کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

دانشگاه آزاد 😒

دانشجوی دانشگاه آزاد خوراسگان بودم! نمی‌دانم چه مقطعی. اتفاق‌هایی افتاد که باعث شد به کلاسم نرسم؛ نمی‌دانم چه اتفاق‌هایی. یعنی در خاطرم نیست. انگار جایی رفته بودم که تا برگردم دانشگاه دیر شده بود.


یکی که نمی‌دانم که بود، بهم پیشنهاد داد بروم در یکی دیگر از واحدهای دانشگاه آزاد و سر همین کلاس بنشینم تا غیبت نخورم. یک جوری بود که انگار همه‌ی واحدها به هم وصلند و یکی محسوب می‌شوند.


اولش گفتم: "کفش‌هام نیست؛ چه جوری برم؟!" یک جفت دمپایی انگشتی زرشکی پوشیده بودم، بدون جوراب. این طوری که نمی‌شد رفت دانشگاه! همان کسی که پیشنهاد داده بود گفت: "کفشات رو گذاشتی تو کیفت." درست می‌گفت. اسپورت‌های خاکستری بدون بندم روی همه‌ی وسایل داخل کیفم بود، بدون نیاز به گشتن، پیدا می‌شد!


رفتم بیرون. همان‌جا، صف سرویس دانشگاه آزاد بود؛ یک صف چند متری! حوصله‌ی ایستادن در صف نداشتم. گفتم: "ولش کن؛ نمی‌رم. اینا حضور و غیاب که براشون مهم نیس! مهم اینه شهریه بگیرن که من شهریه‌م رو پرداخت کردم. دیگه چه فرقی می‌کنه سر کلاس برم یا نرم؟!" خوشحال و شاد و خندان رفتم خانه!😐



+ لازم که نیست بگویم خواب بود؟!

خودت باش
۲۷ مهر ۰۰ , ۱۶:۱۳

خوابات منو کشته..

پاسخ :

😂🤭
الهه
۲۳ مهر ۰۰ , ۰۶:۲۲

سلام .من تعبیر خواب نمیدونم ولی از کسی که تعبیر میدونه شنیدم دمپایی نمادی از همسره .وفکر میکنم واران هم همین تعبیر کردن .

پاسخ :

سلام.
بله منم شنیدم.
فاطمه
۱۱ مهر ۰۰ , ۱۶:۱۲

عزیزم من کمی تعبیرخواب بلدم..یااینطوری فکرمی‌کنماگه خواب دیدی که گفتن کفشات تو کیفته یعنی راه ومسیردرست زندگیتومیدونی ولی هنوزازش استفاده نکردید.

کفش انتخاب یه مسیر درسته اتفاقا خواب بی معنایی ندیدی دانشگاه بودن و درس خواندن و..همه بامعنا هستن حتی اگه جای عجیبی باشه شاید از جایی که انتظارش و نداری بهت راهنمایی میرسه. دیدی که توخواب توکلاس شرکت نکردی ولی بعدش خیالت راحت بود که مشکلی پیش نمیاد

 

 

 

پاسخ :

چه جالب...
اتفاقا من زیاد خواب کفش می‌بینم. خیلی وقت‌ها تو خوابم دارم دنبال کفش‌هام می‌گردم و یه لنگه یا هر دوش رو پیدا نمی‌کنم. یا این که کفش جدید و خیلی خوشگل خریدم. یا کفش‌هایی که سال‌ها پیش داشتم رو تو خواب دوباره پوشیدم و...
مهربانو
۰۴ مهر ۰۰ , ۱۴:۰۹

من قبلنا پر از این خواب ها بودم مثلا یه جا گیر بودم تلفن پیدا میکرم شماره گیرش ایراد داشت

پاسخ :

انگار همه‌مون از این خواب‌هایی که توش سردرگمیم داریم...
یاسی ترین
۰۴ مهر ۰۰ , ۱۲:۱۰

بابااااا خوب شواهد داره میگه 🤣🤣🤣🤣

پاسخ :

تو کلاً اعتقادی به فروید نداری؛ نه؟!😒😂😂😂
واران ..
۰۴ مهر ۰۰ , ۱۲:۰۹

آخه نمیدونستم شما هم خواب تعریف میکنین تو پست ها :دی

یعنی گفتم بعیده خوابتو اینجوری تعریف کنی :دی

ولی خب باز مطمئن نبودم که تقلب خیلی کارساز شد :دی 

خانم اجازه 

اجازه خانم

همیشه اوپن بوک برگزار کنین 😅😀

 

 

 

+

پس مبارکه :دی

من همیشه کفش هام رو گم میکنم تو خوابام :دی😅

ممنونم :*

 

 

++

استاد فرهیخته  خدا قوت ❤

خیلی هم عالی ^__^

 

پاسخ :

تازگی شروع کردم😁
همیشه اپن‌بوک📖📖📖

نکنه داری یه تعبیری می‌کنی از کفش؟!🤦‍♀️😂

فدات... مرسی
مونا
۰۴ مهر ۰۰ , ۱۲:۰۶

من هم از این خواب ها زیاد می بینم....خواب هایی که راه پله ها تمام نمی شوند،وضو گرفتن ها هی غلط از آب در می آید،نماز خواندن ها بی پایان اند،

برای من حکم کابوس را دارد....چه خوب که شما در خواب هم توانستید خوشحال و خندان رها بشوید!

پاسخ :

خواب‌های من معمولاً دیر رسیدن به کلاس یا غیبتم سر کلاسه؛ چه در نقش استاد چه دانشجو! فکر کنم آه دانشجوهایی که به غیبت‌ها و تاخیرهاشون گیر دادم پشت سرمه😂
یاسی ترین
۰۴ مهر ۰۰ , ۱۱:۳۵

به‌به جنس ناب و ساقی معتبر👌😁

 

استاد چقدر قالبت خوبه 😍😍😍 مبارکه 

پاسخ :

تو هیچ فسق و فجوری نتونستی به من بچسبونی از این ساقی و جنس کوتاه نمیای! 😂😂😂

مرسی عزیزم😍😍😍
صـَ ـبا
۰۴ مهر ۰۰ , ۱۰:۵۶

من یه خواستگاری داشتم که باباش تو خوراسگان یه کاره‌ای بود😂

پاسخ :

خاطراتت تداعی شد 😁
حامد سپهر
۰۴ مهر ۰۰ , ۰۹:۴۱

کسی که بخواد بپیچونه دنبال بهونه میگرده ولی کسی که بخواد بره با همون دمپایی انگشتی زرشکی بدون جوراب هم میره:))

پاسخ :

والا 😂 واقعا دنبال بهونه بودم نرم. اخرشم پیدا کردم!
رویا
۰۴ مهر ۰۰ , ۰۸:۵۶

از دمپایی زرشکی انگشتی کامل مشخصه خواب بود .

پاسخ :

😁
ولی واقعا این دمپایی رو دارما🤭
واران ..
۰۴ مهر ۰۰ , ۰۸:۳۵

راستی قالب جدید وبلاگت مبارک 🌸

اول گفتم اشتباه اومدم لابد :))

بعد دوباره رفتم بالای صفحه رو دیدم که عه درسته :دی

 

 

+

آغاز سال تحصیلی جدید هم بر شما استاد فرهیخته مبارک باد 🌸🌸

پاسخ :

مرسی 🤩 گفتم از این سوسول‌بازی‌های پاییزانه دربیارم قالبم رو با فصل ست کنم😁


ممنون عزیزم. این استاد نافرهیخته مظلوم سه هفته‌س سال تحصیلیش آغاز شده 😬😖
واران ..
۰۴ مهر ۰۰ , ۰۸:۳۲

سلام 

اولش گفتم خوابه :دی

یعنی عنوانت یه کم تابلو پست رو بیشتر نشون می داد :دی 

بعد گفتم امکان نداره بذار ادامه بدم :دی

بعد گفتم نه بابا خوابه بیا تقلب کن پایین صفحه رو نگاه کن :دی 😅

اومدم پایین رو دیدم  😉😅😂

تقلبی آشکار :دی

 

 

خیره ایشالا 

ولی کفش  رو بلاخره پوشیدین ؟!:دی

 

پاسخ :

سلام عزیزم.

چرا گفتی امکان نداره؟ 🤭
تقلب مجاز بود. اصلا اپن‌بوک برگزار کردم 😁

سلامت باشی.
بله پوشیدم. ولی کفش فقط بهونه بود برای پیجوندن کلاس!🙈
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan