کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

چالش «با ساده‌ترین وسایل و در ساده‌ترین شرایط ولی حال‌خوب‌کن»


این چالش از وبلاگ یاس ارغوانی شروع شد و آرامش لطف کرد و منو دعوت کرد. باید زیر عکس غیرلاکچری حال‌خوب‌کنمون توضیح بدیم که چرا حالمون رو خوب می‌کنه. ولی من انقد تا حالا از "عشق انار" بودنم تو این وبلاگ نوشتم که فکر نکنم کسی ندونه که پاییز هر سال، خونه‌ی ما از جعبه‌های انار خالی نمی‌شه ولی هر بار من با دیدن یه جعبه‌ی جدید، از خوشحالی جیغ می‌کشم! (آیکون خرس گنده!🐻) و خب هر وقت چشمم به انارهای گوشه‌ی آشپزخونه می‌افته حس خوبی بهم دست می‌ده و امید به زندگیم حداقل۵۰_۶۰ در صد افزایش پیدا می‌کنه!


+ دعوت می‌کنم از:

گندم‌بانو، ن...، غ ز ل، غزل سپید،  و... (Reyhane و یاسی‌ترین هم قبلاً دعوت شده‌ن، من برای تاکید، دوباره دعوتشون می‌کنم🤭)

  • ادامه مطلب
غ ز ل بانو
۲۴ مهر ۰۰ , ۱۱:۳۸

نمیدونستم چالش راه افتاده ولی وقتی اینو دیدم و اسمم پایینش خودنمایی کرد ذوق کردم

چون چالش قبلی کمی بدجنسانه بود و منم همت نکردم انجامش بدم :))))

اما اینو حتما انجامش میدم

 

لامصب این انارا چقدر قشنگن :)))

نوش جونتون

پاسخ :

آره یادم رفته بود بیام دعوتم رو بهت ابلاغ کنم :))

منتظرم بنویسی...



جای تو هم خالی
نگار
۲۳ مهر ۰۰ , ۰۱:۳۷

منم شرکت کردم

http://neli2026.blogfa.com/post/627

پاسخ :

مرسی نگار جون. میام می‌خونم.
یاسی ترین
۲۲ مهر ۰۰ , ۲۰:۴۳

الله اکبر 😂😂😂😂 

بیا خصوصی بگو تا نمردم از فضولی

پاسخ :

😂😂😂
من و تو رو آخرش از بیان پرت می‌کنن بیرون... همه‌ش ترویج فسق و فجور، آشکارا و در خفا!😂😂😂
یاسی ترین
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۴:۵۷

بزار این بازی کثیفو ادامه بدم و باز کامنت بزارم 😂😂😂 پس چاره‌ای نداری جز اینکه زن بگیری یه زن کدبانو که از قبل برات دون کنه بزاره یخچال از سر کار اومدی بخوری 😁

پاسخ :

😂😂😂
حیف که این‌جا خانواده نشسته😂 یه چیزی می‌خواستم بگم نمی‌شه!
حامد سپهر
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۳:۳۲

نه سر راسته مترو خور هم هست:)

پاسخ :

ولی من همیشه یه راهی واسه گم شدن پیدا می‌کنم 😂
یاسی ترین
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۳:۱۹

آره بهتره عشقمون رو بی‌پرده ابراز کنیم 😂😂😂😂

 

اون چارقاچ خوردن هم خیلی لذت داره فقط میدونی اشکالش چیه؟ با وجود اینکه قسمت زیادی از اون سفیدی‌ها رو میخورم که خدای نکرده متوقف نشم، اما باز هم جلوی اون سرعتِ مورد نظر رو میگیره نمیزاره برم تو خلسه 🤣🤣🤣

 

تجریش و بازار هم خواستی بری خودم تورلیدرت میشم 😌

پاسخ :

😂😂😂


خب آخه تا بیاد دون شه معطل می‌شی🙄 خلسه😂

ای جان! گیسو رو هم من بغل می‌کنم😍
ناشناس
۲۲ مهر ۰۰ , ۱۱:۴۳

اگه تهران تشریف آوردین حتما یه سر به امام زاده صالح و رودخونه و بازارش بزنید خیلی دیدنیه:)

پاسخ :

اگه یه تورلیدر داشته باشم که گم نشم حتماً😂
یاسی ترین
۲۲ مهر ۰۰ , ۰۹:۱۰

میدونستی من عاشق اونایی هستم که عاشق عاشقان انارن؟ 😂😂😂😂 

چه عکس خوشگلی 😍😍😍😍😍😍

نوش جونت 

من واقعا جنون انار رو درک میکنم 

وای آب دار باشه و قررررررمز و به ترشی بزنه 

یخچال رفته و خنک باشه 

من یه ظرف گنده دون میکنم میزارم یخچال بعد میشینم از تو خود اون ظرف انقدر میخورم که آخراش میرم تو خلسه 🤣🤣🤣🤣

 

چشم باید چشم دل بگشایم 😁 ببینم چی میتونم پیدا کنم 

دیگه دو بار دعوت شدم زشته انجام ندم 

پاسخ :

حالا منم باید بگم می‌دونستی من عاشق اونایی هستم که عاشق عاشقان عاشقان انارن؟😂😂😂 به نظرم بیا همین‌طور به هم بگیم عاشقتم😂😍

قشنگ منم انار رو با همین ویژگی‌هایی که گفتی دوست دارم. تنها فرقمون اینه که من طاقت نمیارم دون کنم و بذارم یخچال! همین‌جور چارقاچ می‌کنم و می‌خورم!🙄🤭

چشمت سلامت. پس منتظرم🤩
یاس ارغوانی🌱
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۹:۴۶

☺️💜

پاسخ :

😘
یاس ارغوانی🌱
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۸:۴۸

من از شما ممنونم واقعا خیلی خوشحال شدم شرکت کردین☺️

 

 

شرمنده اگر باعث شد حالتون بد بشه یا باعث ناراحتیتون شد😔🌹 خیلی ممنون که اینقدر مهم بود بهم بگید چون خودم یادم رفته بود از اون😅

پاسخ :

قربونت...

دشمنت شرمنده... نه تقصیر شما که نیس. خودم روحیه‌م ضعیف شده.
اتفاقا خیلی وقته می‌خوام بهت بگم هی نشده :)
Reyhane R .
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۸:۴۷

سلام.چه انارایی (:

مرسی از دعوتت.

اگه چیز حال خوب کنی پیدا شد چشم شرکت میکنم.

پاسخ :

بفرما :)
قربونت. منتظرم
ن. ..
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۸:۱۹

:) 

آره بابا چیه روده درازی کردی تو این پست 

ما عکس انار می بینیم دیگه تا آخرشو میریم باهات :) 

پاسخ :

 :))))

دعوتی‌ها... منتظرم عکس بذاری
مریم بانو
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۴:۲۰

من این حس قشنگ و پاک و خالصانه رو به خرمالو دارم !

 

البته کمی حسم به خرمالو یه طرفه اس !

چون  قبل من نصیب اعضای شکمو و خرمالو ندیده خونه میشه ( خیلی حرصی ام داداشام سه کیلو خرمالو رو دونفری یجا خوردن)

پاسخ :

چه جالب😊
سه کیلو؟؟؟؟😃 نوش جونشون واقعا 😂


به نفعت بود خواهر من باشی. چون اصلا خرمالو دوست ندارم🤭
یاس ارغوانی🌱
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۲:۲۸

وای وای سلام سلام چقدر خوشحال شدم دیدم شرکت کردین😍

چه اناری چه دلبری😍😍

 

پاسخ :

سلام عزیزم😍
مرسی که این چالش رو برگزار کردی.



راستی من یه بدقولی‌ام تو شرکت در چالشی که قبلنا دعوتم کردی کردم 🙈 راستش نشستم بنویسم دیدم واقعا حالم بد می‌شه و نتونستم. ببخشید. 💙
غزل سپید
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۲:۱۰

همش چاله می‌کنی برامون. ایششش😑🤣

پاسخ :

این چاله که بهتر از قبلیه‌س.😶 جای تشکرته؟! 😂
حامد سپهر
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۰:۳۹

من فعلا پست نمیذارم ببخشید 

ولی اگه بخوام عکس بذارم عکسی از میدون تره‌بار تجریش و امام زاده صالح تجریش میذارم 

البته من بچه تجریش نیستم ولی انگار بخشی از کودکی من بین اون شلوغی گیر کرده و همیشه حس خوبی بهم میده

 

 

پاسخ :

خواهش می‌کنم. اختیار دارید.
اگه مایل بودید عکس رو تو فضای عمومی آپلود کنید و لینک بذارید.


من هیچ وقت تجریش رو ندیدم
حامد سپهر
۲۱ مهر ۰۰ , ۰۹:۴۹

همین حس رو نارنگی به من میده:)

پاسخ :

سارای ما هم عاشق نارنگیه.


آقای سپهر شما هم دعوتید. عکس بذارید :)
گندم بانو
۲۱ مهر ۰۰ , ۰۸:۲۲

واااااای منم دعوتمممممم 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

مرسی مرسی. 🥰♥♥♥♥

پاسخ :

عزیزم از سرعت عملت تو لبیک گفتن به دعوت ذوقت کاملا مشخصه :))) پستت رو خوندم میام نظر میذارم. 


البته می‌تونستی از حال‌خوب‌کن‌های غیرخوراکی هم بگیا :)))))
محیا ..
۲۱ مهر ۰۰ , ۰۰:۵۳

منم عاشق انارم والانم یه عالمه انار داریم چون من خییییلی دوست دارم وهرروز باید حتما انار بخورم😅

عکست برامن که واقعا حال خوب کن بود 😍

 

پاسخ :

من هم عاشق انار و هم عاشق عاشقان انارم :) انقد خوشم میاد یکی مث من عشق انار باشه :)

خدا رو شکر... حالت همیشه خوب
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan