کودکانه هایم تمامی ندارد

There Is No End To My Childhood

یکی دیگه از پیش‌نویس‌هام، بدون هرگونه دخل و تصرف

اگر ماهی از سال بودم : اردیبهشت: گاهی بارانی، گاهی گرم


اگر عدد بودم: ۱۰ (هم صفر و هم یک)


اگر درس بودم : ترکیب دلچسب و گاهی نفرت‌انگیزی از ادبیات (احساسات سرشار)، روان‌شناسی (میل سرکش به شناختن روان انسان و کمک به این و آن)، فلسفه (سخت و در عین حال دوست‌داشتنی، عجیب و جذاب_ کوهی از فکرها و تحلیل‌ها) و منطق (خشک و بی‌هیجان ولی لازم و ضروری)


اگر کشور بودم: افغانستان (تحمل سختی‌ها و پر از تلاش برای سروسامان دادن به زندگی، حتی در بدترین روزهای زندگی)


اگر شهری ا استان بودم: اصفهان (پر از ضابطه، شوخ، گاهی تحویل‌نگیر!، جذابیت فوق‌العاده در آدرس دادن!)


اگر نوشیدنی بودم : آب (یکرنگ، صادق)


اگر درخت بودم : توت (بخشنده برای همه)


اگر میوه بودم : سیب (مقاوم، خوشمزه، مخصوص سلیقه‌های خاص!)


اگر گل بودم: زنبق (سربه‌زیر و آرام_ حالا نه این که بقیه‌ی گل‌ها بیش‌فعالی دارند!!!)


اگر آب و هوا بودم : صاف تا کمی ابری، همراه با ریزش باران!


اگر رنگ بودم : گاهی سیاه، گاهی سفید، گاهی سبز، گاهی صورتی جیغ


اگر پرنده بودم : فاخته (این تشبیهی است که در دوران دبیرستان، بچه‌های کلاس روی گروه ما گذاشته بودند؛ چون در چشم معلم‌ها گروه درس‌خوان و بچه مثبت بودیم ولی نظر بچه‌های کلاس چیز دیگری بود! هر چند خودم با معلم‌ها موافق‌ترم!)


اگر حیوان بودم :مورچه (پرتلاش، پرامید، به فکر ذخیره، به فکر آینده، ریزه‌میزه)


اگر صدا بودم: صدای آب زنده‌رود (جاری، همیشه در عبور و گاهی خاموش در حد مرگ)


اگر فعل بودم : تلاش کردن


اگر ساز بودم : نی (داغ‌دیده/ وز جدایی‌ها شکایت می‌کند!)


اگرسلاح بودم : کارد میوه‌خوری (بدون خشونت، فقط ممکنه ناخواسته یه کم زخم کنه، به درد دعوا نمی‌خوره، ترجیح می‌ده کمک کنه)


اگر کتاب بودم : 


اگر قسمتی از خانه بودم : یک اتاق دنج و کوچک شبیه اتاق خودم (عاشق تنهایی، گاهی به هم ریخته گاهی با وسواس تمام مرتب‌شده)


اگر شغل بودم : معلم (عاشق یاد دادن)


اگر شی بودم : دفتر خاطرات 


اگر عطر بودم : 


اگر بخشی از طبیعت بودم :                                                                                 

اگر حس بودم:


 اگر غذا بودم: 


اگر شعر بودم:




به قلم یاس در وبلاگِ my-safe-room.blog.ir



نوشته شده در: ۲۹ تیر ۱۴۰۰

گویا یه چالش بوده که بازم مثل همیشه از وب یاس ارغوانی برداشتم و در مورد خودم نوشتم😁

خودت باش
۰۲ اسفند ۰۰ , ۲۲:۰۷

مزه خوبش...

پاسخ :

وای قلبم 💓
یاسی ترین
۰۲ اسفند ۰۰ , ۲۱:۱۳

وی عاشق چالش بود 🤣🤣🤣🤣

چقدر پیش‌نویس داری ماشالا 

پاسخ :

فعلا که مردم دارن نفرین می‌کنن چشمه خلاقیتم خشک بشه رفیقاشونم ذوقشونو می‌کنن 😒😂

خیلی زیاد دارم یاسی... فکر کنم صد تایی بشه 😳
خودت باش
۰۱ اسفند ۰۰ , ۲۱:۵۵

تو قضیه میوه انار بیشتر بهت میاد!

پاسخ :

چیم شبیه اناره؟😁
یاس ارغوانی🌱
۰۱ اسفند ۰۰ , ۲۰:۳۳

من الان فهمیدم باید پستم رو دوباره انتشار میزدم.😄

از بس حواسم پرت بود.

من واقعا خوشحالم چالشامو انجام میدینا :)))

پاسخ :

حتی بهت یاداوری هم کردم نرگس! عاشق نشده باشی 😁

عزیزم
برای گرفتن آدرس کانال تلگرامم، کامنت خصوصی همراه با آدرس وبلاگتون بذارید
Designed By Erfan Powered by Bayan