کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دلم می‌خواد...

تو یه جمع فامیلی کلی فک بزنم و از اون خنده‌ها بکنم که پخش زمین می‌شم و دیگه نفسم درنمیاد و جدیدا آرتمیس ادامو در میاره و خوشش میاد...


دلم می‌خواد تو یه جمع دوستانه کلی شلوغ کنم و سر به سر همدیگه بذاریم و حرف همدیگه رو قطع کنیم تا بتونیم نوبت حرف زدن رو بگیریم...


دلم می‌خواد یه عالمه راه بکوبم برم تهران و تو شلوغی نمایشگاه کتاب و بوی کاغذ نو گم بشم و غر بزنم که چرا هیچی سر جاش نیست و از سنگینی کوله‌م از کت و کول بیفتم...


دلم از اون اردوهای فامیلی می‌خواد که از بس از صبح خروسخون تا بوق سگ حرف می‌زدم ندا بهم می‌گفت شب یه تخم‌مرغ بومی بذار رو فکت و روش رو ببند که حال بیاد!


دلم پیاده‌روی‌های طولانی و بی‌هدف تو کوچه پس‌کوچه‌های ناشناخته، با خودت باش رو می‌خواد...


دلم می‌خواد تنهایی برم سفر و گم بشم و پرسون پرسون راهم رو پیدا کنم و کیف کنم از تجربه جدید و حتی یه دوست مجازی تازه ببینم!


دلم می‌خواد...


ولی واقعیت اینه که حوصله هیچ کدومش رو ندارم!😕😕😕

خودت باش
۱۹ دی ۰۰ , ۲۱:۲۲

بنده چشم به راه خبر شمام!!!!

پاسخ :

اخرین بار تو کنسل کردی😏
خودت باش
۱۷ دی ۰۰ , ۲۲:۱۰

بیخود می‌کنی حوصله منو نداری!!!

معلوم شد روانشناست خیلی هم خوب عمل نکرده!!!(صرفا چون حوصله با من رفتن رو نداری)

و...

پاسخ :

نه که خیلی هستی!😒
حوصله تو رو دارم حوصله کوچه‌گردی ندارم
یاسی ترین
۱۵ دی ۰۰ , ۱۰:۲۸

این بچه داره به رفاقتای منم رسوخ می‌کنه 😑😑😑

پاسخ :

کم کم می‌بینی تو رو دور زدیم فقط با آلما قرار گذاشتیم😐😂
رها
۱۵ دی ۰۰ , ۰۰:۲۷

دلم میخواد تمام فیلمهای روز دنیا رو ببینم 

دلم میخواد هر چی سریال قدیمی و جدید هست رو از اول سررفرصت ببینم 

دلم میخواد کای کتاب نخونده که لیست کردم رو بخونم 

ولی واقعیتش حوصله ندارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ :

این حوصله هم عجب داستانیه!
یاسی ترین
۱۴ دی ۰۰ , ۲۳:۳۳

منم دلم میخواد یه روز از همه چیز زندگی مرخصی بگیرم بیام اصفهان، باهات برم گشت و گذار. پیاده‌روی+حرف زدن در حد تشنج سپس کافه. 

 

ولی مورد اول، جمع فامیلی رو همیشه میخواما. اصن لامصب آدم شارژ میشه 

پاسخ :

جااااان جاااااااان😍😍😍 فکرشم لذت‌بخشه😍
فقط از الان بگم من یه روز با خودت قرار می‌ذارم یه روزم جداگونه با آلما 🤭😍



صخره نورد
۱۴ دی ۰۰ , ۲۱:۴۷

همه اش یه طرف، این یه طرف:

دلم می‌خواد تنهایی برم سفر و گم بشم و پرسون پرسون راهم رو پیدا کنم و کیف کنم از تجربه جدید و حتی یه دوست مجازی تازه ببینم!

 

هی هی هی!

 

پاسخ :

😉
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
۱۴ دی ۰۰ , ۲۱:۱۸

و مایی که حوصله داریم و توانش رو نداریم:_)

پاسخ :

😔🙄
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan