کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

یک دل، حواس جمع مرا تار ومار کرد...

کل موبایلی‌های این خیابان و آن یکی خیابان را زیر پا گذاشتم و از تک تک فروشنده‌ها پرسیدم: 

"گارد فلان مدل گوشی را دارید؟" 

و تک تکشان طوری نگاهم کردند که انگار من از عصر پارینه‌سنگی آمده‌ام.😕

حتی بعضی‌هایشان، چشم‌هایشان گرد شد؛ 😳

یک نفرشان نیمچه‌پوزخندی زد که من گذاشتم به حساب بی‌تربیت بودنش.😒

و یک نفر دیگر هم گفت: 

"همون‌وقتاشم گارد این گوشی نبود؛ چه برسه به الان". 😦

در دلم گفتم: 

"چه‌قدر بدم میاد از فروشنده‌هایی که وقتی یه چیزی رو خودشون ندارن می‌گن کلا نیست!" 😠

زنگ زدم آرتین که مدل گوشی‌اش عین خودم بود. گفت: 

"الکی می‌گه. برو فلان مغازه من خودم تا حالا ۵_۶ تا گارد ازش خریدم کلی هم تنوع داره." 😌

ولی فروشنده‌ی آن مغازه هم تعجب کرد و گفت: 

"ما اصلا از سونی چیزی نداریم."😲

با ناامیدی از مغازه خارج شدم و بعد اولین جرقه در ذهنم زده شد: 

"سونی؟! گوشی من که سونی نیست." 🙄

و این‌جا بود که پرده‌ها از جلوی چشم‌هایم کنار رفت و متوجه شدم به دلیل نامعلومی، به آن همه آدم، مدل گوشی قبلی‌ام را گفته بودم که حدود ۵ سالی می‌شد که دیگر نداشتمش!😳😳😳😳


راستش را بخواهید آن لحظه آن قدر از دست خودم عصبانی شدم و حرص خوردم که اصلاً نمی‌توانستم برای کسی تعریف کنم چه سوتی داده‌ام و فکر می‌کردم هیچ‌وقت هم نمی‌گویم!😡 ولی امروز برای خواهرها و داداش تعریف کردم و خودم از خنده روده‌بر شده بودم!🤣



+ شاعر عنوان: صائب تبریزی

واران ..
۰۹ مرداد ۰۰ , ۰۵:۳۰

سلام 

میخواستم بیام بگم مدل گوشیتو بگو که اینجا پر از مدل های قدیمی که گاردهاشون رو میفروشن :))

یهو دیدم که بلههه یکی مثل خودم سلطان سوتی است :دی 

و بعد خوشحال شدم که تنها نیستم 😂😂😅😅😅😂

ولی واقعا جرائت میخواد آدم این چیزها رو تعریف کنه 😅😅

من هر بار که سوتی میدم جرائت تعریف شو ندارم 😂😅😅

برادرزاده ام بهم لقب سلطان سوتی داده 😅😅😂

پاسخ :

سلام.

حالا من در حد سلطان نیستم ولی یه وقتا یه سوتی درست و درمون می‌دم که در ذهن‌ها ماندگار بشه 🤦‍♀️😂😂😂

یادم نمیاد سوتی‌ای داده باشم و بذارم بین خودم و خدای خودم بمونه! همه رو جار می‌زنم 😂😂😂😂
غ ز ل بانو
۰۳ مرداد ۰۰ , ۱۱:۱۰

حالا خوبه تنها رعته بودی :))))

پاسخ :

شاید اگه یکی بود همون مغازه اولی جمعم می‌کرد 😂
خودت باش
۰۲ مرداد ۰۰ , ۲۲:۴۳

نکنه عاشق شدی؟؟؟

پاسخ :

😂
شایدم 🤭😉
یاسی ترین
۰۲ مرداد ۰۰ , ۱۷:۲۵

خدایا 😂😂😂😂😂😂😂😂 عالی بود 

پاسخ :

😂😂😂
امروز چند تا مغازه پیدا کردم که قبلا توش نرفته بودم. نمی‌دونی چه لذتی داره آدم مدل گوشیش رو بگه یه عالمه گارد بریزن رو میز! حالا بماند که من هیچ‌کدوم رو نپسندیدم! 😂
سما نویس
۰۲ مرداد ۰۰ , ۱۵:۳۸

معذرت می‌خوام اما من هم خندیدم:)))

پاسخ :

همیشه خندون باشی سما جان. هدفم از نوشتن همین بود :)
یاس ارغوانی
۰۲ مرداد ۰۰ , ۱۴:۲۲

😂😂😂😂

اول به فروشنده ها گارد گرفتم بعد اخر پستتون رو خوندم قهقه زدم. ماشاءالله این روزا همه مثل خودم حافظشون اتصالی کرده😂😂

پاسخ :

😂😂😂
ن. ..
۰۲ مرداد ۰۰ , ۱۳:۰۳

بذار پس از گیج بازی های ناجور خودم پست بذارم 

به شرطی بیای با صدای بلند بخونی که من بشنوم

پاسخ :

قول می‌دم :)
ربولی حسن کور
۰۲ مرداد ۰۰ , ۱۰:۵۳

سلام

برای گوشی قبلی خودم که توی سال تحصیلی دست عسل بود گارد پیدا نکردم. بالاخره از دیجی کالا خریدم.

همین هفته پیش و روز تولدش رسید!

راستی سونی هم بود!

پاسخ :

سلام.
به فکر افتادم مدل گوشی قبلی‌م رو سرچ کنم ببینم گاردش هست یا نه :)
رها
۰۲ مرداد ۰۰ , ۰۲:۳۷

عزیزم تنها نیستی برای منم اتفاق افتاده کلی گشتم دنبال چیزی که اصلا منظور نظرم اون نبوده منتها پیش فرضهای ذهنی نمیدونم این جور مواقع چرا گل میکنن و ادم رو معطل خودشون

پاسخ :

مال من یه شباهت‌هایی بین اسم دو مدل گوشی بود؛ ولی بازم دلیل نمی‌شه من بعد ۵ سال مدل اون گوشی رو بگم 🤭

.. میخک..
۰۲ مرداد ۰۰ , ۰۰:۱۲

بیچاره مغازه‌دارها 😁😁😁😅😅😅

پاسخ :

انگار آدم فضایی‌ها لوازم تعمیر سفینه‌شون رو ازشون می‌خواستن 😂
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan