین کارش مجری بود و سید و الدین داشت!
رهبانی‌ام سرچ نردم متوجه شدم کیه. خوبه بد نیست :)

آره من برای اونم ذوق کردم. اون موقعی که من راهنمایی بودم این بچه، دبستانی بود حالا مردی شده واسه خودش.

اجازه بده این یکی رو باهات موافق نباشم 🤭

یاسی ترین
۱۴ بهمن ۰۰ , ۱۰:۳۲

خدایا از دست تو 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

گوله نمک 😘😘😘😘😘

 

 

بله چی فکر کردی 

کراش بحثش جداست 😌😌😌😌😌

پاسخ :

🤣🤣🤣


تو فرهنگت فرهنگ دهه هشتادیه 😂
یاسی ترین
۱۴ بهمن ۰۰ , ۱۰:۲۵

چه ربطی داره به ناموس 😌😍 اون سر جاش 

دریای کراش پایان ندارد 😌

پاسخ :

🤣🤣🤣
منو باش فکر می‌کردم دیگه یه سنی ازم گذشته نباید کراش بزنم. مردم کراششون جداست ناموسشون جدا🤣
یاسی ترین
۱۴ بهمن ۰۰ , ۰۹:۲۵

منم عاشق خسرو شکیبایی بودم. نمی‌دونستم پسر داره و صداش شبیهشه 😍😍😍

درسته فوت کرده اما صداش که هست هنوزم میشه دکلمه‌هاش رو گوش داد و کیف کرد 😌😌😌

 

جالبه کراش اول و همیشگی من شهاب حسینی بود 😁 و هست حتی 😏😍

 

جواد عزتی هم به نظرم خیلی جذابه!!! فکر میکردم این فقط نظر منه 🤣

پاسخ :

سرچ کن "پوریا شکیبایی" زیارتش کن :)

من غصه اینو می‌خوردم که دیگه شعر جدیدی نمی‌خونه باید همون قبلیا رو فقط گوش بدیم!🙄 الان حس می‌کنم خدا دوباره خسرو رو به ما داده🤣🤣🤣

یاسی تو دیگه خودت ناموس داریا😂 من شهاب رو از برنامه اکسیژن شناختم و روش کراش زدم. الان دیگه کراش ندارم. فقط هنرش رو تحسین می‌کنم. البته شاید همینم کراش محسوب بشه یا اقلا کراشک!😂😂😂


اره جواد عزتی خیلی خوبه. دیگه به اجماع رسیدیم🤣
هستی ...
۱۴ بهمن ۰۰ , ۰۶:۳۰

سلام؛ منم خسرو شکیبایی رو خیلی دوست داشتم؛ پسرشون قبلا تو فیلم بچه مهندس هم بازی کرده بود و من اونجا از شباهت صدا متوجه شدم که پسر آقای شکیبایی هستند. جز صدا برخی حرکاتشون هم شبیه پدرشونه. حالا نمی‌دونم داره تقلید می‌کنه یا واقعا اینطوریه.

پاسخ :

سلام عزیزم.
من بچه مهندس رو نمی‌دیدم. ولی شنیده بودم برف بی‌صدا می‌بارد اولین فیلم ایشونه...

به نظر منم حرکاتش مث بابای خدابیامرزشه
یاس ارغوانی🌱
۱۳ بهمن ۰۰ , ۲۲:۵۸

اوم... من شهاب حسینی رو هم دوست دارم ولی بچه هاش هیچ فضلی از پدر نبردن😂

 

وحید رهبانی رو موافقم اگر موافقید فکر کنیم😂

 

پاسخ :

من شهاب حسینی رو اون موقعی روش کراش زده‌م که هنوز سید شهاب‌الدین حسینی بود 🤣 یاس فکر کنم تو اون موقع هنوز به دنیا نیومده بودی😂😂😂😂 بچه‌هاش رو ندیده‌م. برم سرچ کنم.


رهبانی رو نمی‌شناسم ولی اگه تو صلاح می‌دونی منم موافقم 😄



من از امیر عابدزاده هم راضی‌ام☺
یاس ارغوانی🌱
۱۳ بهمن ۰۰ , ۲۲:۴۰

😂امیدوارم.

پاسخ :

بیا فکر کنیم ببینیم دیگه واسه بچه کدوم بازیگر امید و آرزو داریم 🤣
یاس ارغوانی🌱
۱۳ بهمن ۰۰ , ۲۲:۳۵

😆😆

درسته.

امیدوارم پسر جواد عزتی هم مثل پدرش بشه🤭

پاسخ :

جواد عزتی‌ام خوبه. ان‌شالله فرزند خلف به جا بذاره 😄
یاس ارغوانی🌱
۱۳ بهمن ۰۰ , ۲۲:۰۱

واقعا از فضل پدر فقط صداشو حاصل کرد :/

خیلی نقش منفی منفوری داره بدم میاد اصن :(

با اینکه فقط صدای فیلمه رو میشنوم😄

 

برای اولین فیلم کاش یه نقش خوب بهش میدادن :(

پاسخ :

به خاطر اینه که "تنها صدا است که می‌ماند!"😄

ولی همین نقش بد رو خیلی خوب بازی می‌کنه... خیلی خوشحالم که خسرو شکیبایی یه همچین پسری داره 🤭
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan