کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

فکر کنم داره اثر می‌کنه!!!!🤪

از دیشب جای واکسن کرونام درد می‌کنه!😳 خوبی بدی دیدید حلال کنید 🤭

غ ز ل بانو
۲۱ آذر ۰۰ , ۱۳:۳۹

 یکی دیگه هم همینطور شده بود قاشقا از تو جاقاشقی پرواز کردند سمتش

پاسخ :

😂
غزل مامانم هم چند روزه جای واکسنش درد می‌کنه! یه چیزی شده فکر کنم!
x
۲۰ آذر ۰۰ , ۲۲:۴۸

خیلی از مراجع هامون بعد از زدن سینوفارم٫ مشکلات دست و شونه شون تشدید شده بود 

ولی تو اولین برکتی هستی که میبینم این مشکل رو داری... به همین برکت قسم !

پاسخ :

بابای من سینوفارم زد ولی اصلا انگار نه انگار! تو هیچ دزی یه ذره درد هم نداشت. فکر کنم آب مقطر بوده 😂

خب پس می‌شه روی من به عنوان یه نمونه بی‌همتا کار کرد 🤪😂
خودت باش
۲۰ آذر ۰۰ , ۲۲:۲۷

وخی خوددا لوس نکن!

پاسخ :

حقا که خون مامانم تو رگ‌هاته!😂
حامد سپهر
۲۰ آذر ۰۰ , ۲۲:۲۳

تا وقتی که آهنربایی نشده یعنی اثر نکرده:))

پاسخ :

😂
واران ..
۲۰ آذر ۰۰ , ۲۰:۳۷

خیال کردم نوبت سوم یا دوم رو زدی که گفتی درد داری :))

شاید باورت نشه ها منم دست راستم موقعی که کار سنگین باهاش میکنم جای واکسنم درد میگیره ولی دست چپم این شکلی نیست :|:)

سینوفارمم زدم باز جای واکسن دست راستم در هنگام کار سنگین و شدید درد می گیره !

پاسخ :

نه تعجبم از همینه که جدیدا واکسن نزدم و درد دارم😲
من کار سنگین هم نکردم. دیگه فوقش اینه که یه خودکار بلند می‌کنم!🤣
خواهرمم که یک ماه بعد من واکسن زد و سینوفارم هم زد چند روزه درد داره🙁
واران ..
۲۰ آذر ۰۰ , ۱۸:۱۹

سلام

چی زدی ؟!

آسترازنکا یا سینوفارم زدین شما ؟

بیا جای واکسن رو حوله گرم بذار دختر خوب ولی امیدوارم تا الان که من اینو مینویسم حالت خوب شده باشه و دردی نداشته باشی .

 

پاسخ :

سلام.
برکت. سه ماه پیش البته!
الان بعد سه ماه دوباره درد داره. البته زیاد نیست و اذیت نمی‌کنه. فقط برام عجیبه.
یاسی ترین
۲۰ آذر ۰۰ , ۱۶:۱۸

شاید جای واکسنت نیست. شاید به دستت فشار اومده

حلالت باشه 😂

پاسخ :

نه یاسی دقیقا جای واکسنه... فشاری هم به دستم وارد نشده. دیشب اومدم لامپ رو خاموش کنم یهو درد گرفت. خواهرمم دو روز پیش همین درد رو داشت من بهش خندیدم!🙈🤭

مرسی 😂
دچارِ فیش‌نگار
۲۰ آذر ۰۰ , ۱۱:۴۲

احتمالا باهاش رانندگی کردین!

پاسخ :

سه ماهه دست واکسن‌زده‌م در ناز و نعمت زندگی می‌کنی یه وقت طوریش نشه!
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan