کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

سکوتی می‌کنم بالاتر از فریاد 🤭

کلیدی که در دستم بود مال خودم نبود اما نمی‌دانم از کجا آورده بودم. رفته بودم بین بچه‌های خلافکار. دنبال آشنا می‌گشتم. 


یکی از بچه‌های کلاس اولی که در کلاس‌های کلینیکم شرکت کرده بود را دیدم؛ پسری مودب و دوست‌داشتنی. 


کمی حرف زدیم و بعد پرسیدم: 

_ فلانی! تو خلافت چیه؟ 

+ دنبال چی هستی؟ 

_ یه کلید دارم مال یه قفسه کتابه. اون کتاب‌ها رو می‌خوام. 

 + ۴ تا کتاب ارزش خطر کردن داره؟

_ واسم مهمه.

+ کار من نیست ولی اون دو تا (به دو پسر نوجوان که لب حوض نشسته بودند اشاره کرد) می‌تونن. بذارید سفارشتون رو بکنم. 


صدایشان زد. قبل از این‌که جواب بدهند با صدای اذان صبح بیدار شدم!

صخره نورد
۲۲ آذر ۰۰ , ۱۸:۳۸

انقدر منگم از خستگی و عوارض دارو که تا جمله آخر نفهمیدم خوابه!

باحال بود :))

پاسخ :

سرحال‌ها هم چندان متوجه نشدن :)
خدا قوت
رویا
۲۲ آذر ۰۰ , ۱۵:۴۲

اگر دوست نداشتی  تأیید نکن فقط خواستم بخونی .

گفتم که خودم خیلی از این خوابها دیدم تو هر شرایطی مدلش فرق می کرد  و انگار حرفه ای شدم تو این مدل خواب .

روحت خیلی پریشونه و دنبال هر روشی هست آروم بشه و کلیدی که مال خودت نبود و جایی که نمی شناختی و کاری که خودت نمی تونستی انجامش بدی و کمک خواستی همه اش تلاش روحی ات هست که به یک جایی به یک چیزی برسی که در بیداری داری تلاش می کنی .

فکر می کنم ضمیر ناخودآگاهت داره تلاشش رو اینجوری نشون می ده .

حالا چرا کتاب ؟؟ 

حتما خودت می دونی .

شبیه فالگیر ها شد و در ضمن با خجالت الان اینا رو نوشتم چون مخاطبم خودش دکترای روانشناسی داره و خودش خیلی خیلی بهتر از من می دونه ولی خب چون خودم خیلی حساس هستم و از این قبیل خواب ها دیدم و تفسیر کردم و دیدم خیلی برام آشناست نوشتم ،بعضی وقتها هم آدم بیرون دایره باشه راحت تر می بینه و خودش انقدر درگیر هست که به فکرش نمی رسه .

شاید یک یا دو سال باشه بشناسمت ولی انقدر قابل احترام و اعتماد هستی برام  که از طریق همین کلمات شناختمت و هر موقع می نویسی حالت خوبه یک لبخند گنده می شینه رو لبهام .

پاسخ :

جالبه حرفات...و فکر می‌کنم درسته...

نه من تخصصی تو این مورد ندارم. خیلی دوست دارم ولی مطالعه‌ای نداشتم و چیز زیهدی نمی‌دونم.


مرسی عزیزم که این همه لطف داری بهم 😍😘😘😘
یاس ارغوانی🌱
۲۲ آذر ۰۰ , ۱۴:۳۱

همه جدیدا خواب های عجیب غریب زیادی میبینیم نمیدونم چرا😂😂

 

نه نخوندم متاسفانه.ولی یه چیز تو‌مایه های ریختن قیمه ها و قرمه ها تو ماستاست فکر‌کنم😂😂🤦

پاسخ :

آره والا😂

یه موجود خبیث عجیب و غریبی ما رو تو قلعه‌ش زندانی کرده بود و در تدارک فرار بودیم و...
ربولی حسن کور
۲۲ آذر ۰۰ , ۰۹:۴۰

سلام

اگه قبلا ندیده بودم که خوابهاتونو اینجا مینویسین ممکن بود گول بخورم!

فکر کنم کتاب خطی چیزی بوده که حاضر بودین براش خطر کنین.

اونهایی که کلید داشتن دیگه رفتن. شما مراقب خودتون باشین!

پاسخ :

سلام.
حالا کم کم می‌رسید به اون مرحله که من دارم ماجرای واقعی می‌نویسم شما به نیت خواب می‌خونید 🤭

احتمالا

شاید کلیددار بعدی من باشم 🙄😉
رویا
۲۲ آذر ۰۰ , ۰۹:۱۸

من از غیر عادی بودن جملات فهمیدم خواب بوده .

اتفاقا خوابت معنی که نه مفهوم داره .

منم یک وقت‌هایی از این خواب های عجیب غریب می بینم .

 

پاسخ :

به نظرت معنیش چیه رویا؟
x
۲۲ آذر ۰۰ , ۰۰:۱۸

من هیییچ خوابی رو قد خواب هایی که گربه ها ایفای نقش می کردن ٫ دوست نداشتم:))

 

پاسخ :

😂😂😂
خیلی وقته دیگه ندیدم. یادشون به خیر
خودت باش
۲۱ آذر ۰۰ , ۲۲:۱۹

کاش یه کم دیرتر بیدار شده بودی!

فقط خواب فرهنگی کم داشتی...

پاسخ :

یه وقت درگیری می‌شد کشته می‌شدم آخه 😂
همینو بگو🤭
یاس ارغوانی🌱
۲۱ آذر ۰۰ , ۱۹:۳۸

امیدوارم امشب بفهمین اون کتابا چی بوده 😀

پاسخ :

وای دیشب که یه خوابای هفل‌هشتی می‌دیدم اون سرش ناپیدا!!!

رمان سیاه‌دل رو خوندی؟ خوابم شبیه اون بود! تازه گاهی راوی داستان سوم شخص می‌شد گاهی اول شخص! 🤪😂
محمد حسین
۲۱ آذر ۰۰ , ۱۵:۰۷

سلااام

من باز جمله آخر متوجه شدم رویا بوده
احتمالا یوزارسیف فقط میتونه این خوابا را تعبیر کنه
 

پاسخ :

سلام.
پس چرا من فکر کردم این دفعه خیلی تابلوئه؟!🙄
کاش بتونه حالا 😂
حامد سپهر
۲۱ آذر ۰۰ , ۱۵:۰۱

یه کارت عضویت کتابخونه بگیر ، بچه راست میگه چهارتا کتاب ارزش خطر کردن نداره:))

پاسخ :

باید دید اون ۴ تا کتاب چی بوده که من به جای کتابخونه، رفتم بین خلافکارا!🙄🤭
یاسی ترین
۲۱ آذر ۰۰ , ۰۹:۳۳

خلافِ فرهنگی 😂😂😂😂😂

بابا فرهنگ این مرز و بوم مدیونته

پاسخ :

🤣🤣🤣🤣
حتی موقع خلاف هم سر و کارم با کتابه!😎
صبا ..
۲۱ آذر ۰۰ , ۰۸:۲۷

این دفعه سرکار رفتم :)

 

خواب هات داره پیشرفته میشه در گول زدن مخاطب :)‌

پاسخ :

:))
خودم هر دفعه می‌گم این بار از جمله اول معلومه که خوابه!🤭
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan