کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

رفته بودیم یه جای رویایی

خیلی خوشگل بود. پاییز غوغا می‌کرد. زمین از برگ‌های نارنجی پوشیده شده بود. یه کم اون طرف‌تر، رودخونه بود؛ با صلابت و زیبا. 

تنها مشکل این بود که گوشیم رو جا گذاشته بودم و نمی‌تونستم از اون همه زیبایی شگفت‌انگیز عکس بگیرم. 

با این که دلم نمی‌اومد برم، گفتم: 

من می‌رم گوشیم رو بیارم. 

نوشین گفت: 

منم بالا کار دارم. بذار من برم گوشیم رو هم می‌آرم.

بعدش رفتیم تو اتاقی که اون‌جا، بالای یه درخت داشتیم. 

یادم نیست چی کار کردیم ولی یهو به خودمون اومدیم دیدیم هوا تاریک شده. 

تا حالا نشده بود شب رو اون‌جا بگذرونیم. 

نمی‌دونستیم شب‌های اون‌جا چه‌طوریه و چی انتظارمون رو می‌کشه. 

تصمیم گرفتیم برگردیم. 

چون نمی‌دونستیم بیرون چه خبره، قرار شد از دم در خونه درختی، تا آسانسوری که ما رو برمی‌گردوند بدوییم. 

همه دویدن جز من. 

چرا ندویدم؟ 

چون دم در که می‌خواستم کفش بپوشم هی جفت جفت، کفش‌های گمشده‌ی قبلی‌م و حتی یه جفت کفش‌های مامان رو می‌دیدم و اون‌قدر خوشحال بودم که می‌خواستم همه رو با خودم ببرم. ولی هی از دستم می‌افتادن. 

آخرشم همه کفش‌ها رو زدم زیر بغلم و تا آسانسور دویدم. 

همین که من رسیدم در آسانسور بسته شد. ولی آدمایی که اون تو بودن، منو دیده بودن و در رو برام باز کردن.

 آسانسور رفت بالا و کمی بعد ما توی خونه‌مون بودیم. 

یکی در زد. رفتم باز کردم دیدم سه تا کیف پشت دره. 

اولش فکر کردم پست، کتاب‌هایی که از نمایشگاه مجازی سفارش داده‌م رو آورده. ولی بعد دیدم که از طرف دانشگاهه. 

با ذوق بازشون کردم و فکر می‌کنید چی دیدم؟ یه عالمه خودکار و جوراب! 

چه حسی داشتم؟ از خوشحالی در پوستم نمی‌گنجیدم! 

کیف‌ها رو گذاشتم تو اتاق تا سر فرصت بیام خودکارها و جوراب‌ها رو ببینم. 

می‌خواستم برم توی اون یکی اتاق و باید از یه زمین خاکی شخم‌زده که یه بچه خرس توش می‌لولید رد می‌شدم. 

می‌ترسیدم ولی با فاصله زیاد از بچه خرس رد شدم. 

تو اتاق اون طرف یه عالمه کیف ریخته بود. 

دنبال سه تا کیف خودم گشتم که نبودن. 

دیگه بعدش یا بیدار شدم یا بقیه‌ش تو ذهنم نمونده!

الهه
۰۹ بهمن ۰۰ , ۰۹:۰۴

سلام خدا قوت خسته نباشین بخاطر اینهمه خواب رنگارنگ .من که وقتی خواب مخصوصا دلهره آور وترسناک ببینم وقتی از خواب پا میشم انگار کوه کندم خیته ام .من خواب گربه ببینم از ترس میلرزم ماشاالله به شما خواب خرس دیدین وتو خواب نترسیدین .راستی کتابهای سفارشی ما که یه دونش اومد انتظار داشتم همه باهم بیاد ظاهرا دونه دونه پست میکنن فکرکنم تا عید باید همه کتابامون برسن .

 

پاسخ :

سلام.
سلامت باشید :)))

والا منم خواب گربه برام ترسناک‌تر از خواب خرسه😄

من از سه تا ناشر هم‌زمان خرید کردم هر سه تا بسته رو دیروز صبح برام آوردن؛ همه کتاب‌هام بود. شاید شما تایم‌های مختلف ثبت سفارش زدید.
صخره نورد
۰۸ بهمن ۰۰ , ۱۱:۴۲

به نظرم شما یه خرید برو، ثواب داره :)))

پاسخ :

چرا؟! :)
خودت باش
۰۷ بهمن ۰۰ , ۲۰:۵۵

چرا اینقدر قاطی پاتی همه چیز؟ چقدر همه چیز تند تند اتفاق می‌افته!

خوب شد بیدار شدی، زیادی ماجرا داشت.

پاسخ :

خوابه دیگه :)
شایدم بیدار نشدم اون موقع. فقط بقیه‌ش یادم نمونده
یاس ارغوانی🌱
۰۷ بهمن ۰۰ , ۱۴:۰۶

دیگه این حقه ها قدیمی شده😉😏

از اولم یقین داشتم خواب بوده😀😏

انشاءالله که خیر باشه :)

پاسخ :

😂
سلامت باشی عزیزم
صبا ..
۰۷ بهمن ۰۰ , ۱۳:۳۲

بچه خرس آخه😀🤦‍♀️

 

غذا خور هم نیستی آخه، آدم بگه شام سنگین خوردی😀👀

پاسخ :

😂

چرا جدیدا غذاخور شده‌م ولی خب نه تا این حد :))))
ربولی حسن کور
۰۷ بهمن ۰۰ , ۱۳:۱۳

سلام

وقتی به ماجرای کفشها رسیدین فهمیدم باز هم خوابه!

پاسخ :

سلام.
کلا هر جا من از کفش حرف زدم بدونید خوابه :)
حامد سپهر
۰۷ بهمن ۰۰ , ۱۲:۲۵

تعبیر خواب نمیدونم ولی دیدن کفش توی خواب معانی متفاوتی داره البته فقط واسه فان خوبه:)

از خوابهاتون میشه یه سناریو نوشت:))

پاسخ :

تعبیر خواب واقعی خیلی پیچیده‌تر از این حرفاست. چیزایی که ما می‌گیم به قول شما فقط فانه...

:))
غ ز ل بانو
۰۷ بهمن ۰۰ , ۱۰:۵۹

الان اروین یالوم رو میخواد گه خوابتو تحلیل کنه :)

توی کتاب آخریه یک تحلیلی از کیف داشت ولی هیچ ربطی به خواب تو نداشت :)))

پاسخ :

فقط کار خودشه 🤭
عضو ثابت اکثر خواب‌های من کفشه. اگه درباره کفش چیزی گفت بهم بگو :)))
Reyhane R .
۰۷ بهمن ۰۰ , ۰۹:۳۶

یعنی یه "آنچه گذشت" از آنچه تو ذهنت بوده را خواب دیدی😁🤏

من اغلب خواب هام استرس آورن.کم پیش میاد خواب جای رویایی و خوب رو ببینم.همیشه یا وسایلم یا گوشی یا بچه هام گم میشن و نمیتونم پیداشون گم کنم🤣🤣🤣

یا باید از کنار سگ و گربه خشمگین رد شم! یا از سرویس دانشگاه و مدرسه جا می مونم.یا خواب میبینم امتحان دارم و شب امتحانه و من هیچی نخوندم🙄

یا یه دزد و آدم مزاحمی دنبالمه😑🤭

میدونم ذهن ناآرام و مشوشی دارم🤪😄

پاسخ :

آره 🤭
وای خیلی بده. ذهنترو درست کن دخترم 😄
من خواب‌هام تنوع داده. خوب و بد و قاطی! :))))
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan