کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

اولین نامه (برای دست‌گرمی!)


همین الان بگم؛ من حالا حالا نامه دارم براتون بنویسما! این تازه شروع ماجراست!

شما هم دست به قلم بشید!

مهربانو
۰۶ دی ۰۰ , ۰۹:۵۶

وااای چقدر ذوق کردم شارمین جانم منم مشتاق دیدارتم عزززیزم . 

جاانم چه حس خوبی داشت 

پاسخ :

عزیز دلی
حامد سپهر
۰۱ دی ۰۰ , ۰۸:۲۵

آقا من اعتراض دارم ! دکتر اینهمه خوش خط !!

یا خط ،خط شما نیست یا شما دکتر نیستی:)))

پاسخ :

خط خودمه؛ پس احتمالا دکتر نیستم :)))
گندم بانو
۲۹ آذر ۰۰ , ۱۶:۲۶

پاشو بیااااا... اصفهان الان زمستونه، بوشهر بهااااره 😅😅😅

 

پاسخ :

در رو وا کن رسیدم😂
محمد حسین
۲۹ آذر ۰۰ , ۱۳:۵۱

سلااام

اجلش سر اومده بود وبلاگم


گوشیم هم عکس نمیگیره اگر نه مینوشتم و بعد برای گیرنده ها لینکش را توی نظرات میفرستادم

پاسخ :

سلام.
دلت اومد خاکش کنی؟!

مشکلاتت یکی دو تا هم نیست گویا!
گندم بانو
۲۹ آذر ۰۰ , ۱۲:۵۸

تو ماهی ده تومن میسسونی (اشاره به اون پستت که درمورد حقوقت و اینا بود). من چند ماهه کسب و کارم خوابیده، بعد من بیام به صرفه‌ست؟ ها اصفهانی؟:)))))) 

پاسخ :

والا من تا حالا ده تومن پول رو یه جا ندیده‌م! این شایعات چیه دختر؟!😂

تهش هر جوری حساب کنی تو بیای برای من به صرفه‌س😶😐😂
هوپ ...
۲۹ آذر ۰۰ , ۱۲:۳۲

نوچ چون اسم من نیست تو نامه، جالشو بخاطر تو نمینویسم. بخاطر ریحانه مینویسم :-/

میدونم حرفم غیرمنطقیه حسودم خودتی!

پاسخ :

تو رو که اولین نفر دیده‌م دختر... حالا باید یه نامه برات بنویسم بگم بازم می‌بینمت، حالا می‌بینی😂


مرتضی پورظهیر
۲۹ آذر ۰۰ , ۱۱:۵۹

کار امروز رو به فردا ننداختم اما بازهم در آینده نامه می نویسم

مرسی بابت کار قشنگی که ایجاد کردید

پاسخ :

بنویسید منتظرم :)
گندم بانو
۲۹ آذر ۰۰ , ۰۱:۴۰

پاشو بیا بوشهرررررر هوا خوبه‌ها 🤗🤗🤗🥰🥰♥

پاسخ :

تو بیای اصفهان به صرفه‌تره‌ها😏😂
غ ز ل بانو
۲۹ آذر ۰۰ , ۰۱:۱۵

الهی چه خوش خط

بله منم یه روزی بالاخره میبینمت و کلی خوش میگذرونیم

یعنی به این حسی که تو دلم بهت دارم و تو بهم داری ایمان آوردما 

پاسخ :

مرسی عزیزم...
من که تو رو یه روز جدا می‌بینم دخترتم یه روز جدا ☺😍
ایمان قوی❤
هوپ ...
۲۹ آذر ۰۰ , ۰۰:۲۱

از چالش ساختن خسته نمیشی تو؟ آروم بگیر بچه!

پاسخ :

تنبل نباش هوپ 😏
یاس ارغوانی🌱
۲۸ آذر ۰۰ , ۲۳:۱۶

خب خداروشکر 😌

آخه چندبار چند جا اشتباه گرفته بودم ذوق کرده بودم بعد طرف گفت نه تو نیستی ضایع شدم😂😂🤦برای همین الان پرسیدم😂😂

پاسخ :

عزیزم ☺
ولی تو لیست نامه نوشتنم هستی
مریم بانو
۲۸ آذر ۰۰ , ۲۲:۵۳

مردم چه خطی دارن :|

 

بگو چرا این چالشو راه انداختن پس!!

 

میخواستن خطشونو تو چشم وچال مافروکنن:)))

پاسخ :

اتفاقا مامان و بابام همیشه معتقد بودن و هستن که من خیلی بدخطم 😂😂😂
حالا باز خوبه شما بهم اعتماد به نفس می‌دید
صخره نورد
۲۸ آذر ۰۰ , ۲۱:۵۴

آفرین بر شما

کی بشه منم بنویسم :))

پاسخ :

زنده باشی...
کار امروز را به فردا مفکن! :)
خودت باش
۲۸ آذر ۰۰ , ۲۱:۴۴

بنظرم کم کم بایست برا منم بنویسی!

پاسخ :

واقعا 😏
یاس ارغوانی🌱
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۸:۱۳

اول بذارید من از شک بیام بیرون. اون یاسی کیه احیاناً؟!

پاسخ :

عزیزم :)
کامنت قبلی رو بخون
یاسی ترین
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۷:۱۸

خدااااا قلبم 😍😍😍 

نفر اولم که 

درگیر مرامم کردی 😭

 

منم میدونم یه روزی میبینمت 🥺♥️

 

خطت قشنگه 😍

پاسخ :

عزیز دلم 😍😍😍

😂


ان‌شالله خیلی زوووود...


مرسی عزیزم. چشمات قشنگ می‌بینه
نیــ روانا
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۶:۳۴

❤️😍

پاسخ :

😘😘😘
Reyhane R .
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۵:۴۴

ای جانم😍

چراغ اول رو روشن کردی😁🤗

پاسخ :

جانت سلامت 😍😍😍


ریحانه حواسم بهت هست اون ور داری آتیش می‌سوزونیا! 😂😂😂
𝘼𝘺𝘭𝘪𝘯 --
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۵:۳۲

خطتون خیلی قشنگه:")))

پاسخ :

مرسی لطف داری 😍
صبا ..
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۴:۲۵

دستت درد نکنه سرمشق دادی بهمون😃

 

ریحانه که 🤐🤐🤐

پاسخ :

خواهش می‌کنم صبا جون. :)

ریحانه از بس برای این طرح تئوری‌پردازی کرد خسته‌س دیگه😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan