کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

همیشه عطر تو بی‌تاب کرده جانم را چنان که باد بپیچد به خوشه‌ی گندم...

همین الان رفتم تو اتاقم مودم رو خاموش کنم و بخوابم که بوی دل‌انگیزی از درون اتاق، به مشامم خورد و حسابی کیفور شدم.


همون لحظه‌ی اول که نه... ولی یه جایی بین لحظه‌ی دوم و سوم یادم افتاد منشا بو، ادکلن قرمز رنگ جلوی آینه‌س، که آبجی نوشینم به عنوان کادوی تولد برام خرید (بالاخره پست‌های تیرماهی باید یه ربطی به تولدم داشته باشن، هر چند نه اون قدرها!) و سر شب که از کار اومدم، همون طور که لباس عوض می‌کردم، الکی یه پیس به زیرمانتوییم زدم و هنوز عطر دل‌انگیزش تو اتاقم پخشه.


همون طور که هوای خوش‌بوی اتاقم رو با لذت درون ریه‌هام کشوندم، به این فکر کردم که واقعاً چرا من تا حالا هیچ عطر و ادکلنی نخریدم و هر عطر و ادکلنی وارد زندگیم شده یا هدیه بود یا حاصل دستبردی که به عطر و ادکلن داداش‌ها می‌زدم. 


یادش به خیر حتی یه زمانی طوری از ادکلن تازه‌خریده‌شده‌ی آرمین استفاده کردم که وقتی خودش واسه دفعه چهارم یا پنجم اومد استفاده کنه، می‌شه گفت چیز قابل توجهی در اون نبود 🤭 و شاید فردای اون روز، تنها باری بود که من بابت خرید ادکلن پول دادم که البته اونم واسه آرمین بود و بازم با هم استفاده کردیم! 


هر چند وقتی آرمین واسه همیشه رفت، دیگه دست به ادکلنش نزدم و دیگه نخواستم حتی بوش رو بشنوم و ادکلن نصفه‌ش رو دادم به کسی که الان یادم نیس کی بود تا جلوی چشمم نباشه؛ بگذریم!


چیزی که اصلا باعث شد غرق در یک بوی عالی و با خواب‌الودگی بیام و این مطالب کمی تا قسمتی بی‌اهمیت رو بنویسم این بود که بگم دقت کردید این که من از عطر و ادکلن داداش‌ها استفاده می‌کردم یعنی چی؟! یعنی این که من عاشق عطر و ادکلن مردونه‌م! همین ادکلن کادوی تولدم😍🤭 هم for men هست!


بعد شیرین می‌گه اتفاقا همه همین طورن. همه‌ی زن‌ها بوی عطر و ادکلن مردونه رو بیش‌تر دوس دارن و همه‌ی مردها بوی عطر و ادکلن زنونه رو و اصلا روی همین حساب اون فور من و فور ومن رو می‌چسبونن به بوها! واسه این که قراره هر کسی از بوی اون یکی خوشش بیاد (راستش یاد خرس‌ها افتادم! 😐😐😐).


خلاصه این که شاید خنده‌دار به بیاد ولی من کیف کردم از این که وقتی عاشق بوی ادکلن‌های مردونه هستم (و نه زنونه)، بدون تعارف، ازشون استفاده می‌کنم و لذت می‌برم و برام مهم نیست اگه کسی چپ چپ نگاه کنه یا به نشونه تاسف سر تکون بده و خلاصه به هر نحوی، غیرعادی بودن کارم رو به روم بیاره! همون طور که وقتی دبیرستانی بودم کفش بندی پسرونه دوست داشتم و بی‌توجه به دیدگاه بقیه، خریدم و تا پای مرگشون هم پوشیدمشون! 😂






حالا واقعا شما هم بوی عطر و ادکلنی رو که روش نوشته واسه جنس مخالف شماست (ببخشید جنس مکملتون😒) بیش‌تر از عطر و ادکلنی که واسه خودتون ساخته شده دوست دارید یا اینا همه‌ش الکیه و این منم که غیرعادی‌ام؟!




+ من افتاده‌م رو دور پست‌هایی که بیش‌تر از جنس "صرفا جهت نوشتن" هستن!


  • ادامه مطلب
ربولی حسن کور
۰۱ مرداد ۰۰ , ۰۰:۳۶

سلام

ادوکلن که چیزی نیست

آنی تقریبا همه لوازم آرایشی که مردونه اش هم توی بازار هست استفاده میکنه و میگه قدرتشون بیشتره

پاسخ :

سلام.
چه جالب! از این جنبه بهش نگا نکرده بودم :)
خودت باش
۳۱ تیر ۰۰ , ۲۲:۵۰

عطر و ادکلن زنونه مرودنه نداره، اینا همش الکیه...

پاسخ :

می‌نویسن روش خب 🙄
رها
۳۱ تیر ۰۰ , ۰۱:۴۰

دختر من وقتی کوچولو بود زانو زدن برای خواستگاری رو به اشتباه پایه زدن میگفت همیشه هم نق میزد که چرا بابابزرگ و دایی پایه نمیزنن ازش خواستگاری کنن😂

 

پاسخ :

عزیزم😂 خدا حفظش کنه.


خوبه ازدواج با محارم حرام اعلام شده وگرنه این بچه‌ها همه‌ی دایی و عمو و پدربزرگاشون رو تور می‌کردن 😂😂😂 
یاسی ترین
۳۰ تیر ۰۰ , ۲۲:۴۳

من کلا خیلی اهل عطر زدن نیستم. اگر عطر فقط یکمی تند باشه حالت تهوع میگیرم و سردرد. ترجیح میدم بوی خوب از دیگران بهم بیاد 😁😁😁 و اونم باز تند نباشه. بابام یه عطری داشت خیلییییییی وحشتناک تند و حال بهم زن بود. به مامانم میگفتم وقتی بابا نیست از این بیرون پنجره بزن تموم شه.

یه بارم بابابزرگم یه عطر بد داشت، خونشونو دزد زد، عطره رو هم برده بودن خیلی خوشحال شدم 😂

پاسخ :

روز به روز که دو تا پیس می‌زدن بیرون، تموم شدنش به اندازه‌ی ۵۰ در صد جلو می‌افتاد 😂


وای دزد عطر رو برد؟! 😂😂😂 یاسی نفست حقه! نفرینت گیراست! من بیام پارچه سبز بهت ببندم! 😂😂😂
x
۳۰ تیر ۰۰ , ۱۵:۳۲

من کلا بوی تند خوشم نمیاد ! 

ادکلن هایی هم که خریدم بااین که بوهای ملایمی داشته روش زده فور من :))

به نظر من ماجرای for men و for women  هم یه چیزی هست تو مایه ی تیتر های زرد که میزنن خواستگار دو تا در روز تولد 🤣 اصلا ربطی به واقعیت ندارد 

و خب کلا الان دوره ای نیست که بگی رنگ آبی برای پسرهاست رنگ صورتی برای دخترها! هیچ چیز دیگه جنسیتی نیست نه مدل موی کوتاه و بلند نه رنگ نه مدل لباس و کفش و نه لیبل ادکلن و .... 

پاسخ :

کنایه‌ی تیتر زرد فوق‌العاده بود مالاکیتی! کلی خندیدم.🤣🤣🤣🤣 نبینم تو هم مث واران به دابل‌خواستگار بقیه حسودی کنی 😂

واقعا باید این زنونه مردونه رو از روی ادکلن بردارن. خوشحالم که تو این تفکر تنها نیستم
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۳۰ تیر ۰۰ , ۱۳:۰۶

نمیدونستم عطر و ادکلنا ام جنسیت دارن والا

میرفتم تو مغازه از بوی هرکدوم خوشم میومد میخریدم منxD

پاسخ :

یه وقتایی فروشنده می‌پرسه مردونه یا زنونه.
منم هیچ وقت به مردونه_زنونه‌ش اهمیت ندادم ولی همیشه مجذوب ادکلن‌های مردونه شده‌م 😊
نرگس بیانستان
۳۰ تیر ۰۰ , ۱۱:۱۵

حالا بین خودمون بمونه، ولی من اینطوری این متفاوت بودن رو توجیح میکنم: چون آقایون از عطر و ادکلن زنونه خوششون میاد هم، من خیلی مصر ترم ک ادکلن مردونه بزنم زیاد جلب توجه نشه براشون. :)))))

تف تو رو ادم دغل باز🤣🤣🤣😂😂😂

پاسخ :

چه توجیهی 😂
هوپ ...
۳۰ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۴

منم عاشق بوی عطر مردونه ام مخصوصا عطر و ادکلنی که بابا و داداشم مشترکا استفاده و بعد میرن سراغ بعدی و مدل جدید. ولی خودم هیچ وقت استفاده نکردم. البته هیچ وقت نفهمیدم چطوری یه سری میفهمن یک دختری عطر مردونه زده، تفاوتش رو چطور حس کرده؟

 

منم مثل خودت شدم، راحت باش بابا :-)

پاسخ :

پس تو هم از مایی :)

منم واقعا فراتر از اون جمله‌ی فور من و فور ومن روی شیشه، تشخیصی نمی‌تونم بدم. فقط می‌دونم معمولا زنونه‌ها لطیف‌تر و ملایم‌تره ولی باز اینم دلیل نمیشه زنونه_ مردونه رو تشخیص بدم. 
اما اگه ۲ تا عطر زنونه و ۲ تا مردونه رو بذارن جلوم و بگن بدون نگاه به نوشته‌هاش دو تاش رو انتخاب کن احتمال زیاد دو تایی که من خوشم میاد و انتخاب می‌کنم اون مردونه‌هاس
نرگس بیانستان
۳۰ تیر ۰۰ , ۱۰:۴۴

منم دقیقا شبیه تو هستم تو این مورد. 

و دقیقا کار تو رو میکنم :)))

پاسخ :

حس خوبیه این تنها نبودن تو کاری که ظاهرا خلاف عرفه :)
هستی ...
۳۰ تیر ۰۰ , ۱۰:۲۹

واسه منم زنونه مردونه بودنش اهمیت نداره اگه از بوش خوشم بیاد استفاده می‌کنم اما معمولا چون ادکلن‌های زنونه بوی ملایم‌تری دارند از اونا بیشتر خوشم میاد. واسم جالب بود که منم تا الان ادکلن واسه خودم نخریدم همه‌اش هدیه بوده.

پاسخ :

می‌خواستم بپرسم یعنی میری ادکلن بخری نمی‌گی for women ببار تست کنم.... که دیدم تو هم مث خودم ادکلن‌نخر هستی :)

دُردانه ‌‌
۳۰ تیر ۰۰ , ۰۹:۲۴

مردونه زنونه‌شو نمی‌دونم. برای من بو فقط بوی «کوبیسم» و دیگر هیچ.

پاسخ :

چه خوش‌سلیقه
موجا ...
۳۰ تیر ۰۰ , ۰۱:۲۴

راستش من از بوی ادکلن مردونه خوشم میاد اما نه برای خودم صرفا فقط دوست دارم طرف مقابلم بوی خوبی بده و روی بو حساسم مثلا مردهایی که تمیزش مرتب هستن بوی خوب میدن رو انگاری احترام بیشتری براشون قائلم:) صد البته بعد از شخصیتشون!

اما اینکه خودم ادکلن مردونه دوست داشته باشم استفاده کنم به شدت بدم میاد و سردرد میگیرم وحالت تهوع

و ادکلن های زنونه برای من محبوبتر هستن:)

پاسخ :

خب پس تا این‌جا اون فرضیه با یه مثال نقض رد شد :)
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan