کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

چالش دستخط✍ (نامه‌های من بعد این پست قرار می‌گیره)

این روزها، پیشرفت تکنولوژی و فضاهای مجازی، دست‌نوشته رو محدود کرده به همون چهار خط مشقی که بچه دبستانی‌ها، تو دفتر مشقشون می‌نویسن؛ تازه اگه بنویسن!


راستش من و ریحانه دلمون برای دست‌خط تنگ شده! به خاطر همین چند ماهه داریم روی یه پروژه سنگین! کار می‌کنیم به اسم "بازی وبلاگی دست‌خط".


نگم براتون که چه‌قدر شور و مشورت کردیم تا بالاخره به یه توافق دلچسب رسیدیم🤭


حالا چالشمون از این قراره:

همین الان یه خودکار و کاغذ بردارید (البته ماژیک و وایتبرد هم قبوله) و خطاب به یک یا چند نفر از دوستای وبلاگی‌تون (یا کسایی که خاموش یا روشن می‌خونید ولی لزوما دوست هم نیستید) یه نامه بنویسید.


آخر نامه یا نوشته هم اسم مستعار و وبلاگیتون رو بنویسید و اگه دوست داشتید امضا کنید و تاریخ بزنید.


تصویر نامه رو تو وبلاگتون بذارید و از اون فرد دعوت کنید بیاد و نامه رو بخونه و اگه خواست ذوق کنه! 😄


هر کسی که براش نامه نوشتید خود به خود دعوته که برای کسی غیر از شما نامه بنویسه (می‌خوایم تو رودربایستی قرار نگیره و خودش انتخاب کنه).


البته که ادب حکم می‌کنه جواب نامه شما رو هم بنویسه!



اگه تو بازی وبلاگی دست‌خط  شرکت کردید، خوشحال می‌شیم لینک پست‌تون یا اگه وبلاگ ندارید، لینک تصویر نامه رو که آپلود کردید، زیر این پست بذارید.



+کامنت‌های این پست بدون تایید نمایش داده می‌شه.

SunBin 🦕🌌
۲۲ دی ۰۰ , ۲۳:۰۴

چه حرکت زیبایی*-*

دلم خواست شرکت کنم*-*

مهربانو
۰۶ دی ۰۰ , ۰۹:۵۳

چه چالش باحالی .. منم انجام میدم فقط نمیدونم کی:)

واران ..
۰۴ دی ۰۰ , ۱۲:۵۳

میشه نامه هام رو بدست مشترک مورد نظر (اون دوستی که میخواهیم براش نامه بنویسیم ) برسه ؟!

بعد از طریق اونا نامه ها به چالش ارسال بشه ؟!

اگر میشه که من نامه بنویسم :))

 

سلام 

در ضمن یه آن واقعا دیروز میخواستم چالش رو شرکت کنم منتهی در وضعیت روحی مناسبی در اون لحظه و حتی همین الان نبودم و نیستم برای همین بدقول شدم گفتم بگم اگر احیانا تو این چالش شرکت هم نکردم بدونین .

 

 

🎼 کالیستا
۰۳ دی ۰۰ , ۱۳:۳۱

سلام منم توی چالش شرکت کردم و اولین نامه‌م به شماس خوشحال میشم بخونینش.*-*

کلیک

پاسخ :

سلام عزیزم.
نامه خوشگلی که با دست‌خط خوشگلت برام نوشتی رو با ذوق فراوان خوندم و خیلی دوسش دارم.

آرا مش
۰۲ دی ۰۰ , ۱۰:۱۱

سلام :) 

بنده نیز شرکت نمودم :) 

لینک

نرگس
۰۱ دی ۰۰ , ۱۷:۰۰

سلاممم

چالش خفنی بود 

دم شما گرم

لینک دستخط عباسیِ خوشنویس طور خودم رو هم قرار میدم=))

http://joqdebaroonkhorde.blogfa.com/post/32

واران ..
۳۰ آذر ۰۰ , ۰۸:۳۴

درضمن یادم رفت بگم :)

من تا کسی قشنگ تو نامه اش اسممو (خودش خودجوش) نبره :دی 


فکر نکنم شارژ بشم برای شرکت در چالش :دی

حالا بازم هنوز زمان هست تا ببینم چکار میکنم ؛)

شاید این جمعه بیایم و شرکت کنم ؛))

ممنونم 

 

واران ..
۳۰ آذر ۰۰ , ۰۸:۳۰

خط هاتون خیلی زیاد خفنه جدا !

خط هر کی رو دیدم شرکت کرده خطش خفن بوده :))

حداقل یه دکتری داروسازی چیزی شرکت کنه تو چالش😅

   تا به خودم امیدوار بشم و شرکت کنم :))))

آخه اکثریت خط دکترها تجربه میگه غیر قابل خوندنه :دی 

😅😅

 

 

سلام

فعلا در توان من نیست ولی تبلیغات این برنامه رو حتما اگر عمری باشه به زودی انجام میدم و از دوستان عزیزم دعوت میکنم حتما تو چالش شرکت کنند :))

 

ممنونم شارمین گیان ❤

 

واران ..
۲۹ آذر ۰۰ , ۰۹:۴۳

بین خط آدم همه چی رو نشون میده :))

خط تو نشون میده که استاد دانشگاهی و خیلی خفنی ؛)

خیلی هم خوش خطی من چی ؟!:دی 

نمیشه نوچ 😅😅

 

سلام

فکر نکنم شرکت کنم مگه اینکه واقعا نامه ام به همون دوستانی که قراره نامه براشون بنویسم پست بشه :دی 

اون موقع بهتره حسش بنظرم :))

یا یه نفر رو  استخدام کنم نامه ام رو با خط خوش بنویسه 😂😂😅

 

ریسک خیلی بالایی داره جدا هر چی فکر میکنم 😂

اینبار بذارین من تماشاچی باشم 😂

یا اسپانسر هم میتونم باشم 😉😂

ولی جوایز نقدی وقتی محاسبه میشه مثلا من پولی بیاد دستم 😂😂😅 الان دستم پر و خالی است 😂😅😅

 

حتی میتونم این چالش رو همه جا تبلیغ کنم اینم خوبه :))

ولی از من نخواه با تو بمونم تو هیچی از من نمیدونی نه نه اشتباه شد😂😂😅😅 ببخشین بینندگان عزیز :دی 😅😅

 از من نخواه شرکت کنم خیلی سخته انصافا 😂😂

حالا شایدم شرکت کردم نمیدونم 🤔😅

زمانش تا کی هست ؟! شاید یهو جوگیر شدم و شرکت کردم 😉😅

من کافیه فقط جوگیر بشم که تو چالشی شرکت کنم 😅😅

وگرنه در غیر اینصورت بعیده 😅😅

باید خطوط دوستان رو ببینم بعد اگر جوگیر شدم و حس خوبی گرفتم احتمالا شرکت میکنم :))

 

 

پاسخ :

من؟! خفن؟! بسم‌الله 🙄😂

سلام.
واران!
بهتر نبود جای ایییییین همه کبری صغری چیدن، یه خودکار و کاغذ برداری و بنویسی؟!
همین الانم دیر نشده...
هر چی تو این کامنت نوشتی رو با دست خط خودت برام بنویس✍
صبا ..
۲۹ آذر ۰۰ , ۰۲:۱۷

من هم شرکت کردم :) 

 

 

https://gharetanhaei.blog.ir/1400/09/29/%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B7

پاسخ :

خییییلی خوش‌خطی صبا!
ولی من اصلا حسادت نمی‌کنم!☺🙄
گندم بانو
۲۹ آذر ۰۰ , ۰۱:۳۴

من که نامه‌م پیشته 🥰🥰

ولی سعی میکنم تو چالشت شرکت کنم 🤗

پاسخ :

چقدرم دوسش دارم😍
محمد حسین
۲۸ آذر ۰۰ , ۲۲:۳۶

سلااام 

روح ها دل دارن، وبلاگ ندارن

پاسخ :

سلام.
وبلاگت چی شد پس؟!🤔
واران ..
۲۸ آذر ۰۰ , ۲۰:۳۲

نه :))

دارم فکر میکنم جدا من خطم خوب نیست خواستم بپرسم تایپ کنیم مثلا ؟!:دی 🤔😂😅

یا حداقل با دست مخالف بنویسم اونموقع خط بدم معلوم نمیشه 😉😂😅

 

نظرتونه ؟!:))

 

 

پاسخ :

حالا مگه خط من خیلی خاص و خفن؟!

سخت نگیر واران! بنویس... فکر کن هنوز تایپ اختراع نشده اصلا :)
یاقوت
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۴:۲۲

آقا نمی دونم باز میشه یا نه :).. عجله ای نوشتم عکس هم خوب ننداختم یه ذره از نامه هم تو عکس نیافتاده یه وضعی اصلا به هرحال می خواستم خطمو تو چش و وارتون کنم 😜

پاسخ :

باز شد و بسی شگفت‌زده و خوشحالم کردی... مرسی مرسی😍
یاقوت
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۴:۱۲

اینم نامه ی من البته خیلی وقت دست به قلم نرفتم زیاد تعریفی نیست ,https://s20.picofile.com/file/8445072826/16399099135738662122038034422968

پاسخ :

وای قلبم😍😍😍
یاسی ترین
۲۸ آذر ۰۰ , ۱۱:۴۴

ما رفیق زیاد داریم چیکار کنیم 

نمیشه از بینشون انتخاب کرد 😁

پاسخ :

من که برنامه دارم کلی نامه بنویسم. تو هم برا همه بنویس😏


البته دیدم که ریحانه خانوم دور از چشم من داره راهکار می‌ده و همه چیزو ساده‌سازی می‌کنه😂
x
۲۸ آذر ۰۰ , ۰۹:۵۶

من دوست دارم شرکت کنم (میدونید فکر کنید زیبایی دست خطم رو می‌خوام نشونتون بدم!)

ولی 

کوالای درونم یکم خسته اس:)) 

بره است تحت کنه یکم از درخت آویزون بشه ببینم چی میگه بعدش ؟

 

پاسخ :

تنبلی نکن دختر! پاشو😏
واران ..
۲۸ آذر ۰۰ , ۰۶:۲۲

@شباهنگ 

سلام 

من نمیدونم اون ایام این پست و دست خطت رو خوندم یا نه ؟!

و ازت تشکر کردم یا نه ؟!

ولی الان در این لحظه که دست خط هاتو دیدمم ^__^

کلی پر از حال خوب و ذوق شدم 😢😍😍

مرسییی رفیق با مرام و عزیز دوست داشتنی خودم ❤❤

ان شاء الله بحق ۵ تن خودت این روزها و شبا حاجت روا بشی عزیز جانم ❤❤🙏

 

بازم ممنونم 🙏❤

 

 

 

+

شارمین جان سلام

از شما هم ممنونم ❤

بابت تریبون آزادتون :))

و البته در مورد چالش تو کامنت بعدیم که معلوم نیست الانه یا چند ساعت دیگه دوباره میام رو تریبون :))

مرسی ❤

پاسخ :

سلام عزیزم
خواهش می‌کنم❤

شایدم چند روز دیگه؟!
دُردانه ‌‌
۲۷ آذر ۰۰ , ۱۹:۳۳

من وقتی کربلا بودم چهارتا نامه نوشتم برای خوانندگان وبلاگم. نامه‌هام هم مثل پستام طویلن :))

خدمت شما:

سوم اردیبهشت 98

https://s8.picofile.com/file/8358326576/letter.JPG

چهارم اردیبهشت 98

https://s8.picofile.com/file/8358425734/letter2.jpg

برای دوستم نگار نوشتم اینو. پنجم اردیبهشت 98:

https://s8.picofile.com/file/8358528584/letter3.jpg

برای دوستم مطهره نوشتم اینو. پنجم و ششم اردیبهشت 98:

https://s8.picofile.com/file/8358661492/letter4.jpg

کیفیت عکسا خوبه. اول باید کلیک کنید، بعد زوم کنید.


+ پست هم کرده بودم تو وبلاگم. تو این پست.

پاسخ :

چه جالب بودن. مرسی دردانه
یاس ارغوانی🌱
۲۷ آذر ۰۰ , ۱۹:۰۶

ما بد خطا چیکار کنیم اونوقت ؟ :(

پاسخ :

اعتماد به نفست رو ببر بالا و بنویس :)
مطمئنم خوش‌خطی
محمد حسین
۲۷ آذر ۰۰ , ۱۸:۵۴

سلااام

یک ماااه

چه جالبه

من که فقط یک روح سرگردان هستم، روح ها نامه نویسن، روح ها دستخط ندارن

پاسخ :

سلام.
مگه روح‌ها دل ندارن؟!
منتظرم ببینم دستخطت چه‌طوریه😏
مریم بانو
۲۷ آذر ۰۰ , ۱۶:۴۱

جایزه چی؟؟ باچه انگیزه ای از دست خط کج و کولمون رونمایی کنیم؟:)

 

 

پاسخ :

پس رضای خدا چی می‌شه مریم؟!😏
𝘼𝘺𝘭𝘪𝘯 --
۲۷ آذر ۰۰ , ۱۴:۲۷

چه چالش بامزه ای...TT

پاسخ :

مرسی... اگه تونستی شرکت کن
Reyhane R .
۲۷ آذر ۰۰ , ۱۴:۲۷

خیلی هم عالی👌👌🤭🤭

پاسخ :

😘😘😘
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan