کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

توی باغچه دلم، گل گلدون منی...

وقتی می‌گویم "تنها داداشم" چشم‌هایم از غصه اشکی می‌شود و دلم از عشق لبریز. از وقتی آرمین رفته است، آرتین را یک جور دیگر دوست دارم؛ یک جور غمگین و عمیق. عبارت "تنها داداشم" بدجوری روی قلبم سنگینی می‌کند. وقتی از همان اول فقط یک برادر داشته باشی،تکلیفت با همه چیز روشن است؛ ولی وقتی گذشت زمان باعث شود فقط یک برادر داشته باشی،  همه چیز فرق می‌کند. 


تولد آرتین را با شوق فراوان به خودش تبریک گفتم. اما نتوانستم هیچ عکسی از او منتشر کنم. بغض کرده بودم. تنها جملاتی که به عنوان کپشن به ذهنم می‌رسید چیزهایی از این دست بود که توی این دنیا دیگر فقط تو را دارم که برادرم باشی. باید برایم آرمین هم باشی... من تو را به جای آرمین هم دوست دارم. هیچ وقت نباید بروی. باید همیشه خوشحال باشی تنها داداشم...

خودت باش
۰۶ آبان ۰۰ , ۱۴:۱۴

خدا حفظش کنه...

پاسخ :

قربونت😘
صخره نورد
۰۵ آبان ۰۰ , ۲۳:۴۷

تولدشون مبارک :)

ان شالله همیشه کنار هم سلامت باشید :)

پاسخ :

فدات... مرسی
غزل سپید
۰۵ آبان ۰۰ , ۱۳:۴۶

عزیزم تنشون سلامت...تولدشون هم مبارک.

ان شاالله که همیشه به خوشی کنار هم باشید.

پاسخ :

مرسی عزیز دلم.

غزل می‌خونمتا... ولی دچار سندرم ننوشتن بی‌قرار شده‌م!!! :|
مرتضی پورظهیر
۰۵ آبان ۰۰ , ۱۲:۳۷

امیدوارم همیشه حال دل خودتون و عزیزانتون خوب باشه و سلامت باشید

پاسخ :

ممنون. همچنین شما
غ ز ل بانو
۰۴ آبان ۰۰ , ۱۷:۵۵

بمونید برای هم

ان شالله همیشه شاد و سلامت باشید همتون

پاسخ :

فدات عزیزم
آتشی برنگ اسمان
۰۴ آبان ۰۰ , ۱۵:۰۳

ی غم هایی هستن ک تو اوج شادی هم نیشتر میزنن ب قلبت و آروم آروم اشکت رو درمیارن...

خدا حفظشون کنه

پاسخ :

واقعا😔
ممنون. خدا عزیزانت رو حفظ کنه
هـیوا .
۰۳ آبان ۰۰ , ۰۸:۱۵

سلام

ان شاءالله خدا برای هم حفظتون کنه 

پاسخ :

سلام.
ممنون. زنده باشید
یاسی ترین
۰۳ آبان ۰۰ , ۰۱:۲۹

ای جانم عزیزم ♥️♥️♥️♥️♥️

خیلی مبارک باشه 😍😍😍 خدا برای هم نگهتون داره 💙💙💙💙💙

پاسخ :

سلامت باشی خوشگل خانوم😍
هوپ ...
۰۳ آبان ۰۰ , ۰۰:۱۲

تولد داداش بزرگت  و بابای ارتمیس، مبارک :-)

پاسخ :

مرسی خانوم گل 😍
نگار
۰۲ آبان ۰۰ , ۲۳:۵۶
خدا حفظشون کنه الهی.... عمر طولانی و تن سالم و جیب پربرکت و دل خوش...

پاسخ :

سلامت باشی عزیزم. مرسی.
حامد سپهر
۰۲ آبان ۰۰ , ۲۲:۴۳

ایشالا جای داداش مرحومتون رو هم پر میکنه

پاسخ :

هیچ کس جای آرمین رو برای من پر نمی‌کنه؛ حتی آرتین.
مریم بانو
۰۲ آبان ۰۰ , ۲۲:۳۷

تولد داداشت مبارک باشه و تنشون سلام باشه همیشه

 

انقدر با خوندن پستت بغض کردم که یادم رفت تو کامنت قبلی تبریک بگم

معذرت میخوام

پاسخ :

عزیز دلم مرسی 😍

تو ببخش که باعث بغضت شدم
مریم بانو
۰۲ آبان ۰۰ , ۲۲:۳۶

ازدست دادن عزیز بدجوری جاش میمونه تو قلب آدم

میشه یه زخم کهنه ولی هیچ وقت خوب نمیشه

پاسخ :

هیچ وقتِ هیچ وقت.
و یه وقتایی یه جاهایی سر باز می‌کنه که فکرشم نمی‌کنی...
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan