کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

همان که برق چشم‌هایم را کشف کرد...

نه فقط بعد از چند دقیقه با هم بودن، که حتی بعد از سلام و احوال‌پرسی در چت هم می‌تواند به سادگی بفهمد سرحال نیستم؛ وقتی نباشم!

مهربانو
۱۵ آذر ۰۰ , ۱۱:۳۴

و چه شیرین و دلچسبند این رفقا

پاسخ :

به شدت😍
مرضیه
۱۳ آذر ۰۰ , ۰۹:۱۳

سلام عزیزم وقتتون بخیر

چقدر خوب میشد میتونستم برای دختر سه ساله ام ازتون مشاوره بگیرم....متوجه ام که گفتید از دادن آدرس و تلفن به افرادی که در دنیای واقعی نمیشناسنتون معذورید اما اگر شانسی بود به من اطلاع بدید. خواننده های خودم کم و بیش در جریان مشکلات وسواس و اضطراب دخترم هستند. باز اگر نظرتون تغییر کرد به من بگید

با آرزوی موفقیت

پاسخ :

سلام مرضیه خانم.
ان‌شالله مساله دخترتون به زودی و به خوبی حل بشه🌸🌸🌸
خودت باش
۱۱ آذر ۰۰ , ۲۲:۴۲

🤩🤩🤩

پاسخ :

😘😘😘
بانوچـه ⠀
۱۰ آذر ۰۰ , ۱۱:۴۰

رفقای ناب

پاسخ :

😍
خودت باش
۰۹ آذر ۰۰ , ۲۲:۰۷

قدر اینجور رفیقا روبدون...

پاسخ :

قدردانش هستم 😍
کلا من تو حیطه رفیق شانس دارم. یکیش هم خودت😍
یاسی ترین
۰۹ آذر ۰۰ , ۲۱:۰۸

چه خوشبختی تو ♥️😌

پاسخ :

عزیزمی❤❤❤
حامد سپهر
۰۹ آذر ۰۰ , ۰۸:۱۸

رفیق یعنی همین:)

پاسخ :

یه رفیق عالی :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan