کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دندانپزشک خوش‌اخلاق، گلی است از گل‌های بهشت

۱. امروز بعد از سالیان دراز رفتم دندونپزشکی. البته قرار بود پیش یه نفر دیگه برم که هوپ معرفی کرده بود؛ ولی حقیقتا انقد این مدت با دندونام بدرفتاری کرده بودم، که روم نشد برم! ترجیح دادم برم یه جایی که ناشناس باشم و حداقل طرف چیزی از مدرک تحصیلی و شغلم ندونه! تمام مدتی که منتظر نشسته بودم نوبتم بشه، به جای ترس از دندونپزشکی، فقط استرس اینو داشتم که با چه رویی دهنم رو جلوی خانم دکتر باز کنم!🙈


۲. وقتی وارد اتاق شدم و بهم گفت بشینم روی یونیت، حواسم بود اول باید ماسکم رو بردارم بعد دهنم رو باز کنم!!!!


۳. همین روزا خانم دکتر تو وبلاگش یه پست می‌ذاره با عنوان "سامیه و بیماران در هفته‌ای که گذشت" و یکی از مورداش اینه که:

دختر جوون وقتی روی یونیت دراز کشید، سرش یه کم بالاتر قرار گرفت. بهش گفتم کلیپس زدی؟ سرخوشانه گفت: نه موهام رو با کش بستم! گفتم فرقی نمی‌کنی با چی بستی. باز کن که سرت قشنگ روی یونیت قرار بگیره😂😂😂


۴. خوشبختانه خانم دکتر خیلی صبور و خوش‌اخلاق بود. اصلا دعوام نکرد. فقط مهربانانه یه سری توصیه کرد و گفت بیش‌تر مراقبت کن. همه‌ش یاد هوپ بودم که می‌گه بیمارهام بهم می‌گن خوش اخلاقی! حتی وسط کار منتظر بودم خانوم دکتر پاچه‌های شلوارش رو بکشه بالا جوراب‌های تابه تای زنبوریش رو نشونم بده!😂


۵. من که هیچ وقت نفهمیدم وقتی روی یونیت دراز کشیدیم، این دندونپزشکا دقیقا چی ازمون می‌خوان. دهنت دیگه داره جر می‌خوره هنوز می‌گه باز... باز... سرت رو هی می‌چرخونه و اگه نیم درجه تکونش بدی می‌گه تکون نخور و دوباره برت می‌گردونه به حالت قبل. هر چند دیقه یه بار می‌گه این ور... بیا بالاتر... سرت رو کج نکن... خودت نیا این ور سرت رو کج کن و.... ادم هر چی سعی می‌کنه دختر خوبی باشه باز یه ایرادی می‌گیرن!😄


۶. این که هوپ می‌گه وقتی سرش تو حلق مردمه یادش می‌ره به این دندون یه آدم گنده وصله رو قشنگ امروز به چشم می‌دیدم. خانم دکتر چراغ بالای سرم رو جوری تنظیم می‌کرد که من داشتم کور می‌شدم. اون آقای آب‌پاشش! هم که همه صورت و چشم و جارم رو خیس کرده بود. ولی خانم دکتر اصرار داشت چشمام رو نبندم! (غیر از این که از آب و نور اذیت می‌شدم، من همیشخ زیر دست دندونپزشک خوابم می‌گیره!). یا مثلا برای جرم‌گیری یه چیزی رو روی دندونام می‌چرخوند که من حس می‌کردم فرچه برقیه! و چون سرعتش بالابود زبون و لب‌هام رو اذیت می‌کرد ولی خانم دکتر اصلا مراقب نبود به لب‌ها یا زبونم نخوره. خلاصه که اگه اون کلمات و عبارات بند ۵ رو هی تکرار نمی‌کرد، حس می‌کردم یه تیکه چوبم زیر دستش نه انسان!

حامد سپهر
۲۹ دی ۰۰ , ۰۹:۳۰

بعداز چند بار دکتر دندونپزشک رفتن یه دندونپزشک پیدا کردم انگار لال هستش:)) نه چیزی اون میگه نه من چیزی میگم اتفاقا کارش هم عالیه:) فقط بعضی وقتا فکم رو بزور میکشه سمت خودش یعنی حواست باشه کجا نشستی چون ریش و قیچی دست منه:))

جورابهاش رو هم تا حالا ندیدم چون زشته آدم زل بزنه به جورابهای یکی:))

بعدشم چقدر هزینه‌هاشون رو بردن بالا ! یعنی با بیمه‌های تکمیلی هم خیلی گرون در میاد, صاحابش بیاد جواب بده:)

پاسخ :

اخ! فقط اون‌جا که نشون می‌ده ریش و قیچی دست خودشه 😂

متاسفانه هزینه‌ها همه جا بالاست نه فقط دندونپزشکی... البته خود صاحابش جواب بده :)
یاسی ترین
۲۷ دی ۰۰ , ۲۲:۵۸

چقدر خوب بود 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 من بلند خندیدم. همش عالی بود. 

من یه دندون اون ته مها داشتم یه دکترِ بلانسبت برام درست کرد، که البته بیشتر به نظر می‌رسه خراب کرد تا درست کرده باشه! هر دو ثانیه می‌گفت بااااااز کنید لطفا دهانتونو 😂😂😂😂 حالا دهان داشت جر می‌خورد؛ واقعا جر خوردا! گوشه لبم پاره شد 😐

پاسخ :

خوبی از خودته عزیزم که با ذوق می‌خونی 😍

واقعا؟؟؟؟🤯 یا خود خدا!
امیرحسام
۲۷ دی ۰۰ , ۲۰:۰۶

سلام؛

بعضی وقت ها میگم دندانپزشکی هم سختی های خاص خودش را داره. خودتون میفهمید چی میگم..

پاسخ :

سلام.
بعله
مهربانو
۲۷ دی ۰۰ , ۱۴:۰۹

شارمین جونم من سه تا دکتر به همین دلیل عوض کردم که دقیقا دکتر یادش میرفت یه ادم زیر دستشه و اون از پوست و گوشت و اعصاب تشکیل شده

پاسخ :

عزیزم😫
شادی
۲۷ دی ۰۰ , ۱۳:۲۶

علاوه بر همه اینها نقش میز ابزار رو هم بازی می‌کنی!!

پاسخ :

وای وای اینو یادم نبود!😖😄
هوپ ...
۲۷ دی ۰۰ , ۱۰:۱۵

:-))))‌

ینی این یکی هم همون تخصص رو داره؟ 

۳- :-)))))))) حق داره خب. 

۴- ماها هممون خوبیم‌:-)

۵- به این فکر کن شما نهایت یک ساعت دهانتون بازه ولی ما ها کل عمرمون سرمون تو دهان شماست و اگه اول از همه به فکر پوزیشن و راحتی خودمون موقع کار نباشیم، سر چند ماه گردن درد شدید رهامون نمیکنه. پس همون به ساعت رو عین بچه های خوب تحمل کنین و شب تو رخت‌خواب خوراکی نخورین!

 

۶- اون مورد اخرم حق داری ولی اینطور وقتا باز یادت باشه ما دو تا دست بیشتر نداریم :-)) با یکیش میتونیم وسیله ای که باهاش کار میکنیم رو دست بگیریم با اون یکی یا باید انتخاب کنیم زبون رو کنترل کنیم یا لب! بعد قدرت خدا همتون هم فیریک میزنین و یا لبتون رو منقبض میکنین یا تصمیم میگیرین با زبونتون برقصین! خب زخم میشه.

 

پاسخ :

نه عزیزم. برای اون قضیه پیش همونی که معرفی کردی می‌رم. ولی اول می‌خوام به یه حدی برسم که روم بشه دهنم رو باز کنم! 🙈

۳. واقعا حق داره... خودم همون‌جا خندیدم.ولی این که ایشون به روی خودش نیاورد معلوم بود داره به وبلاگش فکر می‌کنه🤭

۴. بعله😄😍

۵. آغا من مشکلی با اینی که می‌گی ندارم. راحتی شما راحتی ماست اصلا! ولی لطفا خواسته‌هاتون رو شفاف مطرح کنید! من خیلی سعی می‌کنم هر کاری دندونپزشک می‌گه انجام بدم ولی باز همیشه حس خنگی بهم دست می‌ده و فکر می‌کنم دارم حرصش می‌دم!


۶. 😂
باید یه بار بیام پیش تو. اذیتم کنی نیشگونت می‌گیرم!😒😂
x
۲۶ دی ۰۰ , ۲۱:۱۴

وای ننه :)) 

اونجا که به جوراب های هوووپ اشاره داشت ٫ خندم گرفت:)) 

 

پاسخ :

😂
محمد حسین
۲۶ دی ۰۰ , ۲۱:۱۲

سلااام

من حدود سه سال پیش رفتم دندون پزشکی و از اون موقع دیگه نرفته م، چون میترسم :)))
دندونپزشکی که میرم پیشش پسر دایی بابامه، خیلی حرفه ای طور کار مکینه و اصلا هیچ چیز حس نمیکنه آدم به جز دو تا دست که انگار گیره و پتکه، اصلا نمیگه سرت را بچرخون و نچرخون حتی یه کلمه هم حرف نمیزنه با دستیارش هم حرف نمیزنه، فقط یکی دوبار خیلی شدید دعواش کرد که چرا فلان کار را نکردی. آدم حس میکنه اومده قتلگاه. کلینیکش ولی یه نظم و آرامش عجیب بدی داره، علاوه بر همه این عذابا این دفعه آخر که رفته بودم خیلی اوضاع دندونم خراب بود و عفونت داشت، اولش پرسید قرص خوردی و بعد بی حسی زد اما بازم درد خیلی شدیدی داشت اول کارش، طوری که دست و پا میزدم اما اون فقط گفت درد داری؟ خیلی مظلومانه با چشم گفتم آره. هیچی نگفت و هیچ کاری نکرد. ولی از حق نگذریم بعد از کارش و جلسه های بعد اصلا درد یا مشکل خاصی نبود. باید اسمش را گذاشت مرد بد اخلاق عملیات های سخت.
من اصلا نمیرسم به دندونم ولی هیچوقت این یکی ترس را نداشتم که دکتر بگه بهم چرا، چون نگفته کسی تا حالا، الآن که شما گفتید این ترس هم اضافه شد.
البته اگر دوباره پیش همون استاد بداخلاق برم که قطعا چیزی نمیگه و نمیپرسه. همین دفعه آخر گفت بعد که برای درست کردن بقیه اش اومدی یه کار بکن یادم نیست چی، بابام گفتن میگه اونا را حالا درست نمیکنم وقتی مجبور شدم درست میکنم. بازم هیچی نگفت یه سکوتی کرد که حس کردم حالا میخواد بیاد منو بزنه.

پاسخ :

سلام.
پس بگردیم دندونپزشک کم‌حرف پیدا کنیم🤭
ولی در این حد ساکت هم استرس می‌گیره آدم! همه‌ش حس می‌کنه یه توطئه‌ای در حال انجامه😄


می‌خوای من به جای ایشون نصیحتت کنم که حتما زود برو تا کار به جاهای باریک نکشیده و هر چی زودتر بری درد و هزینه و ریسک کم‌تری داری؟
صخره نورد
۲۶ دی ۰۰ , ۱۹:۳۷

به بند 5 اضافه کنید، با اون وضعیت سوال هم میپرسن و باید بدون بستن دهن و تغییر وضعیت سر به سوال ها هم جواب بدی!

چطوری واقعا؟؟؟؟؟؟

منم هر بار میرم دندون پزشکی همه اش یاد پست های هوپ عزیز میوفتم و خندم میگیره :))

پاسخ :

عه چه‌طور یادم رفته بود؟!!!! دقیقا اینم هست. در این مورد هم هوپ باید به نمایندگی از جامعه دندونپزشکی پاسخگو باشه🤭
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan