کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دختره شور بچه‌دوستی رو درآورده!🤪

به همکارم که خبر داد دیشب بابا شده با ذوق گفتم: "عزززریزم"!!!😐

صخره نورد
۲۶ آذر ۰۰ , ۱۲:۳۴

یه مربی رانندگی خانم تعریف میکرد خودش و کارآموزش کمربند نبسته بودن، افسر راهنمایی و رانندگی نگهشون داشته و مدارکش رو گرفته و گفته باید بیای راهنمایی و رانندگی اونجا تکلیفت مشخص بشه. میگفت هی گفتم خواهش میکنم مدارکو بده برم، افسره قبول نمیکرده، میگفت دیگه راه افتاده بودم دنبالش و هی میگفتم بده برم به زندگیم برسم، میگفت آخرش ناخودآگاه با حرص و بیچارگی گفتم آخه قرررربونت برم بده من اون مدارکو برمممممم. میگفت افسره همون لحظه مدارکو داد :))

این عزززززیزم شما منو یاد این خاطره مربیه انداخت :دی

پاسخ :

وااای 🤣🤣🤣🤣🤣
خیلی باحال بود...

عجب نفوذی می‌تونیم داشته باشیم و خودمون بی‌خبریم 🤭🤦‍♀️
غ ز ل بانو
۲۴ آذر ۰۰ , ۱۴:۱۰

منم بودم واکنشم همین بود :))))

 

راستی شارمین دست خودتو مامانت چطوره؟

پاسخ :

عزیزم😍😁
خوب شدیم خوشبختانه... مرسی از احوالپرسیت
یاسی ترین
۲۴ آذر ۰۰ , ۱۳:۰۵

از نظر من که مشکلی نداره 🤣🤣🤣 

چون نیتتان خیر بوده حلال است خواهرم 

البته احوط آن است که کفاره دهید 😁

 

پاسخ :

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
کفاره چی بدم حالا؟؟؟؟😂
ربولی حسن کور
۲۴ آذر ۰۰ , ۰۸:۴۷

سلام

پیش میاد خودتونو ناراحت نکنین.

میگه یه بخشی گوشه وبلاگتون بود از پستهای خوبی که توی وبلاگهای مختلف خونده بودین. حذفش کردین؟

پاسخ :

سلام.
خدا رو شکر طرف مقابلم آدم سالمیه.

خیلی وقت بود لینک جدید نمی‌ذاشتم دیگه حذف کردم. دنبال لینک خاصی هستید؟
x
۲۴ آذر ۰۰ , ۰۰:۰۵

ذهن من تو نگهداری فامیلی قبلا خیلی قوی و الان 

رو به افوله 

خیلی وقت ها به جای فامیلی مراجعانم از لفظ عزیزم استفاده می کنم (اکثر مراجعانم خانم هستن)

خیلی وقت ها تو مرز گاف دادن بودم که به آقایون بگم عزیزم :)) ولی همیشه به خیر گذشته :)) 

پاسخ :

😂
حامد سپهر
۲۳ آذر ۰۰ , ۲۰:۱۵

منم یه مدت عادت کرده بودم بجای بعله میگفتم جان یه بار به مدیرمون که اونموقع خانم بود گفتم شوکه شد منم تازه فهمیدم چی گفتم:))

پاسخ :

😂
اینو گفتید یادم اومد یه بار به یکی از اساتید جوون که آقا بود زنگ زدم، گوشی رو برداشت گفت جانم؟! منم شوکه شدم اتفاقا! گفتم الو... الو... 😂😂😂 دیگه وقتی گفت بفرمایید خانم امیریان خیالم راحت شد 😂😂😂
ماه توت‌فرنگی
۲۳ آذر ۰۰ , ۱۷:۴۱

به نظر من این عزیزم به گوگولی تازه به دنیا اومده بوده تا خود همکار و اصلا بد نیست به نظرم. 

پاسخ :

بیش‌تر ذوق بود برای پدر و مادر شدن یه زوج... واقعا واسه خود همکارم نبود :)
یاس ارغوانی🌱
۲۳ آذر ۰۰ , ۱۷:۲۴

واقعا پیش میادا. خیلی ها سوتی های عجیبی در از این دست دارند😂

اینکه چیزی نبود اصلا😀

پاسخ :

اره خب... به نظر خودمم خیلی بد نبود. طرف مقابل هم هیچ واکنشی نشون نداد. عادی عادی.
دچارِ فیش‌نگار
۲۳ آذر ۰۰ , ۱۷:۰۸

عه این حرف فقط از توی ذهنم رد شد :| عجیبه نوشتمش! منظورم اینه دیگه اگه واکنشی بعدها نشون داد بدونید شروعش از خودتون بوده... البته خییلی بعیده همچین برداشتی بکنن، مگر اینکه محیط کارتون خیلی سمی باشه

پاسخ :

آدمی نیست که چنین برداشتی بکنه... شناختش هم از من اون قدری هست که بدونه منظوری نداشتم.
و حتی اگه این طور نباشه و اون فرد مریض باشه و بخواد واکنشی نشون بده، دلیل نمیشه فکر کنم شروعش از خودم بوده. قطعا شروعش حماقت اونه نه یه کلمه که تو یه موقعیت خاص و مشخص از دهن من در رفته.
یعنی واقعا آقایون انقد ممکنه مریض باشن؟!
یاس ارغوانی🌱
۲۳ آذر ۰۰ , ۱۶:۲۵

چون به قصد لذت نبوده است، شرعا مشکلی در لفظ نیست 😂😂😂😂😂😂

 

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂😂
تقبل الله
یاقوت
۲۳ آذر ۰۰ , ۱۴:۱۱

خدا دلتو شاد کنه دختر .. لبخند جوری پت و پهن شده رولبام که  دندوناممم ریخته بیرون:)

پاسخ :

دندونات همیشه بیرون باشه!😁
دچارِ فیش‌نگار
۲۳ آذر ۰۰ , ۱۳:۲۵

دیگه نخ از دستتون در رفت :)

پاسخ :

متوجه منظورتون نشدم.
تسنیم ‌‌
۲۳ آذر ۰۰ , ۱۳:۱۷

آخی! منم براش ذوق کردم :)

شایان ذکر است که بچه‌دوست نیستم، ولی پستتون خیلی ذوق منتقل کردم بهم :)

پاسخ :

خدا رو شکر ذوق بهت منتقل شد :) 
Reyhane R .
۲۳ آذر ۰۰ , ۱۲:۴۲

🤦‍♀️😁🤭

پاسخ :

می‌بینی تو رو خدا 😂
صبا ..
۲۳ آذر ۰۰ , ۱۲:۰۸

منم زرتو زرت میگم عزیززززم!! ولی در چنین حالتی منظورم قطعا به اون بچه س! و پدرش باید بفهمه اینو😀😃

پاسخ :

روم به دیوار من دقیقا برای بابای بچه هم ذوق کردم😂😂😂 یعنی تصور این که یه نفر واسه اولین بار مامان/ بابا شده باعث می‌شه حس کنم در دل نوری دارم، در سر شوری دارم!!!!🤦‍♀️


به هر حال دیگه فقط امیدم به فهم و شعور همکارمه!🤭
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan