کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

چالش سه روزه خودیابی (۳)

۲۱) درد من از کجا سرچشمه می‌گیره؟ چه اتفاقی باید بیفته تا حالم خوب بشه.

از آرمین.... باید بتونم بپذیرم که حتما حکمتی توش بوده؛ باید جلسات مشاوره‌م رو با موفقیت طی کنم؛ باید یه زمان خیلی طولانی بگذره...


۲۲) توانایی من چیه؟ تو چه چیزی واقعا خوبم؟

تدریس (برای هر گروه سنی) و ارتباط برقرار کردن با بچه‌ها.


۲۳) چه چیزی رو همیشه می‌خواستم انجام بدم ولی می‌ترسیدم؟

موتور سواری!


۲۴) چه چیزی رو دوست دارم یاد بگیرم؟

فتوشاپ، موتورسواری، پیانو.


۲۵) چه سرگرمی‌ای رو دوست دارم امتحان کنم؟

سفر با دوستام.


۲۶) کجا می‌خوام زندگی ایده‌آلمو زندگی کنم؟

تو یه خونه باغ قشششششنگ!


۲۷) در سال‌های آینده می‌خوام به کجا سفر کنم؟

ایالات متحده، پاریس، هند، افریقا.


۲۸) برای مراقبت بهتر از خودم چه کاری می‌تونم انجام بدم؟

مدیریت ذهن، دوری از آدم‌های سمی، کم‌تر کردن مشغله‌هام، ورزش به طور جدی.


۲۹) کِی کاری رو انجام دادم که فکر می‌کردم نمی‌تونم؟

دو سال پیش که کلینیکم رو افتتاح کردم.


۳۰) در پایان زندگیم، می‌خوام چه چیزی از خودم به جا بذارم؟(میراثم چی باشه؟)

تغییرات مثبتی که تو فرهنگ فامیلی‌مون ایجاد کردم! و البته کتاب‌هام.

یاسی ترین
۲۱ دی ۰۰ , ۲۱:۵۹

مثل همیشه بهت افتخار کردیم 😍😍😍😍

 

حالا چرا اول از همه آمریکا 🙄

مزدور 😒

پاسخ :

فدای تو 😍😍😍😍

فقط به عشق مجسمه آزادی 🤣🤣🤣🤣
x
۱۸ دی ۰۰ , ۱۵:۳۲

علتش موتور سواری بود که یادت میفتادم :)

پاسخ :

😁
x
۱۸ دی ۰۰ , ۱۳:۳۳

من همش امروز یادت میفتادم :)) 

 

پاسخ :

عزیزم چه افتخاری😍
علتش چی بود؟
x
۱۸ دی ۰۰ , ۰۸:۰۰

  اگر زمانی رفتی کیش حتما موتور برقی هایی که اجاره میدن رو بگیر 

واسه تو که عشق موتور هستی می‌تونه تجربه خوبی باشه

پاسخ :

من دلم می‌خواد موتورسواری یاد بگیرم و کلا با موتور عبور و مرور کنم. نه در حد یه تفریح ساده!😁
گندم بانو
۱۸ دی ۰۰ , ۰۳:۱۸

یعنی توانایی‌ت رو دیدم یه ثانیه استپ کردم:)))

دارم رو کلمه «بچه» حساس میشم انگار:)))) 

پاسخ :

😂😂😂😂
یاس ارغوانی🌱
۱۷ دی ۰۰ , ۱۷:۳۴

😂

 

هلند یه نمونشه. 😄

 

من یه نیم ساعت کاخ سفید کار دارم اشکالی نداره؟😂😂

پاسخ :

من خودم یه ۲۴ ساعت رو برای کاخ سفید در نظر گرفته‌م 😂
یاس ارغوانی🌱
۱۷ دی ۰۰ , ۱۴:۰۷

واقعا خانم امیرریان متاسفمم براتون که میخوای به ایالات متحده سفر کنید😒

 

شما واقعا نمیخواین بعد سفر به ایالات متحده یه سر به سوئیس و هلند و ایتالیا مهد امپراطوری روم بزنید؟!😏😂

 

 ولی خدایی من واقعا دلم میخواد برم کالیفرنیا بعدشم اینجاهایی که گفتم :(((

پاسخ :

واقعا باید برم تو اتاقم به خواسته زشتم فکر کنم🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

😂 هلند رو بدم نمیاد برم😉


من یه امریکاگردی اساسی دلم می‌خواد! ایشالا مجسمه آزادی بطلبه بریم!😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan