کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

کی بود به من لقب طراح چالش‌های خاور میانه داد؟

می‌خوام یه چالش بذارم به اسم "چالش دیدار"!🤪 تو این چالش هر کس دو تا پست before و after می‌ذاره. تو پست بی‌فور از همه خواننده‌های روشن و خاموش دعوت می‌کنه براش کامنت بذارن. بعد یه هفته، از بین کامنترها، به قید قرعه، با یه نفر قرار وبلاگی می‌ذاره و میره می‌بینتش.😳 بعدشم که دیگه عکس دو نفره‌شون تو پست افتر واسه این که کسی نتونه چالش رو دور بزنه!😐😐😐

یعنی در عرض یه هفته مرزهای بین دنیای مجازی و واقعی فرو می‌ریزه😂

خودت باش
۲۵ دی ۰۰ , ۲۲:۱۳

شما آدمای دنیای واقعی رو دریاب که اگه تو کوچه، خیابون زیارت‌شون کردی، شک نکنی خودش بود یا نه!!! بعدش بیا سراغ آدمای مجازی...

پاسخ :

آدمای دنیای واقعی منو دریابن که خودشون رو به رویاها پیوند نزنن تا من شک نکنم😂

آخرین بار تو قرار بیرون رفتن رو کنسل کردی😒
Reyhane R .
۲۵ دی ۰۰ , ۲۰:۵۳

نه خوبم.فقط ذهنم این روزا به شدت درگیر یه موضوعی هست...

حالا شاید طاقت نیاوردم تا دو هفته دیگه.

اومدم زودتر بهت گفتمش 😅😁

پاسخ :

هر چی هست خیر باشه الهی😘
Reyhane R .
۲۵ دی ۰۰ , ۱۴:۲۷

خوبم خداروشکر 😊😘

پاسخ :

خدا رو کرور کرور شکر😊😍
نمی‌دونم چرا حس کردم حوصله نداری
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۲۴ دی ۰۰ , ۲۳:۰۸

وای من فکر کردم واقعا میگید😐😂 چقدر خنگم من خدا...

پاسخ :

😂
دور از جون.خنگ نیستی عزیزم. من کلا یه جوری‌ام که حتی دوستای نزدیکم هم گاهی شوخی و جدی‌م رو تشخیص نمی‌دن...😂
Reyhane R .
۲۴ دی ۰۰ , ۲۲:۳۳

🙂😘😘

پاسخ :

عزیزم خوبی ریحانه جون؟
گندم بانو
۲۴ دی ۰۰ , ۲۲:۳۳

تو برو چالش جرات حقیقت خودتو کامل انجام بده، بعد بیا چالش بیافرین:))))) 

پاسخ :

تو آخرش منو مجبور می‌کنی یه کار ناشایست انجام بدم تا راحت شی 😂😂😂😂
Mina
۲۴ دی ۰۰ , ۲۱:۳۶

سلام شارمین وقتت بخیر

منم فکر کردم چالش واقعیه و خوشحال شدم :(

میخواستم اعلام حضور کنم ...

پاسخ :

سلام مینا جون...
نه خداییش شدنی نیست...
نمی‌دونم چرا همه‌تون جدی گرفتید 😄
دُردانه ‌‌
۲۴ دی ۰۰ , ۲۱:۳۳

اصلاً و ابداً و عمراً. محاله! :)))

پاسخ :

حالا یه ذره :))))
صبا ..
۲۴ دی ۰۰ , ۲۱:۲۶

سلطان چالش، شارمین👌😃 

 

ولم کنید من میخوام تو این چاله ش شرکت کنم🤪🤣

پاسخ :

😎

آروم باش صبا... چند تا نفس عمیق بکش 😂😂😂
هوپ ...
۲۴ دی ۰۰ , ۲۱:۰۲

این چالشو دوست داشتم ولی انجام نمیدم :-/

پاسخ :

نه تو رو خدا :)))))
x
۲۴ دی ۰۰ , ۲۰:۲۷

نه به این که زیر بار نمیرفتی هوووپ رو ببینی

 

نه به این چالشت :)) هر چند فکر می کنم شوخی کردی ولی خب مطرح کردنش هم جالب بود :)

پاسخ :

آره بابا شوخیه ولی همه جدی گرفته‌ن انگار😂😂😂

البته با این وجود هم درست می‌گی. من بعد از دیدن هوپ، ۴ نفر دیگه رو هم دیدم 
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۲۴ دی ۰۰ , ۱۹:۵۱

تکلیف کسی که نمی تونه کسیو ببینه چی؟ مثل کسی که تو شهرستانه:"

پاسخ :

سفر😉
یاسی ترین
۲۴ دی ۰۰ , ۱۸:۲۰

خدایا این جوون رو به راه راست هدایت کن 

😂😂😂😂 

 

کاش میشد تو این چالش تقلب کرد ☹️ ولی بعد مسافت بدجوری مانعه 😭

پاسخ :

فکر نکنم بکنه دیگه 😂😂😂😂

دیگه مسافت زیاده و من بچه کوچیک دارم و این حرفا نداریم خانومم! چالش به همین سختیاش چالشه 😂😂😂😂😂
.. میخک..
۲۴ دی ۰۰ , ۱۷:۱۷

نه که خیلی دستمون بازه واسه دیدار :`)

خوشبحال اونهایی که کلان شهرن میتونن قرعه کشی و انتخاب کنن :/

پاسخ :

دیگه چالشه! باید سختی چالش رو به جون خرید... نمیشه که تو خونه پا رو پا بندازی و چالش شرکت کنی که😂😂😂😂
🎼 کالیستا
۲۴ دی ۰۰ , ۱۶:۵۸

کاش میشد تو خواب همو ملاقات کنیم که من شرکت کنممم.TT 

XD

پاسخ :

تو خواب یهو یکی دیگه رو می‌بینی!😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan