کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

میشه گفت دیدار وبلاگی! (۵)

همان کسی که در وبلاگش پست‌های کوبنده‌ی منتقدانه می‌گذارد و  این‌جا برای پست‌های غیرجدی من کامنت‌های طولانی به قول خودش خودشیفتگانه می‌نویسد و آن‌قدر کوتاه نمی‌آید که مرا مجبور می‌کند بفرستمش به اتاقش تا به رفتار زشتش فکر کند و حتی از همان پشت در اتاقش، تا سر حد مخ‌سوختگی ما، به نوشتن کامنت‌های منتقدانه یا کنجکاوانه‌ی دقیقش ادامه می‌دهد، در دنیای واقعی، آن قدر مظلوم و معصوم به نظر می‌رسد که شک می‌کنی واقعاً خود خودش باشد



+ اگر حدس نزدید چه کسی را می‌گویم، این‌جا است.😊



  • ادامه مطلب
غ ز ل بانو
۱۲ شهریور ۰۰ , ۲۳:۴۳

شارمین فعال

واقعا همه مون یک جورایی ناخودآگاه نو فضای وبلاگ کمی متفاوتیم

حالا یه موقع هایی هم خیلی متفاوتیم :))

پاسخ :

😊
الان یه مرور روی ۴ دیدار وبلاگی قبلی کردم و به نظرم همگی‌شون همونایی بودن که تو وبلاگ هم هستن. محمدحسین هم خودش قبلا گفته بود تو دنیای واقعی کم‌حرف‌ و خجالتیه؛ عکسش رو هم دیده بودم ولی تو عکس انقد مظلوم و معصوم به نظر نمی‌اومد که تو واقعیت بود! 

تو رو حس می‌کنم ببینمت میام می‌نویسم این غ ز ل رو این‌جوری آروم و احساساتی نبینید! یه موجود شر و شیطونیه که دومی نداره 😂
غزل سپید
۱۰ شهریور ۰۰ , ۲۲:۰۱

من همون اول درست حدس زدم...درود بر خودم

پاسخ :

دررررروووووودددد💐💐💐😊✔
محمد حسین
۱۰ شهریور ۰۰ , ۱۲:۵۴

بله مظلوم و معصوم و خجالتی که خوبه مردم و حتی آشنایان هر کدوم یه تعبیری دارن که درجاتی داره :))

فکر کنم یه همچین چیزی باشه ولی مسأله گفتاری و نوشتاری نیست. چون توی گفتار هم من خیلی ید طولایی دارم. مسأله ارتباطه، این را میشه یه جور اوتیسم اکتسابی بهش گفت یا اختلال آدم ندیدگی. 

برای اون سخنرانی هم باید با کسی خیلی آشنا بشم مثلا شاید بعد یه سال پیاپی و بعد حس کنم درکم میکنه اگر ببینم نمیفهمه مثل موارد زیاد اقوام و دوستان سعی میکنم برم به همون حالت قبلی.

البته با اون تعداد محدود هم فقط حرف منطقی نمیزنم ولی یه طور خاصی مثل همین وبلاگ که البته اون مال مراحل بعدشه. وبلاگ خاصیتش اینه که دیگه ارتباط به اون شکل توش مطرح نیست.

البته ارتباط واقعا یه بحث جدا از زبانه و همون زبان هم باید قابل فهم باشه.
یکی از بچه ها که حرفای منو با دوستم میشنید بعد یه مدت که آشنا تر شده بودیم میگفت من فکر میکردم ادا درمیاری.

چند بار هم که تست گاردنر دادم هر بار بیشترینش کلامی بود و تقریبا کمترینش بین فردی.

پاسخ :

هر کسی از ظن خود... :)

اختلال آدم‌ندیدگی 😂😂😂😂


خب می‌دونی منم این طوری هستم که طول می‌کشه به کسی اعتماد کنم و یه سری حرفا رودبزنم. ولی ارتباط سطحی و معمولی رو به سرعت می‌تونم برقرار کنم. اینا همه، حالاتی از درون‌گراییه.


چرا فکر می‌کرد ادا درمیارید؟! 😂 همه‌ش حرفای منطقی و خودشیفتگانه بود؟ 🤭


کلا شکل ارتباط وبلاگی خیلی متفاوته از همه‌ی شکل‌های ارتباطه. انگار خو وبلاگ یه دنیای دیگه برقراره.



چه جالب، اخه کلامی و بین‌فردی خیلی همپوشانی دارن. معمولا ارتباط معنادار بینشون هست. 





حامد سپهر
۱۰ شهریور ۰۰ , ۱۲:۰۷

همشهری هستن؟

پاسخ :

بله
محمد حسین
۰۹ شهریور ۰۰ , ۲۳:۵۴

سلااام

منو میگن :)) الآن دماسنج خودشیفتگی ام دیگه میترکه

دقیق که نگاه میکنم خودم هم باورم نمیشه، واقعا من کی ام؟ فکر کنم شخصیت های زیاد تجزیه شده ای دارم که خودم هم نمیدونم

ولی این که خودشیفته است بهتر از همه است و اون که خجالتیه سلطانه

پاسخ :

سلام
:))
جدی من انتظار این حجم از مظلومیت رو در شما نداشتم. حالا تا یه حدی رو چرا. ولی تا این حد رو نه.😂 شاید شخصیت نوشتاری و شخصیت گفتاری‌تون فرق می‌کنه! 🙄 البته خودتونم قبلا یکی دو بار گفته بودید که تو دنیای واقعی در این حد برون‌ریزی افکار ندارید، ولی من به معنای مظلوم و معصوم بودن تعبیر نمی‌کردم!


اتفاقا خجالتی بودن زیادتون رو می‌خواستم اشاره کنم تو پست. ولی فکر کردم شایدم چون اولین بار بود با هم مواجه می‌شدیم این خجالته تا یه حدی هم طبیعی باشه. 😊
واران ..
۰۹ شهریور ۰۰ , ۲۱:۴۸

خدایی خیلی خووب بود 😅

من تو پنل بودم ستاره پست پایین تون روشن بود اون رو یک کم با تاخیر زدم البته عادت دارم همیشه وبلاگ رو میزنم میام داخل وبلاگ ها 

 دیگه ریفرش دوباره هم نکردم 😅

بعد اومدم بدون اینکه عنوان رو ببینم پستت رو خوندم 😅😅😁

ببین هی میگم خب کجای این پست خاطرات یه عمه بود 😂😁😀

بعد رفتم لینک رو دیدم گفتم لابد برادرزاده تون  رو معرفی کردین 😂😂😂

که وبلاگ داره اینا 😂😂

وای شارمین (جان)  بخدا هیچوقت این شکلی نشده بود 😂

بعد دوباره که برگشتم دیدم این پست دیدار وبلاگی بوده پست پایین خاطرات یک عمه است😂

حدس من کجا حدس باقی دوستان کجا 😀😀

 

 

+

سلام 

تا باشه از همین دیدارهای وبلاگی 

خیلی هم عالی :)

 

پاسخ :

واران 😂😂😂
تا تو باشی پست‌های منو با تاخیر نخونی 🤦‍♀️😂

ولی خودمونیم چه‌قدر سردرگمی کشیدی تا بالاخره دستت اومده چی به چیه‌ها! خدا قوت! 👐




سلام عزیزم.
مرسی 😘
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan