کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

لطفا

آهنگ عاشقانه شاد جدید که توش چرت و پرت نگه معرفی کنید!

منظورم از چرت و پرت این حرفاس که بدون تو می‌میرم و از وقتی تو اومدی زندگیم معنا شده و کور شم اگه قراره تو رو نبینم و...


مثال اهنگ عاشقانه شاد بدون چرت و پرت



یاسی ترین
۰۴ بهمن ۰۰ , ۱۵:۲۸

دکتر 

بدون تو می‌میرم که قشنگه 😌😌😌

 

ناراحتی برو غمگین گوش کن 😒

 

میام واتس‌اپ برات می‌فرستم ☺️

پاسخ :

به نظرم بدون تو می‌میرم خیلی غمگینه😄


مرسی عزیز دلم. دیدم که ارسال کردی. حتما گوش می‌دم و مطمئنم سلیقه‌ت عالیه😍😍😍
حامد سپهر
۰۱ بهمن ۰۰ , ۲۲:۲۳

بیشتر تو ذهنم آهنگای آرون افشار اومد آهنگ زلزله یا اونکه میگه من درتب وتاب توام :) یا ترانه‌ی عارف اسمش یادم نیست اونکه میگه بگو یار که بودی:))

چند وقتیه تو مد آهنگای شد نیستم:)

 

پاسخ :

مرسی چک می‌کنم.

منم از بس غمگین گوش داده‌م خسته شدم، هوس شاد به سرم زد
هـیوا .
۰۱ بهمن ۰۰ , ۲۱:۵۱

تبریکات بنده رو هم پذیرا باشید لطفا :دی

آهنگای بابک جهانبخش خوبن، "بمونی برام" رضا صادقی هم همین چند دقیقه پیش شنیدم  و خوب بود

"دست من نیست" شادمهرم خوبه 

آهنگای عمو حسن هم که دیگه نگم :))


پاسخ :

😄



مرسی. همه رو چک می‌کنم
محمد حسین
۰۱ بهمن ۰۰ , ۱۰:۲۱

سلااام
نه هر چی فکر میکردم قدیمی بود مثلا عمو پورنگ و جیمبو و شب شب شب شب شادی و چهارشنبه توی کیفش یه مشت ستاره داره و حسنی و گندم گل گندم و پاشو پاشو کوچولو و اینا یا شاد نبود مثلا لالایی های سارا نامجو و اینا البته یه سری کلیپ جدید پویا داشت که تازگی خیلی نمیذاره مثلا دوست عزیزم گل گلابه خیال نکن یه آدمه اون یه کتابه اما جدیدا یه سری سرود ملی میهنی هم میذاره که خیلی سبک خارجکی داره شبیه متال :))) و یه تیتراژش هست که من خیلی دوست دارم برنامه ببعی


داغون ها را گوش میدام دیگه، مثلا جواد قسمت، سیا توبه توبه، جلال همتی، مرتضی احمدی، اصفان 2000 ا 206.
غروب عتیقه چیزی نیست. گفتم کلا موجود نیست. مثلا شاید قمیشی بشه توی غروب عتیقه باشه ولی اونم بیشتر معمولیه یا معاصره اصلا. غروب معاصر داریم (مثلا میشه بعضی اهنگای خواجه امیری و علیزاده و ...) که نظیرش غروب عتیقه میتونه باشه ولی نیست.
میخواستم بگم دعا کنید که من دیگه از فاز شادمهر و قمیشی بتونم دوباره وارد فاز همین گلچین بشم ولی دیدم خودم باید عمل کنم دعا اثر نداره، همین دیشب با همین گلچین کلی فاز گرفتم، البته خیلی اثر روحی نداشت ولی یه تصمیماتی گرفتم. از معجزات این حضرت آن بود که وقتی فاز فلسفی داشت یاد عشق میوفتاد و وقتی فاز شاد داشت تصمیم های مهم میگرفت.

عطف به پست بعدتان: واقعا چه دوست های خوبی دارید

پاسخ :

سلام.
یعنی داغون هم دوست دارید :)
من بازم غروب عتیقه رو نفهمیدم که چی شد. 😶


مرسی
ناشناس
۰۱ بهمن ۰۰ , ۰۲:۳۷

معیارت زیاد دقیق نیست اونی که مثال زدی هم به همون اندازه دارای همون مفاهیمیه که گفتی

پاسخ :

چی بگم والا
واران ..
۰۱ بهمن ۰۰ , ۰۱:۱۵

به به مبارکا :دی

قاشوق شدی یعنی الان ؟!:))

(( بر وزن عاشق /عاشوق شدی است :دی ))

فقط شیرینی ما رو کنار بذارین ها ؛))

یادت نره :))))

 

 

+

سلام 

برم بگردم ببینم یه آهنگ خوب برای روی ماهت پیدا میکنم :))

میریم میایم :)))

 

پاسخ :

دیگه عاشق شدن که شیرینی نداره واران... یکی از فرایندهای روزمره زندگیه😂


سلام عزیزم.
لطف می‌کنی
یاس ارغوانی🌱
۳۰ دی ۰۰ , ۲۳:۱۷

من آخرین آهنگ بروزی که گوش دادم هم مال دوسال پیشه😅

ولی آهنگ نقاب علی زندوکیلی رو دوست دارم.

آهنگ حجت اشرف زاده هم ماه من قشنگه :)

کلا خیلی وقته آهنگ گوش ندادم نمیدونم😅

پاسخ :

وای منم معمولا آهنگ‌های روی گوشیم مال سال‌ها پیشه...😄
مرسی عزیزم. 😘
ربولی حسن کور
۳۰ دی ۰۰ , ۲۳:۰۲

سلام

باز این چیزهائی که شما میگین که خوبه

آهنگهای رپ که همه اش پر از فحش و کلمات ناجوره هروقت میشنوم اعصابم خرد میشه

پاسخ :

سلام.
اونا که کلا رد داده‌ن
مریم بانو
۳۰ دی ۰۰ , ۲۲:۴۰

قد و بالای تو رعنارو بسازم خوبه؟؟ کارت راه میندازه؟ طرف قدبلند باشه این جوابه:)

 

یا محض رضای دخترون خودمو تو گل میپلکونم ! این مورد پسنده؟؟:)

پاسخ :

مشکلم فقط با اون تیکه "چرا نمی‌رقصی"شه! 😄 
این دومی رو اصلا نمی‌فهمم🙈
ناشناس
۳۰ دی ۰۰ , ۲۲:۳۱

https://upmusics.com/tag/%D8%A7%DB%8C%D9%87%D8%A7%D9%85/

:)

پاسخ :

ممنون. لطف کردید. چک می‌کنم.👌
محمد حسین
۳۰ دی ۰۰ , ۲۲:۲۱

سلااام

یه چیز بگم من فکر کردم زدید آهنگ بچگانه شاد کلی  فکر کردم براش :)))

من همون موقع که آرشیو داشتم هم آهنگ عاشقانه شاد جدید جزء دسته بندی هام نبود فکر کنم توی فایل معاصر شاد یه چیزایی پیدا میشد. اینجور دسته بندی درسته: عتیقه داغون، معاصر داغون، معاصر شاد، عتیقه شاد، عتیقه معمولی،غروب معاصر
البته بعضیام خیلی لوسن اینجور دسته بندی میکنن: صبحا، شبا، وقتی با کسی قهرم، وقتی تازه عاشق شده م :)))
عاشقانه شاد معنی نمیده، عاشقانه فقط شادمهر
البته فکر کنم نمونه قدیم عاشقانه شاد زیاد بود البته نسبت به شادای الآن اونا شاد نبود همش معمولی بود برا همسن توی اون دسته بندی اصیل خودم غروب عتیقه نداریم.
اما جدید هم داغون ها خیلی داغونن هم چس ناله ها خیلی چس ناله اند
البته این که گفتید عاشقانه شاد باشه یا دری وری نباشه هم باز با اصل و روح فرهنگ کلا نمیخونه دری و عاشقانه و اینا محتواست از فرم جدا نیست.

این فکر کنم حدودا خوب باشه برای این موضوع شما خیلی بچه گونه هم نداره مثل اون مثال

همش نه ها، توی بخش دوم  یعنی جشن در تالار اونم هم همش نه، آهنگ ششم، نوشته محسن ابراهیم زاده ولی اسمش اشتباس یه گلچین یک ساعته است اون:
https://upmusics.com/%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%A7%D8%AF/
 

پاسخ :

سلام.
از بس فکرتون معصومِ! 😂 حالا کودکانه شاد هم اگه چیزی به ذهنتون رسیده معرفی کنید.

سوالی که پیش میاد اینه که هدفتون از نگه داشتن آهنگ‌های داغون چی بود دقیقا؟! :))) غروب عتیقه چیه؟!

دسته‌بندی من این طوری بود: دلتنگی،  بی‌وفایی، عاشقانه، کودکانه، طنز!

عاشقانه شاد مثال گذاشتم دیگه. یا مثلا همه چی آرومه... یا دارم میام پیشت... عاشقانه شادن اینا...



مرسی خیلی لطف کردید. حتما چک می‌کنم👌
اوفی اوفی
۳۰ دی ۰۰ , ۲۲:۱۶

خب دوستان من یه مثال برای چیزی که نمیخواد ذکر کردم بقیه‌ش با شما 

پاسخ :

😄
‌اوفی اوفی
۳۰ دی ۰۰ , ۲۲:۰۲

جهت سم ریزی

پاسخ :

😶
مثال خوبی بود برای چیزی که نمی‌خوام 😄
خودت باش
۳۰ دی ۰۰ , ۲۱:۲۴

عه! آهنگ عاشقانه!!!!!

پاسخ :

🙈
𝘼𝘺𝘭𝘪𝘯 --
۳۰ دی ۰۰ , ۲۱:۱۹

من زیاد آهنگ فارسی گوش نمیدم متاسفانهD": وگرنه منبع آهنگم-

پاسخ :

تو باکلاسی آیلین :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan