کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

۴۰ سال بعد...

هدی، دخترخاله‌ای که همبازی بچگی‌ها و دوست نوجوانی تا الانم است، همان کسی که قبلاً برایتان تعریف کردم که سال ۷۵، در نقش سوباسا ازارا و تارو میثاکی برای هم نامه می‌نوشتیم خواب دیده است:

۴۰ سال بعد است و دور از جان همه باشد، کل فامیل ما به ملکوت اعلی پیوسته‌اند (حتی بچه‌های خودش که الان کوچکند!). نه این که اخیراً دست به مرگ فامیل ما خوب شده است، در خواب هم همه مرده بوده‌اند به جز من و هدی که دو پیرزن فرتوت و فقیر و گرسنه و کارتن‌خواب بوده‌ایم و هیچ‌کس را نداشته‌ایم!


تا این که ناگهان تصمیم می‌گیریم برویم پاکستان پیش داداش‌آرتین من! آرتین با همسرش و آرتمیس (که اسم دیگری داشته و ۵_۶ ساله بوده) و یک دختر ۲_۳ ساله، در پاکستان زندگی می‌کرده و جزء ثروتمندترین‌های دنیا بوده! ما هم به او پناه می‌بریم تا از گرسنگی نمیریم! حالا این که با آن همه دربه‌دری و فقر چه‌طور خودمان را از اصفهان به پاکستان رسانده‌ایم، خدا می‌داند!


در خانه‌ی آرتین به شدت از ما استقبال و پذیرایی می‌شود و مخصوصاً همسرش خیلی خیلی هوای خواهرشوهر را دارد و با ما خوش‌رفتاری می‌کند. آرتین هم به شدت زن‌ذلیل بوده است و کلاً هر چه خانمش می‌گفته اطاعت می‌کرده 😂


در نهایت بعد از چند روز پذیرایی از ما دو تا پیرزن، آرتین و همسرش یک عالم غذا و یک الماس گران‌قیمت بزرگ در چمدان‌های ما (که دو تا جعبه‌ی مقوایی خالی بوده است!) می‌گذارند و ما را روانه‌ی کشور خودمان می‌کنند تا سالیان دراز به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنیم!😂😂😂

  • ادامه مطلب
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ شهریور ۰۰ , ۱۳:۵۷

یاد فیلم شبی که ماه کامل شد افتادم

پاسخ :

فیلمش رو ندیدم ولی متوجه منظورتون شدم :)
بانوچـه ⠀
۲۲ شهریور ۰۰ , ۱۲:۴۱

من عاشق دنیای بی حد و مرز خواب‌ها هستم :))

لامصب سوژه کتاب و فیلم میشن در حد عالی

پاسخ :

منم همین‌طور. تازگی علاقمند شدم به طور تخصصی در مورد خواب دیدن بخونم.
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ شهریور ۰۰ , ۱۰:۰۴

احیانا الناز شاکردوستم باهاتون همسفر نبود در مسیر پاکستان؟

پاسخ :

نه 😂😂😂
حامد سپهر
۲۲ شهریور ۰۰ , ۰۹:۴۷

فقط آخرش عروس خانم زهرش رو به خواهر شوهرها ریخته‌ها با اون جعبه های خالی:)))

پاسخ :

نه اون جعبه خالی‌ها چمدون سفر خودمون بوده. عروسمون پرشون کرده :)

+ هدی خواهرشوهرش نیست؛ دخترخاله منه. البته یه حس خواهرشوهرانه‌ای هم داشته 😁 چون قبل این که به این‌جاهاش برسیم گفت اخر خوابم خوب نبود. بعد که تموم شد می‌گم خب آخرش که خوب بود. می‌گه نه آخه رفتیم زیر بار منت عروس 😂😂😂😂
صبا ..
۲۲ شهریور ۰۰ , ۰۳:۴۶

بیشتر شبیه انیمیشن بود، فقط غول و پری کم داشت و گرنه الماسش حتی بجا بود😃😄

پاسخ :

خیلی خوب بود کامنتت😂😂😂
غزل سپید
۲۲ شهریور ۰۰ , ۰۱:۴۹

🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

ووای عالی. به هدی بگو عزیزم شما فقط خواب ببین. یکم تلاش کنه می‌تونه فیلم نامه بنویسه ...😂😂😂

حالا چرا گرسنه؟ چرا کارتن خواب؟

الماس آخه...وااای عالی

 

 

پاسخ :

😂😂😂😂
آره واقعا... حتما بهش می‌گم :)))

اخه دو تا پیرزن تنها و بی‌کس، کارتن‌خواب می‌شن دیگه. فکر کنم هیچ ارثی هم برامون نمونده بوده. ولی پس‌انداز و حقوق بازنشستگی‌مون چی؟! منو به فکر بردی غزل 😂😂😂
الماس اوج محبت یه عروس به خواهرشوهرش بوده!😂
یاسی ترین
۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۳:۱۷

واااااایییییی عالی بود 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

پاسخ :

😂😂😂😂
ما یه ژن خواب خاص دیدن داریم از مامان‌بزرگم و خواهراش به ارث رسیده 😂😂😂
خودت باش
۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۳:۰۴

من عاشق خوابت شدم پیرزن فرتوت گرسنه...

پاسخ :

خواب هدی‌س‌ البته.
خودمم انقد دوسش دارم هی تو ذهنم برا خودم مرورش می‌کردم 😂😂😂 دیگه گفتم بنویسمش یادم نره.
آرا مش
۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۲:۱۴

احتمالا فیلم یوزارسیف ندیده بودند شبش😂😂 از پاراگراف آخر احساس اون فیلم اومد تو ذهنم...

 

+ گفتم شاید دوباره در خانه برادرتان میخواهد خیانت چکه کند ولی گویا همسرشان هوای خواهرشوهر را داشته اند😂😂

پاسخ :

😂
هر کسی به فیلمای یه ملت نسبت داده 😁 

+ 😂 ببین من چه جذبه‌ای دارم که زن‌داداشم تو خواب بقیه هم هوامو داره! 😂😂😂
ن. ..
۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۱:۵۷

😲😄😄😄😄😄

پاسخ :

😂😂😂
آبان ...
۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۱:۴۵

شبیه انیمیشن ها ژاپنی بود چرا 😁

پاسخ :

😂
یاسی می‌گه فیلم هندی دیده بوده😁
Reyhane R .
۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۱:۴۱

عجب خوابی! 🤭🤪🤪🤪

پاسخ :

انقد موقع تعریف این خواب خندیدیم که نگو 😂
یاسی ترین
۲۱ شهریور ۰۰ , ۲۱:۳۶

یا ساقیشون مورد اعتماده 😂😂😂😂😂

یا شب قبل خواب فیلم هندی دیده 😁

پاسخ :

😂😂😂
تو هم مث خواهرای منی! وقتی خواب عجیب و غریب می‌بینم یا می‌گن شب زیاد خوردی سر دلت سنگین بوده یا می‌گن قبلش فیلم دیدی! 😁 البته یکیشون که بی‌ادبه می‌گه می‌خواستی پاشی سرت رو بذاری به جای .... و بخوابی! 🙈🙈🙈
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan