کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

الکی‌نوشت😐

۱. رفتم دز سوم واکسنم را زدم. دستم درد می‌کند. 😐


۲. روانشناسم دارد سعی می‌کند مرا وارد فضایی کند که حس می‌کنم هویتم را به باد می‌دهد!😐


۳. دلم می‌خواهد چالشی بگذارم با اسم روزی ۵ تا پست بذار و هر کس شرکت نکرد را بفرستم توی اتاقش به رفتار زشتش فکر کند 😐


۴. به مدیر گروه دانشگاه الف گفتم ترم بعدی همکاری نمی‌کنم! ولی دلم می‌خواهد همکاری کنم!😐


۵. دلم می‌خواهد بنویسم ولی حرفم نمی‌آید 😐

ربولی حسن کور
۱۹ دی ۰۰ , ۲۳:۴۶

سلام

میگم وقتی روانشناستون براتون حرف میزنه احساس نمیکنین که همه این حرفها را خودتون بلدید؟

پاسخ :

سلام.
کلا خیلی از حرفاش رو تیتروار می‌گه؛ چون شرحش رو خودم بلدم!
ولی خب این که آدم با بحث تئوری یه موضوعی آشنا باشه خیلی فرق داره با این که بدونه اون بحث چه طوری در مورد خودش کاربرد داره. آدم تو مسائل خودش چون درگیر هیجانات می‌شه به اون روشنی که مسائل مراجعش رو می‌بینه نمی‌تونه ببینه. یه بخش‌هایی از کار هم با ناخودآگاه سروکار داره که خب ناخودآگاهه و بدون کمک روانشناس، خودآگاه نمی‌شه. 
ولی در کل روان‌شناسم خیلی خوششه! خودش می‌گه کارم با تو خیلی راحت‌تر از مراجع‌های معمولیه.
خودت باش
۱۷ دی ۰۰ , ۲۲:۰۷

شما و به باد دادن هویت؟!

پاسخ :

بله🤦‍♀️ روان‌شناسم تخصصش رو داره!
یاسی ترین
۱۵ دی ۰۰ , ۱۰:۳۰

لامصب مقاله هم می‌خواد ازمون 😂😂😂

ببین همینی که هست هر پست یک خط نهایتا

ناراحتی جمع کن برو 😒

 

آره من روم زیاده 😂😂😂😂

در هر فرصتی بتونم پست میزارم

پاسخ :

حالا چکیده و مقدمه و نتیجه‌گیری نمی‌خوام. ففط ۱۰۰۰ کلمه بشه کافیه😕😏😂😂😂


جمع می‌کنم ولی نمی‌رم! 😕😕😕🤣


یعنی دو دیقه رفتی زاییدی و برگشتی وبلاگ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هوپ ...
۱۵ دی ۰۰ , ۰۰:۱۶

بله که باید بری ب کارای زشتت فکر کنی! چالش میذاری بعد دعوت میکنی ادم مجبوره شرکت کنه بعد غر بزنیم دعوت نکنی بهمون برمیخوره!! خب دختر خوبی باش دیگه.

پاسخ :

😂😂😂
تحت تاثیر اعتماد به نفست قرارت گرفتم هوپ🤣
یاسی ترین
۱۴ دی ۰۰ , ۲۳:۴۲

دوز سومت مبارک 😍

 

روزی پنج تا پست 😑😑😑

محدودیت کلمات هم داره؟

 

 

منم دلم میخواد بنویسم وقت ندارم 😂😂😂

پاسخ :

مرسی😘

حداقل هزار کلمه😐😐😐


والا به نسبت بچه کوچیک داشتنت خیلی‌ام خوب می‌نویسی. من جای تو بودم از تولد گیسو به بعد دو سه تا پست بیشتر نذاشته بودم🙄😂
واران ..
۱۴ دی ۰۰ , ۱۸:۳۴

من قبلا روزی ده تا پست میذاشتم الان تو کانال همونا رو میذارم  😅😅

پس چالش ات رو هستم بیا اگر راست میگی چالشت رو افتتاح کن من تا آخرش هستم 😅😅

 

 

 

+

الان اینو تعریف کردم با خوندن دستت درد میکنه پستت یادم اومد وگرنه اونم تعریف نمیکردم خواهر خانم 😅😅

ولی خب واقعا بچه بودیم دیگه گولمون میزدن برای اینکه آروم بگیریم سرجامون 😂 و چیزی خراب نکنیم با این بازی ها ما رو فریب میدادند 😐😅😂

 

پاسخ :

خودم کم میارم. از هوپ هم حرفهای ناشایست می‌شنوم!😂
.. میخک..
۱۴ دی ۰۰ , ۱۷:۱۵

چیزه. من تو چالشتون شرکت میکنم😅

پاسخ :

😂
به شما می‌گن یه بلاگر خوب و سربه‌راه!
واران ..
۱۴ دی ۰۰ , ۱۶:۵۰

چون خواب ندیدی جدیدا

بایدم عنوان پستت این باشه 😉😅😂

بازار خوابت کساد شده نه؟!😅😂😂

هر چند هر چند مطالب پستت الکی نبود ؛)

اتفاقا من امروز نوبت واکسن سومم بود ولی نرفتم :))

گفتم اول داداشم و پدرم واکسن بزنن بعد خودم میرم ایشالا:)

 

 

 

+

سلام 

من تو اون چالشت شرکت میکنم چالش عدد ۳ ایی که تو این پست گفتی :))

و قطعا اگر برنده داشته باشه من جز برنده هام 😅😅

 

 

ما بچه بودیم یه بازی داغون داشتیم به اسم دستم درد میکنه 😂 یاد اون افتادم 😅

حالا بازی چطور بود ؟! 

همه دست هامون رو میذاشتیم رو هم و بعد  روی زمین 😅😅😂

مثلا ده نفر شرکت می کردند و خب بلاخره دستی که پایین همه بود درد میگرفت 😅😅😂😂😂😂😂😂😂😂 و میگفت دستم درد میکنه 😂😂😂😅😅

و اونی که دستش بالا بود میگفت بیا بالا 😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

و اون دستی که پایین بود می اومد دستش رو می آورد  بالا 😐😅😅😅😅😅

نمیدونم این بازی رو شماها داشتین یا نه 😅😂

ولی یکبار به بچه یکی از فامیل هامون گفتیم بیاین این بازی ها از این دهه ۸۰ ایی ها بود حاضر نشد وقتش رو برای این بازی 😅😅😅😂هدر بده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

میگفت آخه اینم شد بازی 😐😅😅😂😂😂😂

واقعا هم حق داشت ما دهه ۶۰ ایی از این بازی ها داشتیم که ما رو الکی سرگرم میکردند 😅😅

اونبار به علی برادرزاده ام گفتم گفت عمه وجدانا اینم شد بازی 😐😐😀😅😂😂

میگفت آخه بازی قحطی بود  😂😂 آخه چه جور حاضر شدین این رو بهش بگین بازی 😐😅😂😂😂😂

راست میگفت بچه ام علی 😅😅😐😂

الان با حرفت یاد این بازی بچگیم افتادم 😂

ببخشید  😅😂😂

 

 

 

پاسخ :

آره جدیدا خواب ندیده‌م. 😂

منم دو سه روز پیش نوبتم بود امروز رفتم دیگه....

سلام.
واقعا می‌تونی روزی ۵ تا پست بذاری؟😂😂😂



خداییش واران این چه بازیه انجام می‌دادید؟!😂😂😂😂😂 تازه با افتخارم واسه همه تعریف می‌کنه!🙄😂
لبخند
۱۴ دی ۰۰ , ۱۵:۴۳

فقط 😐های اخر هر مورد

مرسی از برگرداندن پیوندهای بلاگ میدونید چندوقت منتظر بودم؟؟؟🙄

پاسخ :

😐


😁



خواهش می‌کنم😘
یاس ارغوانی🌱
۱۴ دی ۰۰ , ۱۵:۱۴

به سلامتی :)

 

 

مگه روانشناساهم روان شناس دارن ؟!

 

فکر خوبیه :)) مثل یخ شکن میخک میشه.

 

 

منم همینطور.

پاسخ :

سلامت باشی عزیزم.


اگه دچار بحران بشن بله :)


ولی دوستای من تنبل‌تر از این حرفان! تازه یه چوری هم غر می‌زنن که انگار من باید برم تو اتاقم به چالش زشتم فکر کنم!😁


عزیزم😔
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan