کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

اصلا از اتاق‌هاتون بیرون نیاید دیگه!😒

از جمله نشانه‌های بارز سوت و کور و بی‌مزه شدن وبلاگ‌نویسی این که وقتی کسی که تقریباً هر روز می‌نوشته، پنج روز را در سکوت می‌گذراند، یک نفر محض رضای خدا نمی‌آید بپرسد اسب نجیبت به چند و کجایی و چه‌کار میکنی و چرا نمی‌نویسی و از دفترنویسی‌ات چه خبر و...😒🙄


آن‌قدر بهتان گفته‌ام بروید توی اتاقتان به رفتار زشتتان فکر کنید که گمانم باید کلاً همان‌جا توی اتاقتان بمانید و این همه رفت و برگشت نداشته باشید! 🤭😉😁

ن. ..
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۸:۲۳

قیافه می گیره :) 

پاسخ :

:)))
صخره نورد
۲۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۱۳

شما نگفتی ما که این همه خاطرخواهتیم چرا سراغتو نمیگیریم؟

نگفتی اینا شاید مریض شدن؟

نگفتی اینا شاید مشکلی چیزی دارن، ببینم کمکی ازم برمیاد، نمیاد؟

هی وای! هیشگی دوسمون نداره!

 

مسیر اتاق رو نشون بدم یا خودتون بلدید؟ :)))

پاسخ :

یا خدا😂
الان که اینا رو گفتی حس می‌کنم اتاق به تنهایی برام کمه! چوب و فلک بیارین!🤦‍♀️😂
آرا مش
۲۰ مهر ۰۰ , ۱۴:۵۱

سلام :))

به یه چالش دعوتتون کردم اگر دوست داشتید شرکت کنید...

ستاد منت کشی 😂😂😎

پاسخ :

سلام عزیزم.

مرسی. من عاشق چالشم. کامنت‌ها رو تایید کنم پست چالش رو می‌ذارم. :)


منت کشی😂 باعث افتخاره دعوت کردی😍
تسنیم ‌‌
۲۰ مهر ۰۰ , ۰۹:۰۷

منم هی اومدم سر زدم و دیدم ننوشتی و رفتم. نمی‌دونم چرا به ذهنم نرسید بپرسم چرا نمی‌نویسی! 🤔 احتمالا چون الان  دیفالت وبلاگا ننوشتن شده 😁

حالا واقعا چرا نمی‌نوشتی؟

پاسخ :

آره احتمالا به خاطر همینه. الان که فکر می‌کنم می‌بینم خودم هم این‌جور وقت‌ها نمی‌پرسم؛ فقط در خفا دعا می‌کنم دوباره بنویسه!🤦‍♀️😂

حرفم نمی‌اومد!😶
فاطمه
۱۹ مهر ۰۰ , ۲۳:۳۴

این جور وقتها پای یک خواستگار در میان است. زود خودت اعتراف کن 

پاسخ :

😂
ن. ..
۱۹ مهر ۰۰ , ۱۶:۵۸

منم کامنت گندم بانو 

پاسخ :

🙄
𝘈𝘺𝘭𝘪𝘯 --
۱۹ مهر ۰۰ , ۱۶:۵۱

خانم اجازه ما امروز تو فکرتون بودیما!:>

 

حالتون خوبه؟*-*

پاسخ :

عزیزم😍
فدات. شما خوبی؟
می‌تونی از اتاقت بیای بیرون :)))
غزل سپید
۱۹ مهر ۰۰ , ۱۴:۰۴

😂😂😂😂

شارمین عزیزم ما خیلی متمدنیم.به سکوتت احترام میگذاریم...

ستاد ماست مالی🤦🏻‍♀️

 

پاسخ :

😂😂😂
راست می‌گی... پاشم درها رو باز کنم همه از اتاق‌هاشون بیان بیرون خودم برم تو اتاقم به کار زشتم فکر کنم 😂😂😂😂
یاقوت
۱۹ مهر ۰۰ , ۱۱:۴۴

شارمین می دونی خیلی دوست دارم یا نه؟ نزن منو [چشمای گربه ی شرک]

یه وقتایی اصن نمی تونم کامنت بدم بنظرم خیلی لوس و بی مزه ست کامنتام و دیگه نمی دم ... یه وقتام هیجان دارم کامنت می دم دیگه زود می زنم ارسال چون یه ذره تعلل کنم پیشمون میشم و کلا حذفش می کنم  ..  گرفتی جانم :)))

پاسخ :

عزیز دلمی...
خیلی‌ام کامنت‌هات خوبه. من هر وقت اسم تو رو می‌بینم بی‌اختیار لبخند می‌زنم و پر از انرژی مثبت می‌شم.😍
یاس ارغوانی🌱
۱۹ مهر ۰۰ , ۱۰:۴۳

😁

 

با اجازه اومدم بیرون🚶‍♀️

*استیکر زبون درازی به بقیه که تو اتاقشونن و اجازه بیرون اومدن ندارن*

پاسخ :

😂😂😂
بچه‌ها یاس ارغوانی رو الگوی خودتون قرار بدید!😂
حامد سپهر
۱۹ مهر ۰۰ , ۱۰:۱۴

خانم اجازه میشه یه لحظه بریم دششویی دوباره برگردیم اتاق و به کارهای زشتمون فکر کنیم ؟:))

پاسخ :

😂😂😂
نری برنگردیا! 🙄😂
نگار
۱۹ مهر ۰۰ , ۰۹:۳۱

والا من که خسته شدم، بس که اومدم و دست خالی برگشتم:(

پاسخ :

ببخشید 🙈
گندم بانو
۱۹ مهر ۰۰ , ۰۹:۲۰

من که دیگه عادت کردم که کسی منو یادش نباشه:)

تو هم کم‌کم عادت میکنی... 🙄

 

پاسخ :

خب تو خیلی دیر به دیر پست می‌ذاری.

البته بدون که من هر از گاهی تو کامنت‌ها پشت سر تو و بقیه دوستامون که کم می‌نویسید یه غری می‌زنم! این یعنی هنوز فراموش نشدی😂
Reyhane R .
۱۹ مهر ۰۰ , ۰۵:۱۳

عجبا 😐😕😁😂

پاسخ :

والا 😂
یاسی ترین
۱۹ مهر ۰۰ , ۰۱:۱۳

به خدا امروز داشتم فکر میکردم چرا نیستی 😂😂😂😂

 

خودت برو تو اتاقت با دفترات خوش باش خیانتکار 😒😒😒😒😒

برو برو 😢

 

پاسخ :

فکر هم قبوله... بیا بیرون😂



وااااای 😂😂😂😂😂 همه‌ش دو سه تا ورق اون‌جا نوشته‌م که کلمه به کلمه‌ش آه و ناله و غرولنده🤭
مریم بانو
۱۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۳۸

والا شارمین جان خودت دریکی از پست هات خطاب به کسانی که روزه سکوت میگیرن گفتی توقع دارین چراغ دستمون بگیریم و توی بیان دنبالتون کنیم؟ (تقریبا همچین چیزی)

 

:) ولی درکل یجوری شده که آدم میاد بنویسه دلش میگیره ازاین سردی میخواد دیگه ننویسه بازم دلش میگیره از حرف های تلنبار شده سر دلش 

 

 

پاسخ :

پاسخ دندات‌شکنی بود 😂
البته من منظورم اونایی بود که واسه همیشه میرن.



آره واقعا... می‌فهمم چی می‌گی 😢
یاس ارغوانی🌱
۱۸ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۵

خانم اجازه؟!

من خودم چهار روز نبودم همین الان اومدم😢

ولی واقعا به یادتون بودم که چرا پست نمی‌ذارید😀

پاسخ :

تو که کلا وب عوض کن، اسم تغییر بده، برو، بیا...🤭

قبوله بیا از اتاقت بیرون😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan