کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

به این می‌گن زن‌سالاری!!!

مامان یواشکی به بابا گفته بود بره از پرورشگاه یه نوزاد برامون بیاره به جای آرمین! بابا هم زن‌ذلیل! رفته بود بچه رو آورده بود مامان ببینه اگه خواست بعداً بیارنش. بعد انقد این زن و شوهر با همدیگه هماهنگ بودن، بچه رو اصلاً به ما نشون ندادن، گفتن هر وقت واسه همیشه آوردیمش ببینینش!


بعدش دیدم مامان داره وسایل خونه رو جمع می‌کنه. پرسیدم: «چرا؟»

گفت: «داریم می‌ریم یه خونه جدید تا کسی نفهمه یه بچه آوردیم! »

قبلش اصلاً به من نگفته بود و نظرم رو نپرسیده بود!


مث بچه مظلوما شروع کردم وسایلم رو جمع کنم و در همین حین در مورد خونه جدید از مامان می‌پرسیدم. گفتم: «چند تا اتاق داره؟»

گفت: «اصلاً اتاق نداره. فقط یه هال و سالن Lشکله!»

گفتم: «مامان من که نمی‌تونم بدون اتاق باشم.» 

سرش رو تکون داد که یعنی: «خودت می‌دونی! یه کاریش بکن.» 

با ناراحتی گفتم: «منم می‌رم واسه خودم خونه اجاره می‌کنم.» 

گفت: «هر کاری دوست داری بکن!»


وسایلمون که جمع شد، یه ماشین دم در منتظر بودیم. لحظه آخر یادم افتاد هیچ کدوم از وسایلی که توی زیرزمین دارم رو برنداشتم.

از مامان پرسیدم: «وسایل زیرزمین رو بیارم یا بذارم؟ برمی‌گردیم یا واسه همیشه می‌ریم؟»

گفت: «بیارشون. چیزی جا نذار. دیگه هیچ وقت برنمی‌گردیم.»


خیلی ناراحت شدم. ولی حق اعتراض نداشتم! نمی‌دونم چرا مامانم انقد خودمختار شده بود و بابام گوش به حرفش! رفتم وسایل زیرزمین رو جمع کنم دیدم مامان هم هیچی از زیرزمین نیاورده بالا. داشتم بهش می‌گفتم که خدا رو شکر از خواب بیدار شدم!!!



+ عنوان: تحریف آهنگ قدیمی سندی

خودت باش
۲۷ مهر ۰۰ , ۱۵:۱۶

من با این همه مطیع بودن و مظلومیت برای شخص شما کنار نمیام!!!!

پاسخ :

حتی تو خواب؟! 😂
ربولی حسن کور
۲۳ مهر ۰۰ , ۱۵:۴۴

سلام

فکر کنم همه چیز این خواب برعکس بوده

از زن سالاری خونه شما تا مطیع بودنتون :دی

پاسخ :

سلام.
مطیع‌تر از من خودم فقط 😂
تسنیم ‌‌
۲۲ مهر ۰۰ , ۲۲:۳۳

من از جمله‌ی اول فهمیدم خوابه :)

ولی خیلی باحال بود :)

پاسخ :

خودمم فکر می‌کردم از اولش معلوم باشه :)
:)))
x
۲۲ مهر ۰۰ , ۲۲:۱۲

 لعنتی ... 

دوباره گول خوردم 

پاسخ :

🙈
غزل سپید
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۹

این بار زود فهمیدم قضیه رو...

خواب عجیبی بود...خیره.

ولی واقعا واسه تدریس مجازی اتاق لازمه😂

پاسخ :

:)

سلامت باشی عزیزم...

حالا تو خواب من داشتم فکر می‌کردم کجا درس بخونم و امتحاناتم رو چی‌کار کنم😂
بانوچـه ⠀
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۷:۴۰

متوجه شدم خوابه ولی انصافا جذاب بود

فقط مظلومیتت که بدون هیچ اعتراضی همراه شدی :))

پاسخ :

اولین نفری که متوجه شدی :)

آره واقعا خیلی سربه‌راه و مظلوم بودم😂
صبا ..
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۵:۲۳

من تا به عبارت "بابا هم زن ذلیل" برخوردم متوجه شدم خوابه😃😃

پاسخ :

از بس مرد زن‌دلیل ندیدی فکر کردی فقط تو خوابه😂😂😂
محمد حسین
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۳:۴۰

سلااام

عجب خوابی :))

منم وسطش فهمیدم که انگار خوابه

پاسخ :

سلام.
:)

مث اون دفعه شد که همه فکر می‌کردن وب‌کم روشن شده😂
حامد سپهر
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۳:۴۰

ما هم زود باور:))

پاسخ :

:))
یاسی ترین
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۳:۲۲

فعلا برو تو حیاط وایستا تا زنگ بزنیم اولیات بیان 😂

پاسخ :

😂😂😂
اولیام سرشون گرم بچه جدیدشونه😒😂
‌‌ Mobina
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۳:۱۷

تا آخرش نفهمیدم خوابه! 

پاسخ :

خودم فکر می‌کردم تابلو باشه🤭
یاسی ترین
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۲:۵۰

من چرا انقدر زود باورم؟؟؟؟

😒😒😒

تا وسطای پست متوجه نشده بودم خوابه 

 

داشتم فکر میکردم چقدر راحت بچه دادن بهتون 😂😂😂😂😂

 

خدایا 

فکر کنم وقتشه بری توی اتاقت 😏👊

پاسخ :

😂😂😂
شایدم مامان و بابام یواشکی ما، خیلی وقت بوده درگیرش بودن و مراحلش رو طی کردن🤦‍♀️


خب تو خونه جدید که اتاق ندارم چی‌کار کنم؟!🤭🤦‍♀️
هستی ...
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۲:۳۷

یعنی پارگراف اول و با حالت چشمانی از حدقه درآمده خوندم و همینطور با خودم فکر می‌کردم مگه به این راحتی بچه می‌دهند که بیاری و... بعدشم با خودم‌گفتم منم برم یه بچه از پرورشگاه بیارم از پارگراف دوم متوجه شدم خواب دیدی خانوم.

پاسخ :

😂😂😂
کلاً وقتی چیز عجیبی تو وب من دیدی بدون خوابه😴😌😉
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۲:۳۵

:)) عجب... :|

پاسخ :

بله :)))
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan