کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

منظورش چی بود به نظرتون؟! 🙄

خانمی که با نوبت قبلی برای مشاوره تلفنی تماس گرفته بود، همان بِ بسم ا... گفت: "خانم دکتر! من تو این یه سال با بیش‌تر از ده تا مشاور حرف زده‌م و فایده نداشته. ولی بازم وقتی خواهرم شما رو بهم معرفی کرد، گفتم جهنم! حالا به این یکی هم زنگ می‌زنم!" 🤪😱


موقع خداحافظی، گفتم من حتما باید با همسرتون هم حرف بزنم. گفت: "فایده نداره." بعد تعریف کرد که تنها باری که همسرش حاضر شده با او به مشاوره برود،چه‌قدر بی‌فایده بوده است و اضافه کرد: "اون هم حج‌آآآقا بود هم دکترا مشاوره داشت هم دکترا روان‌شناسی... خیلی‌ام باسواد بود... تو حوزه هم درس می‌داد... دیگه بالاتر از اون که نیست! حرفا اونم فایده نداشت"! 🙄 هزار بار هم تاکید کرد که "بالاتر از اون که نیست!" 😂


حالا من که به خود برنداشتم؛ ولی فقط مانده بود بگوید: "حالا شما یه راهکاری چیزی بدید تا بعدا ببرمش پیش یه مشاور حسابی!" 


یاسی ترین
۰۸ مرداد ۰۰ , ۱۴:۱۳

کار خاصی ندارم 😁 میخواستم بگم رمز پست جدید شامل حالم میشه یا نه 😸

پاسخ :

یاسی 😐
با این سوالت حقته از ارث هم محرومت کنم چه برسه از رمز 😂😂😂
اینستا برات می‌فرستم😘
Reyhane R .
۰۸ مرداد ۰۰ , ۱۲:۲۵

رمز برای منم هست یعنی؟🤔😅

پاسخ :

خودت چی فکر می‌کنی؟!!! :))))
تو واتساپ برات می‌فرستم
محمد حسین
۰۸ مرداد ۰۰ , ۱۲:۱۰

سلااام. عید شما مبارک

من رمز میخوام لطفا. ما غیر از وبلاگ توی اینستا هم در ارتباطیم.
 

پاسخ :

سلام.
عید شما هم مبارک.
همون اینستا براتون می‌فرستم.
یاسی ترین
۰۸ مرداد ۰۰ , ۱۰:۳۷

خانم دکتر شما چرا نظر خصوصی یا بخش ارتباط با من ندارید 😁😁😁😁

کجا درگوشی حرف بزنیم؟

پاسخ :

انقد منو تحت فشار بذارید تا دوباره نظر خصوصی رو فعال کنم! :)
بیا اینستا گوشم با توئه :)
بانوچـه ⠀
۰۵ مرداد ۰۰ , ۱۱:۳۹

خدای من :))

کم مونده بود پول تلفنش هم ازتون بگیره بابت اینکه وقتش رو تلف کرده

پاسخ :

والا 😂
یاسی ترین
۰۵ مرداد ۰۰ , ۱۰:۴۷

ای وای 🤣🤣🤣🤣🤣

 

من اصلا نمی‌فهمم این حضرات و آقایون چرا قاطی روانشناسا و مشاوران شدن😑😑😑😑

پاسخ :

😂😂😂

منم نمی‌فهمم حقیقتا 😦
soofi ae
۰۴ مرداد ۰۰ , ۲۳:۴۳

به به خانوم دکتر چه خوشحال شدم اینجا پستتون رو خوندم:)

اگر زمان داشتین خوشحال میشم باهاتون خصوصی صحبت کنم درحد چندتا سوال 

من دانشجوی روانشناسی هستم وسوالاتمم درحد درس وکنکور وکارهست

درهرصورت اگر امکانش نبود هم فدای سرتون:)💐💐

پاسخ :

زنده باشی.
کامنت بذار تایید نمی‌کنم جوابش رو وبت می‌نویسم. :)
خودت باش
۰۴ مرداد ۰۰ , ۲۳:۳۱

من  مشکلم اینه که چرا ما عمه ها فحش بارون میشیم! دیگه این رسالت خطیر رو بسپاریم به خاله و زندایی و...

پاسخ :

یاد اون شعر "من عمه‌ام اعتراض دارم" افتادم 😂
چه فرقی می‌کنه؟! خاله هم هستیم. اصلا فکر کن وقتی عمه فحش‌بارون می‌شه، منظور، عمه‌ی خواهرزاده‌هاست 😂😂😂
تیلوتیلو
۰۴ مرداد ۰۰ , ۱۴:۳۳

یه عالمه پست نخونده بودم که همه را با هم خوندم

کلی هم بهم چسبید

فهمیدم از تولدت هم جا موندم

توی مرداد میشه گفت تولدت مبارک تیرماهی جان؟

نه دیگه خیلی بی مزه میشه

بهرحال خوندنت عین همیشه کلی حس و حال بینظیر به آدم میده

 

پاسخ :

مرسی تیلو جان. لطف داری...

من گفته بودم اگه استقبال بشه، تولدم رو تا آخر تابستون تمدید می‌کنم 😂
ربولی حسن کور
۰۴ مرداد ۰۰ , ۱۲:۱۴

سلام

حتی اگه دکترا هم نداشت همین که حج آقااا بوده یعنی مقامش خیییلی بالا بوده

پاسخ :

سلام.
اون که بله :/   
:)
نگار
۰۴ مرداد ۰۰ , ۰۴:۵۱

😑

پاسخ :

:/
غ ز ل بانو
۰۴ مرداد ۰۰ , ۰۰:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ***

****

*****

***** *** ***** ***** ** **** * ***** **** ** ** ** **** ** ***

*** ** * ***** **** ** *** **** * ***** ** *** ***

*** ***** **** ***** ***** *** **** ***** ** ******

* **** ** ***** *** **** ****

** ******* **** ***** **** ***

*** ****** **** ***** **** * *** ****

* *** **  ** ** ****** *** *** *** ***** *** ******* *** ** ** **** **** * ****** *** **** **** ** ***** ****

* ** **** ***** ** ** **** **** *** ** **** ** ****** *** ** ** ****** ***

**** **** **** ** ****

****** ***** * ********* ** **** *****

*** **** *** *** ***** *** *** *** *** 

****** ** *** ** **

*** **** *******

 

پاسخ :

سلام عزیز دلم.
چشم چشم.
ببخشید.
ان شالله امشب از کلینیک که برگشتم :))
خودت باش
۰۳ مرداد ۰۰ , ۲۳:۵۵

عمه تراپی؟؟؟؟

منم حج آقا وا رو قبول ندارم!

پاسخ :

یعنی همون حرفایی رو می‌زنن که عمه و خاله و مادربزرگ آدم هم می‌گن!
محمد حسین
۰۳ مرداد ۰۰ , ۲۱:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

این یکی خیلی واضحه همین یه نمونه هست ازش: *****، البته از این آخوندهای جدید نیست، واقعا دکتره ولی کاش نبود.

 

توضیح پیرو اون نظرات زیاد قبل: اونا که اون دفعه ذکرشون رفت ****** و ****** قرار بود یکیشون را به عنوان مشاور انتخاب کنم چون دکتر ***** گفت برای کارای روش تحقیق از من نپرس که ****** قبول نکرد و ****** قبول کرد. استاد راهنمام که همون ***** بود قبلا نگفته بودم؟ گفته بودم. من خودم ******* را میخواستم (البته ******* که کلا استعفا داد. نمیدونم دانشجواش چی شدن) ولی ***** را بهم دادن و داستان این که نه درست کمک میکنه و نه کسی حرفش را قبول داره. اون موقع که این طور عجیب استاد تعیین کردن خانم ***** پژوهش بود اصلا نمیدونستن چطور استاد راهنما معین کنند، حالا مدیر گروه شده ****** اومده پژوهش با این که دو تاشون خوبن کلا خیلی اذیت میکنن دلیلش هم اینه که اول به فکر رفاه استادان بعد دانشجو، میخوام برم به خود دکتر ***** بگم. مثلا میگن باید اول عنوان دقیقتون توی شورا که ماه یه باره جلسه اش تصویب بشه بعد پروپوزال بنویسید. حالا اگر موضوع شما بعد جلسه آماده بشه یا توی یه جلسه بهش نرسن یا رد بشه میره کارتون تا ماه بعد :/

پاسخ :

بالاخره من یه سنی ازم گذشته فراموش می‌کنم :)))

ن استعفا داده حتما دانشجوهاش رو بین سایر همکارهاشون تقسیم کردن. زمانی که من دانشجو دکتری بودم یکی از اساتید گروه برنامه ریزی درسی به رحمت خدا رفت، همین کار رو کردن.

آره دقیقا همین طوره که برای دانشگاه، اساتید مهمتر از دانشجوهاست. چون اساتید 30 سال ور دلشونن. ولی دانشجو دیگه اگه مث من خیلی سریش باشه و دل ازشون نکنه، فوقش 14-15 سال باهاشونه. :)

بله به نظرم خوبه برید صحبت کنید هر چند در عمل ممکنه نتیجه‌ی خاصی نداشته باشه ولی بالاخره گفتنش بهتر از نگفتنشه.


پشمآلِ پشمآلو
۰۳ مرداد ۰۰ , ۲۱:۱۲

دقیقا مصداق همین جوکه بوده:))

مامان بزرگم خیلی مریض بود
و در ضمن دکتری که همیشه میره پیشش مطبش باز نبود
به هزار زحمت راضیش کردیم بره پیش یه دکتر دیگه
وقتی رفتیم داخل، معاینه که تموم شد مامان بزرگم گفت:
آقای دکتر یه چیزی بنویس فعلأ خوب بشم
تا چند روز دیگه برم پیش یه دکتر درست حسابی .
۷سال درس خوندشُ شست مثل رخت پهن کرد رو بند!

پاسخ :

آره ولی واقعا منظورش این نبودها! خودش گفت جلسه بعدی رو حضوری میاد و دو تا نوبت رزرو می‌کنه تا دو تا بچه‌هاش رو بیاره.

:))))
هانی هستم
۰۳ مرداد ۰۰ , ۱۸:۴۲

:|

پاسخ :

:/
مامانی ...
۰۳ مرداد ۰۰ , ۱۷:۴۴

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

سلام خواننده ی جدید هستم

خیلی جالب بود این پستتون😅😅😅😅😅

پاسخ :

سلام.
خوش اومدی 😊
مرررسی 🌺
ن. ..
۰۳ مرداد ۰۰ , ۱۶:۲۱

عزیزم به خودت نگیر 

به کل انسانها و مشاورها بگیر 

چرا مشاوره به اندازه ای که تبایغ میشه فایده نداره خدایی؟ 

پاسخ :

من گذاشتم به حساب این که خانمه یه سادگی خاصی تو وجودش بود و کاملا بی‌منظور می‌گفت‌.


اتفاقا مدت‌هاست تو فکرم یه پست در مورد جمله‌ی آخر کامنتت بنویسم. امیدوارم به پست‌های نوشته‌نشده‌ی قبلی نپیونده!
محمد حسین
۰۳ مرداد ۰۰ , ۱۵:۱۷

سلااام

بعضیا همین جوری اند، دکتر رو (کسی که زیاد پیش دکتر میرود) هستند. یه استادا ما میگفت قبولشون نکنید.

مگه میشه هم دکتری روانشناسی هم دکتری مشاوره، اصلا به چه درد میخوره؟

میخواسته قمپز در کنه.

تو حوزه؟ :))

نکنه دکتر "ک" را میگفته؟ :)) البته اون حج آقااا نیست حج آقاست. خیلی وقته حوزه را ترک کرده ولی دلش هنوز همونجاست. توی اون سری قبل ذکر مشاور و اینا رفت ولی ذکر استاد راهنما نرفت.

جمله آخر :)))

پاسخ :

سلام.
معمولا این دکترروها، بیش‌تر دنبال درددل و معجزه هستند تا درمان‌.

خانمه داشت اغراق می‌کرد که بگه خیلی آدم بزرگی بوده. حتی ممکنه فقط مدرک حوزه داشته ولی مثل خیلی از حوزوی‌های دیگه کار مشاوره تربیتی و خانواده و... هم انجام می‌داده. من به شخصه اصلا و ابدا این‌طور مشاورها رو قبول ندارم و حتی گاهی دیده‌م که صرفا عمه‌تراپی میکنن.

می‌گم من این حروف الفبا رو قاطی می‌کنم یادم می‌ره کیو می‌گی! 🤦‍♀️ اسم کامل بنویس خودم سانسور می‌کنم. 😌
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan