کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

بدون ویرایش منتشر می‌کنم چون خوابم میاد حسابی

هفته پیش هر روز به جز یکشنبه، کارگاه داشتم. بعضی روزهاش دو تا کارگاه پشت سر هم. تازه کلاس‌های دانشگاه هم بود. خیلی خستگی داشت. کارگاه پنج‌شنبه اصلا به دلم ننشست. به شدت خسته بودم و سرزندگی همیشه رو نداشتم. شبش هم جنازه رسیدم خونه.


مامان اینا برنامه ریختن برن کویر. دلم می‌خواست برم. ولی کلی کار داشتم. از یه طرف هم بعد یه هفته به اون شلوغی، واقعا نیاز داشتم یه سفر یه روزه برم. ولی نا نداشتم! گفتم اگه صبح حال داشتم میام. نداشتم. تا ظهر از رختخواب بیرون نیومدم. 


ظهر زنگ زدم آرتین اینا اومدن خونه‌مون و یه ناهار خوشمزه براشون درست کردم که آرتین و خانومش که تو غذا خیلی مشکل‌پسندن کلی کیف کردن. بعد هم تا شب آرتمیس از سر و کولم بالا رفت.


شب دیگه نه از خستگی جسمی خبری بود نه از خستگی روانم. هر چند کلی کارِ نکرده مونده رو دستم، ولی ارزشش رو داشت. وقتی به کارگاه پنج‌شنبه فکر می‌کنم که اصلا دلچسبم نبود بیش‌تر می‌فهمم ارزشش رو داشت.


امروز دوباره یه کارگاه داشتم و حسااااابی بهم چسبید. نه فقط به من، به شرکت‌کننده‌ها هم؛ طوری که در پایان، به طور خودجوش، محکم و طولانی برام دست زدند و بعدشم کلی پیام تشکر داشتم... برای من این چیزا مهمه... رصایت درونی و بازخورد مثبت بیرونی از کارم یه دنیا برام می‌ارزه.


امروز خسته نبودم. استراحت دلچسب جمعه کار خودش رو کرد

رها
۰۳ آذر ۰۰ , ۱۲:۰۱

چه عالی  حس رضایت از شغل و حرفه واقعا روحیه بخشه.

حالا غذا چی پختین؟

پاسخ :

خیلی عالیه😍

یه مدل دمی گوجه... جاتون خالی😊
خودت باش
۰۲ آذر ۰۰ , ۲۱:۰۴

واقعاً چجوری تونستی قید کویر رو بزنی! واقعاً که...

پاسخ :

پس می‌خواستی قید خواب رو بزنم؟! 😕😂
یاس ارغوانی🌱
۰۲ آذر ۰۰ , ۲۰:۱۵

خسته نباشید :*)

پاسخ :

مرسی عزیزم.😍


پروفایلش رو ☺😍
یاسی ترین
۰۲ آذر ۰۰ , ۱۶:۳۴

خسته نباشی عزیزم 😍😍😍😍😍

خانم دکتر 🤓

عمه خانم 😌

 

پاسخ :

سلامت باشی قشنگم 😍
نیــ روانا
۰۲ آذر ۰۰ , ۱۲:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

امکان ارسال کامنت خصوصی هم که نداری

****** *** ** ******** ** ****** **** ** ****** ** **** ** ***** *** * **** **** ** ****** 😂😁

پاسخ :

😂😂😂
همه رو گفتم نه یه نفر😂

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
تقدیم با عشق🤭

نیــ روانا
۰۲ آذر ۰۰ , ۱۲:۱۷

سلام سلام

خدا قوت پهلوان

بابا چقدر کار میکنی

من حسودیم میشه به شرکت کنندگان کارگاه هات خو 

 

 

پاسخ :

سلام عجقم 😍
مرسی سلامت باشی عزیزم
دیگه واسه یه لقمه نون حلال🤭
تو خودت موضوع حسادتی😂
محمد حسین
۰۲ آذر ۰۰ , ۰۹:۲۰

سلااام

چقدر کار و تفریح می‌کنید یه کمش را بذارید برا بقیه! 

:)))


خداروشکر

پاسخ :

سلام.
بقیه هم بیان باهاشون تقسیم می‌کنم :))))


🌷
ربولی حسن کور
۰۲ آذر ۰۰ , ۰۸:۳۱

سلام

خسته نباشید

اول گفتم دیگه یه کارگاه آنلاین رفتن که این حرفهارو نداره! بعد فهمیدم انگار خودتون مدرس بودید (درست فهمیدم؟) پس واقعا خسته نباشید

پاسخ :

سلام. سلامت باشید.
🤭
من تو دوران کرونا دو تا کارگاه آنلاین شرکت کردم و اصلا راضی نبودم. دیگه انلاین نرفتم.
بله خودم مدرس بودم. کلاس‌های دانشگاه انلاین بود و کارگاه‌ها حضوری.

مرسی 😊
صـَ ـبا
۰۲ آذر ۰۰ , ۰۵:۱۲

سلام

نوش جونتون استراحت جمعه!

شرکت‌کننده‌های کارگاهتون که جای خود، منم ایستاده به احترامتون دست می‌زنم؛ بس‌که شما فهیم، پرانرژی، دوست‌داشتنی و آموزنده هستید😍

موفقیت‌هاتون پایدار و‌ روز‌افزون ان‌شاء‌الله.

پاسخ :

سلام صبا جون.
خیلی لطف داری به من. مرسی که منو انقد خوب می‌بینی😍😍😍😍
سلامت باشی
امیررضا ...
۰۲ آذر ۰۰ , ۰۰:۴۲

انشالله زندگیتون همیشه رو روال باشه و لذت ببرید😉🤞🏻💙

پاسخ :

مرسی سلامت باشید. هم‌چنین شما
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan