کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

عمق رفاقت...

با رفیق جان ۱ و رفیق جان ۲ از دوران دبیرستان دوستم. یعنی بیش‌تر از ۲۰ سال. و این رفاقت خیلی دلچسب است. 
با این حال، چند وقت پیش اختلافی بینمان پیش آمد و همه از هم دلخور شدیم. 
خیلی زود من و رفیق جان ۱ حرف زدیم و برطرف شد. 
ولی با رفیق جان ۲  هم‌چنان دلخوری برقرار بود و من انگار دیگر هیچ حسی بهش نداشتم؛ حتی فکر کردم دیگر برایم اهمیتی ندارد و نمی‌خواهم ببینمش! 
(گفته بودم در این یک سال و چند ماهی که برادرم را از دست داده‌ام چه‌قدر زودرنج و حساس شده‌ام؟!😥). 
تا این که دیشب، بعد از شاید دو ماه بی‌خبری، برای کاری، غافلگیرانه به خانه‌مان آمد.
و من با دیدنش چنان ذوق‌زده شدم که فقط توانستم با صدای بلند و هیجان‌زده اسمش را بگویم! 
همه دلخوری‌ها، به طرفه‌العینی دود شد و هوا رفت و هیچ ردی از آن نماند. 
و همین چند دقیقه پیش، در گروه سه نفره‌مان پیام دادم: فلانی! تازه الان که دیدمت می‌فهمم چه‌قدر دلم برات تنگ شده...


بی‌دلیل نیست که می‌گویند رفاقتی که به ۲۰ سال برسد، دیگر رفاقت نیست؛ عضویت در یک خانواده است؛ خواهر/ برادر شدن است😍
آریامهر الوند
۰۲ بهمن ۰۰ , ۱۴:۰۵

زندگی جالبیه. پر از اتفاقات  غیر منتظره.

:)

پاسخ :

همین طوره
حامد سپهر
۰۱ بهمن ۰۰ , ۲۲:۲۴

دوستای واقعی که قهر نمیکنن اگر هم قهر کنن عمرش کوتاهه بازم تاکید میکنم دوستای واقعی:)

پاسخ :

#بدجنس_نباشیم :))))
گندم بانو
۰۱ بهمن ۰۰ , ۲۲:۲۳

کسی برون گرا باشه، دوست صمیمی نداره؟

من به ندرت با کسی صمیمی میشم. فقط یکی از دوستام بود که اونم بعد یازده سال رفاقتمون به هم خورد... گاهی حس میکنم مشکل از منه که اهل رفاقت نیستم...  🤔😢

پاسخ :

برون‌گراها معمولا دایره روابطشون گسترده‌س ولی عمق زیادی نداره. یعنی یه عالمه دوست و رفیق دارن؛ ولی با هیچ‌کدوم خیلی صمیمی نمی‌شن.
این ویژگی اصلا مشکل به حساب نمیاد. فقط یه ویژگی شخصیتیه.

درون‌گراها تعداد دوستاشون محدوده ولی بیشتر صمیمی‌ان
خودت باش
۰۱ بهمن ۰۰ , ۲۰:۵۰

یعنی اینقدر سخت می‌بخشی؟ اینا از علائم پیری هست!

 

والا ما شنیدیم رفاقتی که از هفت سال بگذره میشه جزو خانواده!

پاسخ :

گفتم که تو این یک سال و چهار ماه خیلی حساس و زودرنج شده‌م.


من یه حدیث دیدم نوشته بود ۲۰ سال
صخره نورد
۰۱ بهمن ۰۰ , ۱۲:۴۳

نگفته باشی هم میدونیم این داغ چقدر سنگینه شارمین عزیزم :( 

پاسخ :

😥
صخره نورد
۰۱ بهمن ۰۰ , ۱۲:۴۲

منم بارها اینو حس کردم که وقتی یه مدتی دوستامو نمیبینم، بدون دلخوری، حس میکنم دیدن و ندیدن دوستان تاثیری نداره اما وقتی میبینمشون میفهمم نه اتفاقا خیلی هم فرق داره! شاید همون از دل برود هر آنکه از دیده برفت! آدمیزادیم دیگه! کی میدونه!

پاسخ :

من زود زود دلم برای این دو تا رفیقم تنگ می‌شد. این بار به قدری دلخور بودم که اصلا می‌گفتم واسه همیشه می‌ذارمش کنار!😐😐😐
هستی ...
۰۱ بهمن ۰۰ , ۰۹:۵۱

خداروشکر که کدورت برطرف شد. اره واقعا منم ۳ تا دوست دارم که باهم ۲۱ ساله دوستیم، با دیدنشون دلم پر از شادی می‌شه و براموجزو خانواده‌اند.

پاسخ :

مرسی.
این دوستای قدیمی خیلی عالی‌ان😍
ربولی حسن کور
۰۱ بهمن ۰۰ , ۰۹:۳۵

سلام

هیچ وقت دوست خیلی صمیمی نداشتم

نمیدونم چرا

پاسخ :

سلام.
جالبه.
احتمالا آدم برون‌گرایی هستید.
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan