کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

خاب دیگه!

خاله‌ام یک دختر دارد که یک دختر ۳ ساله دارد! منظورم این است که دخترخاله‌ام یک دختر ۳ ساله دارد. 

این بچه از وقتی زبان باز کرد تا به حالا، در پاسخ به هر سوالی که با کلمه‌ی پرسشی "چرا" شروع می‌شود، فقط یک پاسخ دارد: "خاب دیگه."

 و این پاسخ را چنان محکم و قاطع و حق به جانب تحویلت می‌دهد که هیچ سوال دیگری نمی‌توانی بپرسی!

من هم چند روزی است که دارم از او تقلید می‌کنم چون حوصله توضیح دادن ندارم و در "خاب‌دیگه"ترین حالت ممکنم!

چرا به این مرحله رسیده‌ام؟! خاب دیگه!
خودت باش
۲۵ دی ۰۰ , ۲۱:۴۵

خاب دیگه!

پاسخ :

🤭
ن. ..
۲۱ دی ۰۰ , ۲۲:۱۰

داداش کوچیکه یا خواهر کوچیکه بود که می گفت  «برای که‌!» 

پاسخ :

پس هر بچه‌ای سبک خودش رو داره 😂
یاسی ترین
۲۱ دی ۰۰ , ۲۱:۵۴

بچه‌های الان ترسناکن 😂😂😂😂😍😍😍😍

پاسخ :

خیلی 🤣🤣🤣
بهنام الهیاری
۲۱ دی ۰۰ , ۱۶:۰۳

سلام سایت زیبا و با محتوایی دارید

ایشاالله همیشه موفق باشید

پاسخ :

سلام. ممنون
محمد حسین
۲۱ دی ۰۰ , ۱۴:۲۵

سپاس فراوان

پاسخ :

خواهش می‌کنم
ربولی حسن کور
۲۱ دی ۰۰ , ۱۲:۱۲

سلام

بگم چرا اینو میگه؟

خاب دیگه :-)

پاسخ :

سلام
🤣
دقیقا همین طوره😁
محمد حسین
۲۱ دی ۰۰ , ۱۱:۵۰

سلام✋
پرسشنامه‌ای که در اختیار شما قرار دارد جهت جمع آوری اطلاعات یک پژوهش دانشجویی تهیه شده است.
پاسخ های شما بدون ذکر نام و محرمانه برای ما ارسال می‌شود.
لطفاً پس از مطالعه دقیق عبارات پاسخ خود را وارد نمایید.
انجام آن حدود ده دقیقه زمان میبرد.

با تشکر از همکاری شما 
لینک:
https://survey.porsline.ir/s/ljSiqPr

پاسخ :

میشه لینکش رو واتساپ برام بفرستی؟
محمد حسین
۲۱ دی ۰۰ , ۱۱:۴۹

سلام
یه فرم میفرستم خیلی ممنون میشم اگر اینجا یا جای دیگه تونستید انتشارش بدید
 

پاسخ :

سلام. حتما
غ ز ل بانو
۲۱ دی ۰۰ , ۱۱:۳۶

:)))) خوبه دیگه

پاسخ :

خاب دیگه🤭
x
۲۱ دی ۰۰ , ۰۹:۳۱

من ندید عاشق این بشر شدم:)) 

پاسخ :

خیلی وروجکه... :)
Mavi Lotus
۲۰ دی ۰۰ , ۲۱:۱۸

منم دلم میخواد از الان به همه‌ی سوال‌های بی‌ربط همین جواب رو بدم، با قاطعیت تمام.

پاسخ :

از همین الان شروع کن
حامد سپهر
۲۰ دی ۰۰ , ۲۰:۳۹

خواهر زاده‌ی من در جواب چرا میگه : چونکه زیرا:))

حالا چرا واقعا؟:)

پاسخ :

حالا من یه وقتا در جواب خوارزاده‌هام می‌گم: "چون که زیرا به این دلیل برای این که!"🙄

واقعا خاب دیگه :)))
یاس ارغوانی🌱
۲۰ دی ۰۰ , ۱۷:۵۵

خودمم همینطور 😉

پاسخ :

عزیزم😊
هـیوا .
۲۰ دی ۰۰ , ۱۵:۴۳

برادرزاده منم وقتی جوابی نداره برای سوال، میگه " آخه دیــگه " :))

پاسخ :

"آخه دیگه" زیادی قانع‌کننده‌س 😂
نگار
۲۰ دی ۰۰ , ۱۵:۱۴

چه قالب قشنگی⁦♥️⁩😍🥳

پاسخ :

قشنگی از نگاهته 😍
دچارِ فیش‌نگار
۲۰ دی ۰۰ , ۱۴:۵۶

موقته؟

پاسخ :

نمی‌دونم
یاس ارغوانی🌱
۲۰ دی ۰۰ , ۱۴:۰۹

ما میگمیم خاب دِگَه

پاسخ :

این تفاوت‌های زبانی رو دوس دارم😍
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan