کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

استفاده از عکس صرفا تزئینی ممنوع!+ بعدا نوشت

دارم مکان کلینیکم را عوض می‌کنم. امروز عکسی از یک واحد اداری خیلی شیک و باکلاس استوری کردم و به فالورهای گلم خبر دادم که مکان جدید تایید شده است و خب تا الان دارم این جمله را تایپ می‌کنم: "مرسی. البته عکس تزئینیه🙄" همه فکر کرده بودند عکس از مکان جدید است و کلی ذوق می‌کردند که: "چه عالی... چه شیک... چه قشنگ و..."


البته این که خوب است! غلط‌اندازتر از این هم عکس استوری کرده‌ام! در چند استوری سریالی داشتم از مراجعینی حرف می‌زدم که با یک انتخاب نسنجیده و اشتباه زن و شوهر شده‌اند و بچه اورده‌اند و حالا چنان مشکلات عظیمی دارند که دیگر کاری از دستم برنمی‌آید تا برای آن بچه طفل معصوم انجام دهم.

من شکر خوردم و برای یکی از استوری‌ها که در آن به بچه اشاره کرده بودم عکس آرتمیس را گذاشتم و بعد سیل پیام‌ها به سمتم سرازیر شد که: "ای وای... مگه آرتین و خانومش با هم مشکل دارن؟!"

در نهایت یک استوری مستقل گذاشتم و توضیح دادم که عکس تزئینی است و مامان و بابای آرتمیس روحشان هم خبر ندارد و البته خیلی هم با همدیگر خوبند.


البته فکر کنم این نهایت ماجرا نبود؛ امروز یک نفر به مامانم گفته که شنیده‌ام عروستان بچه‌اش را گذاشته و رفته قهر!!! 😳 و این در حالی است که آرتین و زنش فرت و فرت استوری‌های عشقولانه برای هم می‌گذارند!

بنابراین تنها منبع شایعه که به آن مشکوکیم همان استوری من است!😐



+ بعدا نوشت:
جا داره به این موضوع هم اشاره کنم که امروز وقتی اومده بودن برای دیدن مرکز، صاحب‌ملک کلید رو بهم داد گفت خودتون برید نشونشون بدید. منم با مسوول محترم رفتم داخل مجتمع و هی کلید عوض کردم و چرخوندم تو قفل و هی گفتم اینم که نبود. یهو در باز شد! من باز نکردما! خودش باز شد؛ یعنی یه اقایی باز کرد! واحد رو اشتباهی رفته بودم🤣🤣🤣🤣 ولی روحیه خودم رو حفظ کردم! چون چاره دیگه‌ای نداشتم😎
خودت باش
۱۲ دی ۰۰ , ۲۱:۴۳

ببین کاردا!

این داستان: خواهرشوهربدجنس!

 

 

پاسخ :

😂
این یکی رو مامانم جلوی داداشم لو داد! با این که سفارش کرده بودم نگه. البته داداشم هم واکنش خاصی نشون نداد 🙄
نیــ روانا
۱۰ دی ۰۰ , ۱۰:۰۹

ولی اون خواب دفتر خاطرات و این عکس آرتمیس نشون از خواهرشوهر شروری داره که بلا به دور 🤣😁🔫

پاسخ :

🤣
ما تو عروسیامون وقتی خواهرشوهر می‌رقصه براش این شعر رو می‌خونیم:
توپ و تفنگه خارشووِر
وزیری جنگه خارشوور


تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!😎
گندم بانو
۱۰ دی ۰۰ , ۰۸:۰۴

منظورم از ارتباط، ارتباط مستقیمه:)

وقتی از یه اتفاقی در مورد زندگی خودت حرف میزنی، مثل مطب جدید، یا باید عکس واقعی همون اتفاقو بذاری، یا مثلا عکس غروب بذاری بگی مطبم اوکی شد :) 

و وقتی مطالب علمی میگی، عکس تزیینی غیر خانوادگی 🤭🤭

مگه اینکه اون عکس خانوادگی هیچ رقمه ربطی به مطلب نداشته باشه. مثلا در مورد مزایای چای سبز بگی و عکس آرتمیس رو بذاری. معمولا اینطـوریه... به خاطر همین همه رو به شک انداختی:))) 

پاسخ :

کوتاه هم که نمیای🤣🤣🤣🤣
حالا یه دلداری می‌دادی طوری نمی‌شدا! کمر همت بسته که به من بگه کارت اشتباه بود 😂😂😂😂😂😂
یاقوت
۰۹ دی ۰۰ , ۱۵:۴۱

نچ نچ .. یه خواهرشوهر موذی تو یه لایه های درونی ذاتت رخنه کرده بود که الان خودشو نشون داد .. بدجنس کی بود تو 😜

پاسخ :

خواهرشوهر درون!😂
صخره نورد
۰۹ دی ۰۰ , ۱۱:۴۴

وظیفه خواهرشوهری رو بسیار خوب انجام دادید! تبریک میگم :))))

چرا با اذهان عمومی بازی میکنید؟! میان به جرم تشــویش اذهــــــان عمــــومی میبرنتونا!

شاید باورتون نشه، کلمه "تشــویش" برای "اذهـــان عمـــومی" یادم نمیومد! رفتم سرچ کردم تا پیدا کنم :)))))))))

پاسخ :

😎😂😂😂
گندم بانو
۰۹ دی ۰۰ , ۰۷:۵۹

اون پنجاه پنجاه رو هم چون خودت این حرکتو میزنی، اینجوری احتمال میدی! وگرنه هیشکی این حرکتو نمیزنه:))) 

 

کافی بود برعکس عمل کنی، یعنی خودت از مطب عکس میگرفتی برا استوری. و به جای آرتمیس، یه عکس بچه از نت میگرفتی میذاشتی:)))

 

+ اتفاقا خیلیا از مشکلاتشون استوری میذارن! نمونه‌ش خدابیامرز نامداری که از صورت کبودش استوری گذاشته بود و گفته بـود شوهرم منو زد...

خلاصه که واقعا عکس تزیینی ممنوع 😂😂 آقا عکس باید با متن ارتباط داشته باشه خدایی 😅😅

پاسخ :

ارتباط رو که داشت... فقط تزئینی بود 🤷‍♀️ ولی دیگه تزئینی نمی‌ذارم
هوپ ...
۰۹ دی ۰۰ , ۰۱:۴۹

تازه الان دیدم استوریتو. حق داشته هر کسی اینو گفته. ینی من اول اینجا رو نخونده بودم به خیل اونایی که تبریک گفتن اضاف میشدم. ینی چی این کارا خب؟ 

پاسخ :

🙄
نیــ روانا
۰۸ دی ۰۰ , ۲۳:۲۱

ی قسمت دورهمی رادش و مدیری حرف میزدن درباره آدرس و این که کی اسکول تره

حس میکنم زوج من و تو هم دقیقا همینه 😂😂

پاسخ :

🤣
x
۰۸ دی ۰۰ , ۲۲:۵۷

ای گمراه کننده ی ملت :/

پاسخ :

😎
گندم بانو
۰۸ دی ۰۰ , ۲۱:۴۶

انصافا خودتو بذار جای بقیه، ببین حق با توعه یا اونا؟:)))

مثلا من اگه عکس یه کارگاهو بذارم و بگم هوراااا بالاخره کارگاهمون اوکی شد، تو چند درصد احتمال میدی که اون عکس تزیینی باشه؟ 😂😂

آرتمیس رو هم از اون جهت شک نکردم چون میدونستم تو آدمی نیستی که همچین قصدی از استوریت داشته باشی:) 

پاسخ :

قطعا با من😎
من ۵۰_۵۰ حساب می‌کنم! 🤭🙄
واقعنم کی میاد مشکلات خانوادگیشون رو (اگه وجود داشته باشه) استوری کنه؟!
مریم بانو
۰۸ دی ۰۰ , ۲۱:۳۸

والا کمی هم حق دارن بندگان خدا

 

:)) 

پاسخ :

حالا باز در مورد مکان یه چیزی... ولی اونجا که عکس آرتمیس بود من تو استوری‌های قبلش مستقیما گفته بودم مراجع‌هام :)
Reyhane R .
۰۸ دی ۰۰ , ۲۰:۵۴

یه کلاغ چهل کلاغ که میگن همینه 😄

برای دومیه من خیلی فرهیخته بودم اصن همچین برداشتی نکردم 😁

پاسخ :

مال ما از اول ۴۰ تا بوده انگار 😂

واقعا فرهیخته‌ای... قدر خودتو بدون😎




تازه بعدا که استاتوس روشنگرانه رو گذاشتم خیلیا اومدن گفتن خوب شد گفتی ما هم دلمون هزار راه رفته بود🤣🤣🤣
یاسی ترین
۰۸ دی ۰۰ , ۲۰:۳۷

همیشه همینی 

آتیش میندازی نو زندگیا 😒😒😒

ببین کارادا 😂😂😂

 

پاسخ :

بالاخره یه خواهرشوهری گفتن! وقتی می‌بینه عروسشون خوششه، کاری از دستش برنمیاد جز شایعه‌پراکنی!!!🤣🤣🤣

تو زندگی کی آتیش انداختم نامرد؟!😧😁



وای یاسی اتفاقا اولش اسم پست رو گذاشته بودم بیبین کارادا، ولی قبل انتشار عوضش کردم😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan