کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دوباره...

به روان‌شناسم گفتم که چه‌قدر مقاومت و انکارم زیاد شده است و طوری زندگی می‌کنم که انگار اصلاً آرمینی وجود نداشته که با رفتنش، مرا در این حد آزرده باشد. روان‌شناسم گفت که این هفته حتما حتما باید بروم مزار. دو سه ماهی بود که نرفته بودم. گفت برو ولی کنارش نمان. مثل یکی از ده‌ها قبر دیگری که فاتحه می‌خوانی و رد می‌شوی، عبور کن.

رفتم ولی نتوانستم توصیه‌اش را اجرا کنم. نشستم و بلند بلند گریه کردم. انگار تازه فهمیده‌ام چه شده است. به هم ریختم. حتی جمعه‌ی فوق‌العاده‌ای که در کویر گذراندم، چیزی را عوض نکرد. خوب نیستم...
رها
۱۶ آذر ۰۰ , ۰۱:۱۱

سخته خیلی سخته شارمین جان الان که در استانه ششمین سالگرد از دست دادن ته تقاری خونه هستیم هنوزم باورم نمیشه فکر میکنم یه گوشه ذنیا داره ادامه تحصیل میده داره به ارزوهای ریز و  درشتش میرسه حتی گاهی ناخوداگاه میرم سمت گوشی میگم یه زنگ بزنم خواهری بعد مات و مبهوت میمونم دلم تنگ شده این دلتنگی فراموشی نداره جایگزین نداره،بد میفمهممت عزیزم 

پاسخ :

عزیزم 😥
مث من که هنوز می‌رم تو پیجش زیر پست‌هاش کامنت می‌ذارم یا بهش دایرکت می‌دم و هی اصرار می‌کنم جواب بده 😭😭😭

خدا صبرمون بده😢
مهربانو
۱۵ آذر ۰۰ , ۱۱:۲۹

شارمین برای دل آشفتگیت هلاکم ... چقدر تلخه که این بار غم رو باید تنهایی به دوش بکشی :(

پاسخ :

فدای تو بشم. واقعا نمی‌دونم چی بگم. دلم به این خوشه که به نسبت یک سال پیش، از بعضی جنبه‌ها حالم بهتر شده... پس شاید کم کم خوب خوب بشم.
خودت باش
۱۴ آذر ۰۰ , ۲۱:۳۸

ببون کارادا!

پچه حرف گوش نمیدی؟

خدا رحمتش کنه...

پاسخ :

تازگیا خیلی حرف‌گوش‌نکن شده‌م!🤦‍♀️
سلامت باشی عزیزم. خدا رفتگانتون رو بیامرزه
Reyhane R .
۱۴ آذر ۰۰ , ۲۰:۵۵

سلام عزیز دلم.

بهتری؟

پاسخ :

سلام ریحانه جون.
مرسی از احوالپرسیت.
بله امروز خیلی بهترم خدا رو شکر
گندم بانو
۱۴ آذر ۰۰ , ۱۷:۲۵

بیا و بگو چه کاری از دستمون بر میاد که حالتو بهتر کنیم؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ :

عزیز دلمی😍 همین حضورت دلگرمیه برام
حامد سپهر
۱۴ آذر ۰۰ , ۱۰:۳۶

هرکی گفته خاک سرده فراموش میکنی! شک نکن داغ ندیده:(

پاسخ :

داغ‌ندیده‌ها گاهی تئوری زیاد می‌دن ولی فقط در حد تئوریه!
مامان طلا خانوم
۱۴ آذر ۰۰ , ۱۰:۰۹

سلام عزیزم 

همدردیم 

منم سه ماهه که داداش دسته گلم رو یهویی  از دست دادم ..پستهایی که برای داداش خوبت نوشتی حرفهای دل منه

 میام اینجا حرفام رو لابه لای نوشته هات میخونم و به حال جفتمون اشک میریزم و اشک 

من از گذروندن روزها بدون داداشم وحشت دارم 

پاسخ :

سلام.
خدا رحمتش کنه. خدا صبرتون بده. امیدوارم شما بهتر از من بتونی با این فاجعه تلخ کنار بیای. 😔😔😔
مرتضی پورظهیر
۱۴ آذر ۰۰ , ۰۹:۲۳

قلبا براتون صبر آرزو میکنم

 

پاسخ :

ممنونم
واران ..
۱۴ آذر ۰۰ , ۰۳:۳۲

روحشون شاد 🌹

خدا به دلت صبر و آرامش بده عزیز 🙏🍀

پاسخ :

مرسی عزیزم. روح رفتگانت در آرامش🌸
یاقوت
۱۳ آذر ۰۰ , ۱۹:۰۷
عزیزم😔

پاسخ :

😘
یاسی ترین
۱۳ آذر ۰۰ , ۱۶:۰۷

تو خیلی قوی هستی عزیزم 🥺🥺🥺🥺 از پس این مرحله هم  برمیای...

از خدا بخواه بهت صبر بیشتر بده 😘❤️

ما چه میدونیم تو چی میگی... فقط یه چیزی می‌شنویم...

پاسخ :

مرسی عزیز دلم. کامنتت آرام‌بخشه❤❤❤
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan